Stel je persoonlijke vraag #19

Qua familiebanden, met welke kant van de familie heb je een betere band?

• Vader
  • Moeder
  • Anders

0 stemmers

(Even uitgaande van een ‘vader/moeder’ gezin)

Ik heb wel het idee dat het deels komt omdat mijn moeder mijn vaders familie haat en ik daardoor geen band heb opgebouwd met ze :grimacing:

Heb van allebei de kanten een paar mensen waar ik een hele goede band mee heb, dus daarom maar anders gestemd. Aan beide kanten dus ook wat mensen waar ik niks mee heb en 1 zus van m’n vader die niks van haar familie meer wil weten.

Ik heb op mn screensaver een foto met vriendinnen, als ik mn telefoon ontgrendeld heb een foto met mn man en in mn whatsapp een foto van een voetballer

Met beide niet. Kant van mijn vader al jaren geen contact meer en de kant van mijn moeder sinds dat mijn opa en oma zijn overleden niet. Mijn moeder nog wel, alleen de helft zit in de gevangenis en de andere helft zie of spreek ik nooit.

Pied-de-poule kleding:

• Mooi
  • Mwah
  • Lelijk
  • Geen mening

0 stemmers

Print

bw1011_1

Wij hebben het kort les over gehad tijdens lessen geschiedenis. Ik had gelukkig een leerkracht die duidelijk kon uitleggen hoe het precies zat.

1 like

Ik dacht effe dat dit weer een nieuwe free the people variant was :joy:

3 likes

Hangt heeel erg van het kledingstuk af. Kan heel tof zijn op mooie stukken van wat luxere stoffen, maar op troeperige kledingstukken maakt zo’n print het alleen maar erger

16 likes

Ik heb een foto van m’n hond in een natuurgebied, klinkt heel ~extra dog mom~ maar het is vooraal heel veel supergroen gras en superblauw lucht en een gezellig krulstaartje. En het is zo’n live foto dus als ik m’n vinger op het scherm hou zie je haar rondsnuffelen. Echt een fijne foto.

11 likes

Voetbal

• Ik voetbal zelf (wel eens)
  • Ik ben een hooligan
  • Ik ben een voetbalvrouw
  • Ik volg al het voetbalnieuws op de voet
  • Ik heb momenteel een seizoenskaart
  • Ik heb ooit een seizoenskaart gehad
  • Leuk om te kijken
  • Ik ga af en toe naar wedstrijden
  • Leuk om te kijken, maar ik ga nooit naar wedstrijden
  • Ik zit elk weekend voor de buis om voetbal te kijken
  • Ik heb niks met voetbal
  • Ik volg alleen het WK/EK
  • Ik heb een hekel aan voetbal
  • Voetbal mag wel afgeschaft worden
  • Ik ben fan van een bepaalde club
  • Feyenoord

0 stemmers

1 like

Alleen als het echt van een mooie stof is! A la Chanel (zie hieronder), dat mag zo mijn kledingkast in

19 likes

Hahahaha feyenoord

5 likes

Champions league vind ik ook leuk om te kijken.

1 like

Basic pied-de-poule doen we niet aan mee.

3 likes

Geloof jij in corona? Openbaar

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Geloof jij in corona? Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ook ja :joy: echt de gekste dingen weet ie.
Never forget dat wij het enige team waren bij een pubquiz met 25 teams die de vraag goed had tegen welke club Ronaldo zn 1e goal voor Juve maakte.

3 likes

Heb er ook veel respect voor

21 likes

Dit is echt mijn droom juist

8 likes

Mijn broer zijn kind zit net op voetbal en het eerste wat ik vroeg aan mijn broer: aah shit moet je nu elke zaterdag langs de lijn staan. Lijkt mij zooo niks aan :sweat_smile: Beter een sport uitzoeken waarbij er 3x per jaar een optreden/wedstrijd ofzo is.
(Oh en mijn vriend zat op voetbal maar hij vindt niks aan voetbal op tv en ik vind dat zoo chill. Kon me echt ergeren als je dan bij iemand/een date was en voetbal moest aan. Echt pluspunt dit.)

2 likes