Je kent wel in Amerikaanse films/series dat ze zo’n keg hebben op een feestje. Vraag me af of dat in nl ook een ding is.
Lijkt me goedkoper dan veel flesjes/blikjes bier kopen.
Haha ja wil dat eigenlijk een keer doen maar moet wel zo’n ding kunnen vinden😂
Je kan gewoon een fust kopen maar dan moet je wel een flink feestje geven haha
Je kan ook in een ander land een kind krijgen toch
Ja dit. Dus ik zou wel gaan, maar niet met het argument “nog tijd zat”
Zeker! Maar ik vraag me wel af of je dat zou moeten willen als je vers gaat ondernemen in een compleet ander land en daardoor financieel misschien niet heel stabiel bent (zeker de eerste paar jaar). Of denk ik nu te ver door?
Ik zou beide doen denk ik? Juist met jonge kinderen ben je nog niet gebonden aan school etc
Dus naar Afrika en daar proberen een kindje te maken.
Kan me best voorstellen dat dat iets is om over na te denken maar voor mij niet zo zwaarwegend dat ik dat volledig uitsluit als optie. Het leven is sowieso zo onvoorspelbaar als wat, je kan er toch niet van op aan dat je eerst alles op een rijtje hebt en dan een kind krijgt als het perfect uitkomt etc. Mensen op de hele wereld krijgen al eeuwen kinderen in de meest uitzonderlijke omstandigheden, denk dat je gemiddeld als (hoogopgeleide zoals veel forummers) westerling in een Afrikaans land relatief rijk zult zijn dus ik persoonlijk zou voor allebei gaan. Beetje melk en pap kan je sowieso wel kopen. Voor hetzelfde geldt geef je het op en ben je morgen in Nederland failliet en je huis kwijt en je man dood, kan ook. Beetje risico hoort bij het leven.
Ik vind de borstzakken heel storend
Als t kon 1 laags, kan daar veel nauwkeuriger en gerichter mee schoonmaken en dan gebruik ik ook minder
Ten eerste wil ik geen kinderen en ten tweede ben ik na een stageperiode van 3 maanden in het buitenland zo extreem genezen van elke denkbare wens ooit nog een periode in het buitenland te wonen dat ik me absoluut gewoon niet kan inleven
Dat is toch meer een jas of? Ik vind het iig leuk als een soort tussenjas! Dus ik zou zeggen kopen. Ik zag ze op andere websites ook veel maar daar leken ze wat grover.
Maar een Afrikaans land, daar zitten toch zillion verschillen tussen? Of je naar een land als nigiria gaat of Egypte, Eritrea etc? Is het de wens om gewoon in een Afrikaans land te wonen of een specifiek Afrikaans land? Ik bedoel er zijn natuurlijk al hele grote verschillen tussen Denemarken en Portugal. En het ene land is bijv. Extreem corrupter en gevaarlijker dan de andere. Dus dat heeft ook wel invloed bij het opvoeden van een kind. Maarja als het je droom is en je er veilig bij voelt, tsjah, dan zou ik het doen. Het stel dat ik ken die voor 4 jaar naar een land in Afrika zouden gaan kwamen van een koude kermis thuis.
Kwam dit tegen op YouTube, herinner me heel vaag iets hierover… Vind het zo’n raar idee
Het is in oktober 2000 al gesloten.
Heb je ooit gehoord van Showbizcity, Aalsmeer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je er ooit geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als het nog zou bestaan, zou je dan willen gaan?
- Ja
- Nee
- Misschien onder bepaalde voorwaarden
0 stemmers
Wat is een beter idee?
- Showbizcity, Aalsmeer
- The upside down, Amsterdam
0 stemmers
Ik kan echt een hele rant beginnen als het gaat om the upside down museum ding.
Het idee is leuk, maar past totaal niet bij Nederland. Er is gewoon weinig showbizz hier. Ja leuk, lekker met GTST acteurs acteren. Woepie!
Ja begrijpelijk, doe vooral . Mensen waren in 1997 ook heerlijk aan het haten op Showbizcity
Huh srry die snap ik ff niet.
Geen idee wat showbizcity was maar denk noet dat dat het zelfde is als the upside down.
Ik stemde nee zonder de video te bekijken. Nu ik de video zie, herinner ik me heeeel vaag wel iets hiervan.
Is er bij jou in de buurt een kerkklok die altijd op zondagochtend staat te luiden?
- Ja
- Nee
- Geen idee, ben dan meestal nog niet wakker
0 stemmers