nee precies hij laat liever z’n eigen volk voor minder dan een levensonderhoudend minimumloon werken echt netjes van m
en echt iedereen kan genomineerd worden, putin en onze eigen geert wilders zijn ook genomineerd
nee precies hij laat liever z’n eigen volk voor minder dan een levensonderhoudend minimumloon werken echt netjes van m
en echt iedereen kan genomineerd worden, putin en onze eigen geert wilders zijn ook genomineerd
Trump spreekt juist heel vaak tegen de media voor- en na het instappen in die helicopter, dat is volledig unscripted. Daarnaast beheerd hij ook zijn befaamde twitteraccount natuurlijk.
Maar ik ben dan ook geen fan van Joe Biden (ook niet van Trump hoor) want hij lijkt echt niet capabel te zijn voor zware discussies. Ik ben benieuwd of we eens een live debat gaan meemaken want die gaan ik zeker kijken.
Ik verwacht ook dat er vals gespeeld gaat worden door beide partijen (ben ik nu een conspiracy-gekkie) - gezien de stemming per post zal verlopen… In het geval dat Biden wint verwacht ik dat Kamela Harris snel naar voren zal worden geschoven.
Vind het wel Cool dat je vanaf de potterstraat al recht op die minaretten uitkijkt, vooral Savonds. En dat er een kebabzaak inzit Haha.
ja die kebabzaak maakt het echt een all in one formule
Ja dat gebrabbel naast een helicopter die aanstaat is idd improvises, en vandaar dat het vaak nergens opslaat. Obama had ook zulke momenten, maar was gelukkig verder professioneel genoeg om het officiële potus account te gebruiken ipv op eigen titel Russische berichten en kkk boodschappen te retweeten.
En ik weet niet wat je denkt van Biden, maar ik vind het grappig dat je gelooft dat hij niet capabel is om een Mongool als Trump die amper een zin kan uitspreken, in een debat te verslaan.
Kijk anders even naar de vicepresident debatten van 2012, daar maakt Biden Paul Ryan compleet met de grond gelijk.
ik volg verschillende buitenlandse kranten/omroepen/NGO’s op social media en krijg daardoor wel redelijk veel mee over Scandinavië, voormalig Sovjet landen, UK, Argentinië, Brazilië en dan willekeurige landen die wel eens voorbijkomen haha
Oh ik mis jouw verhalen in het egf. Ik weetniet in welk topic dit was maar ik vond dat zo interessant om te lezen. Had bijvoorbeeld me nog nooit verdiept in Turkmenistan maar wie wel. En er was een opper turkmenistan die dan op een paard rond reed? Like what.
En welke landen volg je in afrika?
Weet je al op welke partij je volgend jaar gaat stemmen?
0 stemmers
Hou je van Chai Latte?
0 stemmers
Ik las wortels en snapte de reacties daarna niet van merk en droog en luchtig😅
Eh ze vertelde over een president die op een paard moest rijden en dan de opper turkmenistan werd genoemd/benoemd. Maak niet overal een ding van joh. Wat vermoeiend. Misschien kan @Zemraluani iets toelichten als ze daar zin in heeft. En nee ik noem zelf lui die daar wonen niet zo sheesh
Prima. Maar je komt veel te belerend over en dat siert geen enkel mens. Ik bepaal zelf wat ik wel en niet op zoek.
Nou zeg. Hoezo komt ze belerend over? Ze begreep jouw post niet helemaal goed, toen heb jij het uitgelegd en daarna legt @papegaaiduiker gewoon uit hoe ze op die reactie kwam
Ik vind het belerend omdat ze eerst zegt dat ik maar iets moet opzoeken, en dat al voordat mijn post met uitleg kwam. Ik zou zelf noooooit iemand zo aanspreken en maar zeggen dat je een rondje google moet doen en er zelf ook nagenoeg niks vanaf weet.
Hmm ik vind dit alsnog niet heel belerend, is maar net op welke toon je de post leest denk ik ook.
Nee de opperturkmeen aka “de vader der Turkmenen” is in het Turkmeens Türkmanbashi, wat dus de (bij)naam was van de vorige president, die inmiddels dood is.
Tis trouwens ook de havenstad van Turkmenistan. En turkmanbashi was dus compleet loco en had een roterend gouden standbeeld van hemzelf, en ook een gouden standbeeld van hemzelf op een paard.
Turkmenistan staat namelijk bekend om z’n gouden paarden, de akhal teke, aka “het highlighter paard”
De huidige president is Gurbanguly Berdimuhamedov en die is ook loco, maar ook wel meme waardig.
Nou, dat was weer even genoeg turkmenistan
Die posts van leeuwenhart stonden in een bepaald topic op egf. Die zijn nooit meer terug te vinden denk ik tenzij iemand er misschien printscreens van heeft gemaakt. Ik neem aan dat een zogeheten ‘opper turkmenistan’ niet bestaat maar zo werd dat verteld in dat topic. Ik vind niet dat ik heftig reageer.
Hahaha dit linkse forum <3
Afgrijselijk. Maar vertel meer. En welke Afrikaanse landen volg je of is dat top secret?
Waarom lid zijn van een partij maar daar niet per se op stemmen? @Dombo @mercurysummer @Pierlala @Briseis