Stel je persoonlijke vraag #19

Is ook part of my job maar daarom mag ik mijzelf soms wel ‘zielig’ vinden.

18 likes

Ik ben allergisch voor gemaaid gras, dus van de geur krijg ik altijd een nare associatie. Benzine vind ik echt lekker ruiken.

2 likes

Ik heb ook op “Ja” gestemd vanwege dit, verder denk ik idd part of the job en een deel van de problemen waren minder erg geweest als zijn eerdere kabinetten niet hadden bijgedragen aan het kapotbezuinigen van de GGDs enzo.

7 likes

Bijna vorstelijk…

170.000 per jaar, vind ik persoonlijk niet heel veel voor zo’n baan waarbij je constant late nachten maakt, teruggeroepen van vakantie wordt, altijd kritiek van iedereen krijgt en je enorm stressvol werk hebt.

71 likes

als iemand kiest docent te worden op een moeilijke school en dan overspannen raakt zeggen we toch ook niet

~ hij/zij heeft er zelf voor gekozen ~

en snap dat dit misschien voor zo’n ‘machtspositie’ anders is - maar er zelf voor gekozen hebben staat totaal los van het eventueel zwaar kunnen hebben?

47 likes

Ben jij mijn kind? Onze dochter gaat altijd uit het raampje hangen als we moeten tanken en als ik de auto start en ze nog niet is ingestapt zit ze gehurkt bij de uitlaat te snuiven😂

5 likes

oh dan zitten we wel redelijk op één lijn denk ik haha, vind medelijden ook niet per se een nodige emotie in zijn geval

1 like

ik heb alleen maar gemengd gevoelens

53 likes

Ik geef weleens iets gratis weg op marktplaats wat nog gewoon goed is. Maar de hoeveelheid berichten met hele levensverhalen waarom ze dat nodig hebben verbaast meer iedere keer weer. Daar word ik dan wel een beetje gek van.

2 likes

Daar heeft hij wel hard voor gewerkt. Je hebt als politicus het ‘makkelijk’ na zo’n functie maar ik heb maar twee opleidingen hoeven te doen voor mijn functie. Hij meer en waarschijnlijk veel minder vrije tijd. Het zijn keuzes die hij heeft gemaakt met voordelen, al dan niet terecht.
Net zoals wij dat met onze eigen functies hebben.

Hahahah dat doet me denken aan vroeger, dan wilde ik altijd aan de dop snuiven als mijn moeder ging tanken😂 jammer genoeg voor mij heeft mijn eigen auto een dop die vastzit

3 likes

Inderdaad, eerlijk voor ‘maar’ 4,5 keer modaal salaris zou ik de verantwoordelijkheid en alles wat er bij deze baan komt kijken echt niet willen dragen. Relatief gezien vind ik het echt weinig.

15 likes

Rutte heeft 1 studie geschiedenis gedaan waar hij 8 jaar over heeft gedaan, dus dat valt ook nogal mee.

7 likes

Is dit jurkje bordeaux?

• Ja
  • Nee, dit is een andere kleur rood
  • Nee, dit is een roze tint
  • Nee, dit is een paarse tint

0 stemmers

Dat laatste denk ik sowieso, want als het je alleen om het geld te doen was zou je inderdaad beter iets anders kunnen gaan doen. Zelfs was dit salaris tien keer zo hoog zou ik deze baan nog niet willen, maar het zal voor iedereen denk ik anders zijn afhankelijk van wat je belangrijk vindt in een baan. Ik denk ook niet dat er een soort algemene maatstaf is om dit uit te drukken, maar ik maakte nu voor mezelf gewoon even een simpele vergelijking met mijn eigen grofweg modale salaris en de verantwoordelijkheid die ik daarvoor draag versus Ruttes verantwoordelijkheid en zijn salaris.

1 like

Ik vind het het meest neigen naar oud roze.

• Free the people
  • Frie de piepol
  • Free the pipo
  • Vriendenpeople
  • Fruits de pieplul
  • Geen vrijheid in mijn dictatuur

0 stemmers

1 like

Free the piemel

17 likes

Free The Peephole

5 likes