Stel je persoonlijke vraag #19

Japanse puzzel!

5 likes

Lijnenpuzzels!

Ik weet niet of ik dit beter in het sekstopic kan plaatsen, maar vandaag zat ik na te denken over mijn mannelijke sekspartners en nu zit ik met een vraagstuk. Ik besefte namelijk ineens hoe de meest kinky mannen die ik in mijn leven ben tegengekomen ook de meest conventioneel aantrekkelijke mannen waren; hoe heftiger de kinks, hoe knapper de mannen. Ik vraag me af of anderen deze correlatie ook hebben ondervonden, dus: herken jij dit?

• Ja, ik heb zelf in mannen ook een correlatie ondervonden tussen conventionele aantrekkelijkheid en kink.
  • Nee, ik heb zelf in mannen geen correlatie ondervonden tussen conventionele aantrekkelijkheid en kink.
  • Ik heb geen ervaring met knappe mannen en/of kinky mannen.

0 stemmers

Ik heb weinig sekspartners gehad en heb ook al drie jaar in een monogame relatie, dus mijn eigen data is veel te schaars! Maar goed, de enige mannen waarvan ik schaamteloze plasseksvoorstellen krijg en die in m’n dm’s sliden over mijn voeten zijn dus bovengemiddeld knap. Nu kan het dus ook gewoon zo zijn dat ik zelf gewoonweg een fetisjistenmagneet ben en alleen de meest succesvolle mannen ervoor durven uit te komen, maar ik ben toch benieuwd, haha!

Ligt er een beetje aan hoeveel zin ik erin heb en hoe hard ik me stoor aan het grijs als ik in de spiegel kijk. Soms is dat na twee maanden, soms na vijf. Doe het wel altijd zelf, kost me vier euro ipv minstens vijftig, vind ik wel de moeite waard :smile:

Meest saaie en makkelijke spel ooit

Heb jij wel eens over een forummer gedroomd?

• Ja over 1 forummer
  • Ja over meerdere forummers
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ken jij een Pien die niet kan worden omschreven als ‘vrolijke, spontane meid’?

• Ja ik ken zo’n Pien
  • Nee ik ken alleen Pienen die vrolijke spontane meiden zijn
  • Ik ken geen Pien

0 stemmers

Ken jij een Pien met donker haar? Dus echt donkerdonker, niet donkerblond.

• Ja
  • Nee
  • Ik zei toch dat ik geen Pien ken

0 stemmers

1 like

Ik ken een Pien die achter iemand aan zat te vangen die in een relatie zat en dat wist zij. Daarom vind ik haar een trut. En het is ook niet gelukt. :upside_down_face:

1 like

Jawel, maar wel over forummers die ik buiten het forum spreek en meerdere malen in het echt heb gezien. Niet over anonieme forumaccounts haha.

1 like

Ongelezen forumposts (grijze of blauwe bolletje met het aantal ongelezen forumposts naast een topic dat je volgt)

• Vind ik irritant
  • Heb ik geen last van
  • Heb ik geen mening over
  • Wil ik zo snel mogelijk bijgelezen hebben
  • Vind ik (soms) vermoeiend om te openen als het in de tientallen/honderden oploopt
  • Vind ik leuk als het in de tientallen/honderden oploopt omdat ik dan lekker veel bij te lezen heb
  • Lees ik altijd bij
  • Sla ik (soms) over als het er naar mijn mening te veel zijn
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Ik volg geen topics

1 like

Maar eigenlijk vind ik Annie ook geweldig en Mama Mia ook. Dus kan niet heel goed kiezen. Gaat trouwens wel allemaal om de filmeditie!

En Mary Poppins vind ik wel leuk maar ook vrij sloom. De nieuwe met Emily Blunt heb ik nog niet gezien.

1 like

Ik droomde laatst dat ik wat actiever wilde worden op het forum en dat ik me heel erg uit ging sloven om er maar een beetje bij te horen. Toen kreeg ik van @Lula op m’n kop dat ik niet zo ‘’‘cool’’’ moest doen en dat ze me anders zou bannen

:woman_shrugging:

21 likes

Als de VVD bij de volgende verkiezing weer het grootste wordt, zal Rutte dan weer premier worden (overigens geen onderzoek gedaan hoe vaak iemand premier mag worden)

• Wel
  • Niet

0 stemmers

Haha ohhh gezellig! Maar je had ook wel op de bank gemogen hoor :grin:

1 like

Van beide ga ik zowat over m’n nek :nauseated_face:

2 likes

Ik vind benzine echt zooo’n lekkere geur, als daar van die geurstokjes van te koop waren zou ik het zo halen

11 likes

Ik vind het grijze bolletje vooral irritant. Dat blijft er ook als de persoon die je geblokkeerd hebt als laatste heeft gereageerd.

Ik had wel met hem te doen toen zijn moeder overleed tijdens deze pandemie.

44 likes