Ik las wortels en snapte de reacties daarna niet van merk en droog en luchtigđ
Eh ze vertelde over een president die op een paard moest rijden en dan de opper turkmenistan werd genoemd/benoemd. Maak niet overal een ding van joh. Wat vermoeiend. Misschien kan @Zemraluani iets toelichten als ze daar zin in heeft. En nee ik noem zelf lui die daar wonen niet zo sheesh
Prima. Maar je komt veel te belerend over en dat siert geen enkel mens. Ik bepaal zelf wat ik wel en niet op zoek.
Nou zeg. Hoezo komt ze belerend over? Ze begreep jouw post niet helemaal goed, toen heb jij het uitgelegd en daarna legt @papegaaiduiker gewoon uit hoe ze op die reactie kwam
Ik vind het belerend omdat ze eerst zegt dat ik maar iets moet opzoeken, en dat al voordat mijn post met uitleg kwam. Ik zou zelf noooooit iemand zo aanspreken en maar zeggen dat je een rondje google moet doen en er zelf ook nagenoeg niks vanaf weet.
Hmm ik vind dit alsnog niet heel belerend, is maar net op welke toon je de post leest denk ik ook.
Nee de opperturkmeen aka âde vader der Turkmenenâ is in het Turkmeens TĂŒrkmanbashi, wat dus de (bij)naam was van de vorige president, die inmiddels dood is.
Tis trouwens ook de havenstad van Turkmenistan. En turkmanbashi was dus compleet loco en had een roterend gouden standbeeld van hemzelf, en ook een gouden standbeeld van hemzelf op een paard.
Turkmenistan staat namelijk bekend om zân gouden paarden, de akhal teke, aka âhet highlighter paardâ
De huidige president is Gurbanguly Berdimuhamedov en die is ook loco, maar ook wel meme waardig.
Nou, dat was weer even genoeg turkmenistan
Die posts van leeuwenhart stonden in een bepaald topic op egf. Die zijn nooit meer terug te vinden denk ik tenzij iemand er misschien printscreens van heeft gemaakt. Ik neem aan dat een zogeheten âopper turkmenistanâ niet bestaat maar zo werd dat verteld in dat topic. Ik vind niet dat ik heftig reageer.
Hahaha dit linkse forum <3
Afgrijselijk. Maar vertel meer. En welke Afrikaanse landen volg je of is dat top secret?
Waarom lid zijn van een partij maar daar niet per se op stemmen? @Dombo @mercurysummer @Pierlala @Briseis
Ik ben al jaren lid van GroenLinks, maar dit jaar ben ik gaan twijfelen of ik misschien op een andere partij ga stemmen. Ben er nog niet uit
Nou, ik bedacht me toen ik deze poll zag dat ik lid ben van de PvdD (geloof ik? Als dat lidmaatschap doorlooptâŠ) maar eigenlijk totaal niet heb bijgehouden wat ze uitspoken, en ik kan me ook wel goed voorstellen dat ik in plaats van op de PvdD op GroenLinks stem. Ik vind het chill dat er in ieder geval één partij is die altijd voor klimaat/dieren kiest en ik steun die partij daarom graag, maar in de politiek kan het soms juist tactischer zijn om voor een soort middenweg te gaan, lijkt me. En als ik toch voor die middenweg wil kiezen is GroenLinks een goede optie.
Ik dacht wel dat Nieuw-Zeeland gewoon aan Nederland grensde. Wist ik veel dat Zeeland en Nieuw-Zeeland twee verschillende zaken waren. Bovendien had ik familie in Australië dus vond ik het best logisch.
Vind je jezelf een uniek persoon?
- Ja heel uniek
- Vrij uniek
- Niet zo uniek
- Nee ik ben echt een copy paste model
0 stemmers
En als je jezelf vergelijkt met de andere forummers, vind je jezelf dan uniek?
- Ja heel uniek
- Vrij uniek
- Niet zo uniek
- Ik ben zo te verwarren met andere forummers omdat ik zo standaard ben
0 stemmers
Ik ben lid van de PvdD omdat ze (in mijn ogen) goed werk leveren en belangrijke punten aankaarten. Het is de enige partij die echt altijd zich tegen dierenleed inzet en voor het klimaat kiest, iets wat ik zelf heel belangrijk vind! Ik steun ze daarom graag financieel (contributie), en gewoon symbolisch door met mijn lidmaatschap te laten zien dat ik achter ze sta. Ik vind Marianne Thieme ook gewoon een topwijf, echt jammer dat ze weg is uit de kamer maar haar opvolgers doen het ook supergoed.
Verder ben ik een beetje een zwevende kiezer, soms stem ik op pvdd, soms niet. Altijd wel in de linkse hoek maar welke partij verschilt nog wel eens. Met de Europese verkiezingen vond ik bijvoorbeeld dat de PvdD een paar hele vreemde standpunten had, dus dan stem ik niet op ze. En dit jaar wil ik denk ik wat strategischer stemmen, ik denk dat een grote partij soms beter tegenwicht kan geven tegen al het VVD geweld in de kamer, en zo meer concreets kan bereiken dan een idealistische partij als PvdD. Daarom ga ik denk ik dit jaar denk ik op GroenLinks stemmen. Hetzelfde als wat @Briseis zegt dus eigenlijk!
Ahhhh nou zie ik dat je het weg hebt gehaald. Vind je dat niet flauw? Je woorden waren wel degelijk dat ik dan het maar moest opzoeken. Maar dat is uit je post verwijderd. Hm waarom?
Haha jeetje laat het gaan zeg? Je doet vooral zelf een beetje flauw
Wmah misschien. Ik kreeg meldingen dus ik scrollede terug. En het gaat echt nergens over. Over wie wel of niet gelijk heeft alleen al @Papegaaiduiker.