Zou wel m’n schermtijd drastisch verlagen als ik de hele tijd m’n eigen kutkop moest zien.
Ik heb een foto van mijn nicht( we zijn even oud) en mensen kijken me altijd raar aan. Hoezo heb je een modellenfoto van jezelf als achtergrond. Hij is wel zeer mooi😂
Zou mn telefoon ook niet meer in het openbaar durven pakken
Welk nummer is het sterkst?
- Cardi B - WAP feat. Megan Thee Stallion
- Lil’ Kim - How Many Licks? (feat. Sisqo)
- Nicki Minaj - Anaconda
- Ik ken deze nummers niet.
0 stemmers
0 stemmers
Dit is Keanu Reeves. Foutste item van de outfit…
- het jasje
- de stropdas
- de blouse
- i like everything
0 stemmers
200 familieleden??? Mijn hele familie (beide kanten + aanhang) bestaat uit 9 man hahaha
Ja naja ik ben een mini stipje met een heel gaaf uitzicht op bergen, maar ik sta er wel op haha
haha ja ok, ik doel meer op mensen die een selfie als achtergrond hebben
Superhandig aan de carrousel wel
Een zwart vlak
Voel jij je asociaal als je belt in de trein?
- Ja, altijd
- Soms/alleen als het een lang gesprek is
- Nee nooit
- Ik bel nooit in de trein/ga nooit met de trein
0 stemmers
Het meisje dat net voor me zat belde echt 45 min en echt fucking luid ook, snap dat echt niet als de rest van de coupé stil is. Van dat irritante studentikoze gepraat ook
Alleen schappelijk als het zo’n belletje is van ja ik ben nu bij station x en over x minuten daar en daar. Heb wel eens in de metro gebeld en dat vond ik minder irritant van mezelf doordat het daar toch altijd al meer herrie is.
Ja precies, dat heb ik ook. Als iemand echt een heel gesprek wil aanknopen zeg ik wel altijd dat ik in de trein zit en later terugbel. Vind het ook echt ongemakkelijk voelen dat iedereen mee kan luisteren.
Voor de mensen uit een kleine familie < 20 mensen.
Vind jij het jammer dat je een kleine familie hebt?
- Ja
- Nee
- Ik heb hier nooit over nagedacht
- Geen idee
0 stemmers
Waarom is dat zo asociaal? Zolang je zacht praat en niet in de stiltecoupé zit uiteraard.
Wat vind je het leukste compliment over je uiterlijk, als iemand daar iets leuks over zou zeggen? Hypothetisch, dus niet per se wat je al gehoord hebt.
- Haar
- Huid
- Ogen
- Wenkbrauwen
- Neus
- Mond
- Tanden
- Lach
- Oren
- Nek/hals
- Schouders
- Tieten
- Rug
- Buik
- Armen
- Benen
- Handen
- Voeten
- Kont
0 stemmers
Ik ga wel stemmen omdat ik vind dat je dit hoort te doen, maar eigenlijk past geen politieke partij ook maar voor meer dan 50% bij mij. Ik vrees dat ik ooit zelf een linkse partij moet oprichten. Ik vind bijvoorbeeld PvD niet democratisch genoeg, SP qua standpunt te negatief m.b.t. Europa etc. Ik vind de Nederlandse politiek sowieso vaak een slappe hap. Ik mis echt doorpakken en vind het jammer dat Amerika best veel invloed heeft op hoe men hier de politiek bedrijft.
@Zemraluani het lijkt mij echt leuk om gewoon is iets positiefs te horen van iemand over mijn kleine borsten.
Same!
Ik krijg altijd van die rare “complimenten” die eigenlijk helemaal niet zijn wat wil horen.
“Ik val echt op vrouwen met kleine borsten” en weet ik het, ik vind dat geen leuk compliment.
@Spaarlamp Als ik ooit de loterij win, krijg jij van mij een highlighter paard. Dit is echt de perfecte match.
Ik heb een foto van mijn vriend en mij samen, maar daarom ook gestemd op foto van mezelf. Don’t judge!!!