Nah, @grace be like
Haha ja mijn moeder ging iig een paar keer per week met een bak appels op de bank zitten terwijl wij tv keken en dan schilde ze het. Dan klaagden we iig niet. We waren moeilijke eters en ondergewicht dus zo tijdens tv kijken stopten we het nog gedachteloos in de mond. Hoop dat mijn kind net als het kind van mān zus ook een groot fruit liefhebber wordt. Word ook altijd jaloers als ik hun gevulde fruitmand op het aanrecht zie staan.
Ik eet niet elke dag fruit (denk 3/4 keer per week) maar wel meerdere soorten groenten per dag. Deels omdat ik allergisch ben voor allerlei fruit (ananas, appels, peren en steenvruchten zoals perziken, nectarines, pruimen), rood fruit is duur om veel van te eten dus eet ik 2 keer per week ofzo en bananen/mango/ananas vind ik qua milieu ook bedenkelijk om veel van te eten (eet het alsnog wel af en toe hoor). En bijvoorbeeld druiven zie ik dan wel echt als een suikerbom dus niet heel gezond om daar veel van te eten.
In rode paprika zit meer vitamine c dan in een sinaasappel:
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/fruit.aspx Hier staat ook wat fruit allemaal voor voedingsstoffen bevat en dat rijtje komt wel overeen met wat bij de groenten staat.
(NB ik ben me ervan bewust dat voedingscentrum niet heilig is want overheidsinstantie en linkjes met multinationals maar qua vergelijking tussen vitamines bij groenten en fruit lijkt het me wel betrouwbaar?)
Volgens de buzzfeedquiz heather, maar ik zou het liefst maya zijn met christine haar kleding en geld
*met Christine haar manās geld
Volgens de test Chriselle
Oeh ja ik zag deze in de etalage maar de Zara was helaas dicht.
Dat ziet er echt hemels uit
Dat ziet er idd niet heel lastig uit, ik sla hem op en ga hem zodra we weer eens etentjes mogen hebben met vrienden eens uitproberen, dankjewel!
Je kent wel in Amerikaanse films/series dat ze zoān keg hebben op een feestje. Vraag me af of dat in nl ook een ding is.
Lijkt me goedkoper dan veel flesjes/blikjes bier kopen.
Haha ja en dat ze er dan op de kop op gaan toch lijkt me best een leuke aanvulling op een tata kringverjaardag
Haha ja wil dat eigenlijk een keer doen maar moet wel zoān ding kunnen vindenš
Je kan gewoon een fust kopen maar dan moet je wel een flink feestje geven haha
Je kan ook in een ander land een kind krijgen toch
Ja dit. Dus ik zou wel gaan, maar niet met het argument ānog tijd zatā
Zeker! Maar ik vraag me wel af of je dat zou moeten willen als je vers gaat ondernemen in een compleet ander land en daardoor financieel misschien niet heel stabiel bent (zeker de eerste paar jaar). Of denk ik nu te ver door?
Ik zou beide doen denk ik? Juist met jonge kinderen ben je nog niet gebonden aan school etc
Dus naar Afrika en daar proberen een kindje te maken.
Kan me best voorstellen dat dat iets is om over na te denken maar voor mij niet zo zwaarwegend dat ik dat volledig uitsluit als optie. Het leven is sowieso zo onvoorspelbaar als wat, je kan er toch niet van op aan dat je eerst alles op een rijtje hebt en dan een kind krijgt als het perfect uitkomt etc. Mensen op de hele wereld krijgen al eeuwen kinderen in de meest uitzonderlijke omstandigheden, denk dat je gemiddeld als (hoogopgeleide zoals veel forummers) westerling in een Afrikaans land relatief rijk zult zijn dus ik persoonlijk zou voor allebei gaan. Beetje melk en pap kan je sowieso wel kopen. Voor hetzelfde geldt geef je het op en ben je morgen in Nederland failliet en je huis kwijt en je man dood, kan ook. Beetje risico hoort bij het leven.
Ik vind de borstzakken heel storend
Als t kon 1 laags, kan daar veel nauwkeuriger en gerichter mee schoonmaken en dan gebruik ik ook minder