Stel je persoonlijke vraag #19

Ik heb om deze reden altijd een volle powerbank en laadkabeltjes in mijn tas, en een USB-lader en laadkabeltjes in mijn auto.

1 like

Ik heb dus wel eens de ambulance kunnen bellen voor een familielid, omdat ik bereikbaar was op mn telefoon. Daardoor is het uiteindelijk allemaal goed gekomen, maar geen idee wat er anders was gebeurd. Er was niemand thuis en weet niet of diegene andere hulp had kunnen inschakelen.
De kans dat dat nog eens gebeurt op zo’n manier is natuurlijk nihil, maar ik merk dat ik het sindsdien lastiger vind om mn telefoon niet bij de hand te hebben.

Hoewel het wel weer een beetje gezakt is, omdat t al 2,5 jaar geleden is inmiddels.

2 likes

Koop jij wel eens een zak wokkels?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja dit, is de structuur ofzo veranderd? Vroeger waren ze minder hard en ook minder droog. Of is dat alleen in mijn verbeelding zo?

2 likes

Heeeeeel af en toe en elke keer is het weer een teleurstelling

3 likes

Ja! En die vorm eet ook helemaal niet lekker vind ik. Had net zo’n klein zakje en ik vroeg me echt af waarom iemand zo’n grote zak zou kopen daarvan

3 likes

Maar dan eigenlijk wel die van het eigen merk van de Jumbo, salto’s heten die geloof ik. Zijn veeel lekkerder (luchtiger ofzo? Niet zo hard iig) en kosten ook maar ong de helft

1 like

Ik las dus “wortels” in de poll dus ik dacht dat jij het niet goed had gelezen, maar het was andersom (‘:

3 likes

Rutte werd in een interview ook weleens vergeleken met een efficiënte AH-bedrijfsleider (hij heeft vlg mij vroeger ook bij Unilever gewerkt?).

And now I can’t unsee, zie hem ook altijd in dat uniform voor me, “mevrouw wat kan ik voor u doen, alles naar wens?”

3 likes

Wie gaat de Amerikaanse verkiezingen winnen?

• Biden
  • Trump

0 stemmers

Zal de uitslag van de verkiezingen geaccepteerd worden door de verliezer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zal er een coup gepleegd gaan worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zal het gewelddadig worden?

• Nee
  • Ja, vanaf 1 kant
  • Ja, vanaf beide kanten

0 stemmers

Op de vraag of Trump een nederlaag vreedzaam zou accepteren zei hij “we’ll see”, hoorde ik op het nieuws.

Trump wil vreedzame machtsoverdracht niet garanderen - https://nos.nl/l/2349617

Ik kon me ook niet voorstellen dat hij zou winnen in 2016 maar niks verbaast me meer. Enkele kennissen van mij stemmen ook op hem en ik kan er echt met mijn verstand niet bij.

Hier trouwens een leuk kwisje om te zien hoeveel procent Trump / Biden je bent:
“Hoeveel procent Trump of Biden ben jij? Doe de test | Buitenland | AD.nl” https://www.ad.nl/buitenland/hoeveel-procent-trump-of-biden-ben-jij-doe-de-test~aac7df72/

76% Biden, 20% Trump
 Resterende 4% is denk ik vanwege dingen waar ik geen sterke mening over had.

Heb even opnieuw gedaan, zit nu op 88/15? Alsnog 15% Trump teveel.

2 likes

Denk dat de coup al een hele poos geleden in gang is gezet

2 likes

Hoe bedoel je?

Is toch subjectief, ga je nou echt humblebraggen over je grote familie? :stuck_out_tongue:

67 likes

9 uur, maar hij telt whatsapp daarbij, anders is het 3 uur. Maar het ergst is bij mij het forum: 10,5 uur #nolife

1 like

Oke, het klonk een beetje als ‘Oh vind jij 3000 euro echt een hoog salaris ja? Grappig, ik verdien 8000 euro.’

21 likes

Ik ken best veel mensen die een familie van <10 man hebben, dan is 40 best veel!

8 likes

Hoeveel procent Trump ben jij?

• 0-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100

0 stemmers

Als ik het heb over ‘Mijn familie bestaat uit XX aantal mensen’, dan heb ik het over:

• Mijn gezin tot aan mijn ouders
  • Mijn gezin inclusief grootouders
  • Mijn gezin inclusief grootouders, ooms & tantes + neven & nichten
  • Mijn gezin, grootouders, ooms & tantes, neven & nichten, oudooms & oudtantes + hun nageslacht
  • Alles vanaf de stamhouder uit 1634
  • Ik heb geen familie
  • Anders

0 stemmers

Ik bedoel dan echt de mensen waarmee je closer contact hebt. Niet de “hele” familie. En geloof me, als die alle 40 in 1x samenkomen in je woonkamer voor een familiefeest (traditie) dan voelt het allesbehalve als een kleine familie aan :joy: