Stel je persoonlijke vraag #19

Ja, en ondertussen krijgen ze overal de schuld van.
Terwijl ze het onmogelijke moeten realiseren in veel te weinig tijd.

Je kunt nu alleen niet aangeven dat je geen kaarsje aansteekt als je wel eens kerken bezichtigt

14 likes

Haha. Mijn ouders deden het altijd toen ik klein was (en doen het nu nog steeds) En nu ik dus ook:) Is echt een gewoonte geworden (niet dat ik nu dagelijks kerken bezoek :joy:)

Maar dat is de vraag ook niet :stuck_out_tongue:

@Wally ja wij deden het alleen op vakantie. Ook in van die random afgelegen kapelletjes. Moet je er nog steeds geld ingooien of?

Huh je vraagt toch of we dan wel eens een kaarsje opstaken, dan zou je toch ja of nee (en dus evt weet niet) moeten kunnen antwoorden of snap ik het nou niet?

1 like

De vraag is toch of je wel eens een kaarsje aansteekt? De optie nee kan dan idd erbij. Maar het antwoord is dan toch niet nee maar ik bezoek wel eens kerken? Dat laatste is de vraag niet? @littlenumbers

Ja echt heel oneerlijk… maar goed dat punt probeerde ik juist te maken, dat ik denk dat Rutte en consorten hier zeker wel een aandeel in hebben (in de huidige staat van de GGDs) en dat ik daarom echt geen medelijden heb met hun omdat het op orde krijgen van het testbeleid meer moeite kost dan in sommige andere landen, want dat veroorzaken ze (door jarenlang beleid) gewoon deels zelf.

3 likes

Ik bedoel dan dat ik geen kaarsje aansteek, maar wel dus kerken bezichtig en dus niet op die derde optie zou kunnen stemmen, want ik bezichtig wel de kerken. alleen zonder het kaarsje

Ja dat begrijp ik. Maar de vraag is niet of je wel eens een kerk bezichtigd zonder een kaars aan te steken. Maar die optie kan erbij.

Ja verleden tijd idd!

Heb je de Sagrada Familia bezocht?

• Ja en het was teleurstellend
  • Nee nog wel van plan
  • Nee ook niet van plan
  • Ja en ik vond het mooi

0 stemmers

Ik snap dus niet dat ik daar 3 keer ben geweest, want het was 3 keer niks.

Normaal gezien in Kerst, maar nu kijk ik er heel erg tegenop. Kerst is normaal een van mijn hoogtepunten van het jaar. Ik heb een grote familie (we zijn met een stuk of 40) en dat is het enige moment op het jaar dat echt iederéén er bij is en dat we allemaal samen zijn. Het besef dat dat dit jaar niet zo zal zijn, maakt me heel verdrietig :frowning: Fucking 'rona.

2 likes

Ja vaak wel. Daar steun je dan de kerk mee

Ik heb Mamma Mia gestemd maar eigenlijk mis ik Grease op de lijst!

6 likes

De optie nee had erbij gekund en ook nee maar ik bezichtig het wel. Maar het ging me gewoon meer om te kijken wie dat wel eens doet, that’s all. Niet per se wie het niet doet.

Zet jij je telefoon wel eens uit, buiten plekken waar dat echt moet. Dus niet stil maar echt helemaal uit.

• Ja zo vaak
  • Ja soms
  • Nee alleen in een heel uitzonderlijk geval
  • Nee nooit

0 stemmers

Social media accounts (voor het gemak Instagram en Facebook)

• Heb ik: apps zijn geïnstalleerd op mijn smartphone en maak er (dagelijks) gebruik van
  • Heb ik: geen apps op mijn smartphone
  • Ik heb geen account!

0 stemmers

Indien je de apps op je telefoon hebt, hoeveel uur heb je de afgelopen week gespendeerd aan Social Media?

• 0-2 uur
  • 2-4 uur
  • 4-6 uur
  • 6-8 uur
  • 8-10 uur
  • meer dan 10 uur

0 stemmers

Ik heb deze apps net verwijderd van mijn smartphone en ben benieuwd hoe dit experiment zal verlopen (of dat ik de tijd ga compenseren met bezoekjes aan het forum)

2 likes

Maar social media is ook deels mn werk haha! Maar alsnog teveel… heb sinds kort ook ook aangezet dat ik er na 10u savonds geen gebruik meer van mag maken.

1 like

Één van mijn ouders heeft al een paar keer een hartinfarct gehad. Ik heb niet de illusie dat het feit dat ik bereikbaar ben daar iets aan kan doen, maar ik zou het vreselijk vinden om pas uren later (te laat?) iets te vernemen als er iets gebeurt.
Ik heb mijn telefoon echt altijd aan.

3 likes

Nee ik ben veel te bang dat er iets met mijn familie gebeurd en ik er niet op tijd bij kan zijn. Krijg ook bijna angstzweet als mijn telefoon onder de 10% is want dan denk ik omg straks moet ik halsoverkop naar het ziekenhuis en dan zit ik daar zonder telefoon. Klinkt heel stom als ik het zo typ maarja

2 likes