Iemand die ik ken heeft vandaag haar scriptie verdedigd en nu haar masterdiploma gehaald. Nu zag ik net op LinkedIn - ze had een bericht geliked - dat ze haar naam had aangepast naar Naam, MSc. Verder heeft ze geen bericht geplaatst dat ze geslaagd is o.i.d. en ik vind dit best wel ‘gek’ om dit zo snel te doen, maar ik hecht dan ook totaal geen waarde aan mijn titel (die hetzelfde is als de hare).
Vind jij dit gek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de mensen die een titel hebben: Heb jij dit in je LinkedIn naam staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Van mensen die een PhD hebben afgerond en dus dr. zijn kan ik me het nog voorstellen dat je dat (zo snel) in je LinkedIn naam zet, net zoals als je in een sector werkt waar titels erg belangrijk worden gevonden (rechten, accountants e.d.), maar dit is nu niet het geval. Maar misschien is dit ook de manier waarop ik opgevoed ben, ik mocht nooit ‘te koop’ lopen met mijn cijfers en schoolniveau, want dat was ‘opschepperig’.
Ik zou eerder verbaasd zijn als ik ze hier tegenkom op straat want ze al wonen al hun hele leven in Italië
dat is de plek om lekker te koop te lopen met wat je op professioneel vlak bereikt hebt