Ugh
Obligatory:
Welk primary type ben jij?
- One: The Perfectionist
- Two: The Giver
- Three: The Achiever
- Four: The Individualist
- Five: The Investigator
- Six: The Skeptic
- Seven: The Enthusiast
- Eight: The Challenger
- Nine: The Peacemaker
0 stemmers
En hoeveel % match had je met dit type?
- 0-10%
- 11-20%
- 21-30%
- 31-40%
- 41-50%
- 51-60%
- 61-70%
- 71-80%
- 81-90%
- 91-100%
0 stemmers
Als je hoogste twee precies even hoog waren moet je zelf maar even kiezen welke je het leukst vindt
Types
One: Type 1 can be thought of as The Perfectionist. Ones place a lot of emphasis on following the rules and doing things correctly.
Two: Type 2 can be described as The Giver. Twos want to be liked and find ways that they can be helpful to others so that they can be loved and belong.
Three: Type 3 is also known as The Achiever. Threes want to be successful and admired by other people, and are very conscious of their public image.
Four: Type 4 is known as The Individualist. Fours want to be unique and to live life authentically, and are highly attuned to their emotional experience.
Five: Type 5 is described as The Investigator. Fives seek understanding and knowledge, and are more comfortable with data than people.
Six: Type 6 is also known as The Skeptic. Sixes are preoccupied with security, seek safety, and like to be prepared for problems.
Seven: Type 7 is described as The Enthusiast. Sevens want to have as much fun and adventure as possible and are easily bored.
Eight: Type 8 is also known as The Challenger. Eights see themselves as strong and powerful and seek to stand up for what they believe in.
Nine: Type 9 is also called The Peacemaker. Nines like to keep a low profile and let the people around them set the agenda.
Aangezien je zelf die poll hebt aangemaakt en gestemd hebt op allebei uniek. Kan je dat toelichten? Ik vind mn vader echt uniek en mn moeder een hele lieve saaie meeloper.
Hoe lang heb jij je huidige telefoonwallpaper al (je moet maar kijken wat er in de buurt komt)?
- (Minder dan) een week
- Een maand
- Een half jaar
- Een jaar of langer
0 stemmers
Ik verander mn wallpaper bijna elke week want saai, maar mn man heeft volgend mij al 2 jaar dezelfde
Kan daar met mn hoofd echt niet bij
Ik heb een foto van mân hondje als achtergrond en deze heb ik echt al 5 jaar ofzo
Ze volgen de kolonist, niemand snapt hun politiek.
Het gaat over het forum dus vaak over bekende Nederlanders maar ik moet zeggen dat ik qua bekende Belgen niet veel verder kom dan Tom Waes en Gertje. Ik vroeg me af of de Vlamingen op dit forum de BNers die worden besproken wel kennen.
ATTENTIE!!! POLLETJE ALLEEN VOOR BELGEN
Hoe erg ben jij op de hoogte van het bestaan van bekende Nederlanders?
- Ik ken iedereen
- Ik ken sommigen
- Ik ken er een paar
- Ik ken niemand
- Ik ken ze door het forum
- Ik ken ze omdat ik NL televiesie kijk
- Ik ken ze omdat ik vaak in NL kom
- Bekende Nederlanders zijn leuker dan bekende Belgen
- Bekende Belgen zijn leuker dan Bekende Nederlanders
- Als het over BNers gaat lees ik er overheen
- Ik smul van alle BNer roddels
0 stemmers
Oh haha helemaal overheen gelezen
Veel te veel begeleidende tekst voor mij ik wil gwn stemmen
Elk seizoen een andere
De foto op het lock screen voor het ontgrendelen heb ik ongeveer 3 jaar, de foto achter de apps zegmaar zit er al een jaar of 7
Iemand die ik ken heeft vandaag haar scriptie verdedigd en nu haar masterdiploma gehaald. Nu zag ik net op LinkedIn - ze had een bericht geliked - dat ze haar naam had aangepast naar Naam, MSc. Verder heeft ze geen bericht geplaatst dat ze geslaagd is o.i.d. en ik vind dit best wel âgekâ om dit zo snel te doen, maar ik hecht dan ook totaal geen waarde aan mijn titel (die hetzelfde is als de hare).
Vind jij dit gek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de mensen die een titel hebben: Heb jij dit in je LinkedIn naam staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Van mensen die een PhD hebben afgerond en dus dr. zijn kan ik me het nog voorstellen dat je dat (zo snel) in je LinkedIn naam zet, net zoals als je in een sector werkt waar titels erg belangrijk worden gevonden (rechten, accountants e.d.), maar dit is nu niet het geval. Maar misschien is dit ook de manier waarop ik opgevoed ben, ik mocht nooit âte koopâ lopen met mijn cijfers en schoolniveau, want dat was âopschepperigâ.
liever zoân subtiele wijziging dan een A4 bericht in jargon over ~~ uitdagingen, dankbaarheid, volgende stappen ~~
âAllemaalâ. Ik heb 2 neven en thatâs it. Ik zou eerder verbaasd zijn als ik ze hier tegenkom op straat want ze al wonen al hun hele leven in ItaliĂ«
Ik vind het niet gek dat ze het op deze manier doet (zonder apart bericht je naam wijzigen), ik vind het ĂŒberhaupt vreemd om het erin te zetten
Of is het echt je vraag of het raar is ZONDER dat aparte bericht? Dan wijzig ik mân stem
Je ziet het heel vaak dus ik kijk er niet van op maar het zou nooit bij mij opkomen om dat te doen dus ik die zin vind ik het wel gek.
Ja, dat vind ik ook niet persé nodig, maar kan me wel indenken dat je dat doet omdat je op zoek bent naar een baan of je scriptie voor een bedrijf hebt geschreven.
@Brum, dat is ook een goede vraag idd. Ik duidde eigenlijk meer op de snelheid waarin ze dit gedaan heeft.
Duidelijkere vraag: Vind jij âvreemdâ dat mensen hun titel in hun LinkedIn naam hebben en vind je dit opschepperig (meerdere antwoorden mogelijk)?
- Ja, dit vind ik vreemd
- Nee, dit vind ik niet vreemd
- Dat hangt af van de titel
- Dit vind ik âopschepperigâ / verwaand
- Dit vind ik niet âopschepperigâ / verwaand
- Dit vind ik een beetje âopschepperigâ / verwaand
0 stemmers
Als het érgens kan is het wel op LinkedIn dat is de plek om lekker te koop te lopen met wat je op professioneel vlak bereikt hebt
Mensen met een foto van zichzelf vind ik echt heel moeilijk te begrijpen
Auwie