Ten eerste wil ik geen kinderen en ten tweede ben ik na een stageperiode van 3 maanden in het buitenland zo extreem genezen van elke denkbare wens ooit nog een periode in het buitenland te wonen dat ik me absoluut gewoon niet kan inleven
Dat is toch meer een jas of? Ik vind het iig leuk als een soort tussenjas! Dus ik zou zeggen kopen. Ik zag ze op andere websites ook veel maar daar leken ze wat grover.
Maar een Afrikaans land, daar zitten toch zillion verschillen tussen? Of je naar een land als nigiria gaat of Egypte, Eritrea etc? Is het de wens om gewoon in een Afrikaans land te wonen of een specifiek Afrikaans land? Ik bedoel er zijn natuurlijk al hele grote verschillen tussen Denemarken en Portugal. En het ene land is bijv. Extreem corrupter en gevaarlijker dan de andere. Dus dat heeft ook wel invloed bij het opvoeden van een kind. Maarja als het je droom is en je er veilig bij voelt, tsjah, dan zou ik het doen. Het stel dat ik ken die voor 4 jaar naar een land in Afrika zouden gaan kwamen van een koude kermis thuis.
Kwam dit tegen op YouTube, herinner me heel vaag iets hierover⦠Vind het zoān raar idee
Het is in oktober 2000 al gesloten.
Heb je ooit gehoord van Showbizcity, Aalsmeer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben je er ooit geweest?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als het nog zou bestaan, zou je dan willen gaan?
- Ja
- Nee
- Misschien onder bepaalde voorwaarden
0 stemmers
Wat is een beter idee?
- Showbizcity, Aalsmeer
- The upside down, Amsterdam
0 stemmers
Ik kan echt een hele rant beginnen als het gaat om the upside down museum ding.
Het idee is leuk, maar past totaal niet bij Nederland. Er is gewoon weinig showbizz hier. Ja leuk, lekker met GTST acteurs acteren. Woepie!
Ja begrijpelijk, doe vooral . Mensen waren in 1997 ook heerlijk aan het haten op Showbizcity
Huh srry die snap ik ff niet.
Geen idee wat showbizcity was maar denk noet dat dat het zelfde is als the upside down.
Ik stemde nee zonder de video te bekijken. Nu ik de video zie, herinner ik me heeeel vaag wel iets hiervan.
Is er bij jou in de buurt een kerkklok die altijd op zondagochtend staat te luiden?
- Ja
- Nee
- Geen idee, ben dan meestal nog niet wakker
0 stemmers
Haha, dit gebouw staat er nu nog steeds, ze hebben er een tijdje GTST opgenomen (en dingen als het junior songfestival). Maar het is zo finaal mislukt, past gewoon niet in NL inderdaad. Er zit nu nog een soort buffet en een bioscoop, en als je er gaat eten staan al die hallen die voor dit bedoeld waren er nog steeds, gewoon een beetje te vergaan. Het is echt een beetje sneu allemaal.
Ben er nooit geweest toen het nog Showbizzland was maar ben er (helaas) daarna nog wel een aantal keer geweest voor verjaardagen. Beetje het gevoel van dat lege Het Land van Ooit krijg ik erbij.
Dus op mān bericht over Showbizcity reageer je alleen op het aan de haren erbij gesleepte upsidedown hoezo vind je Showbizcity dan een beter idee?
Was gewoon benieuwd naar je rant.
@Hufflepunk precies het soort vergane glorie wat ik me erbij voorstel
Hebben jullie vroeger Barbiefilms gekeken?
- Ja, eentje
- Ja, een paar
- Ja, allemaal
- Nee
- Schat, hier was ik echt te oud voor
0 stemmers
Vorig jaar nog een
Oehhh welke?
Ik heb zelf nooit van showbizcity gehoord, the upside down is iets wat overal all bestaat. Plus dit soort museums maken niks unieks maar kopiĆ«ren vaak kunst/instalation art van anderre kunstenaars. Dat is mijn probleem met dit soort bedrijven, ik vind 25 betalen voor wat kamertjes zonder dat je daar de kunsten/kunstenaars mee steunt beetje stom. Zoān showbizcity klinkt ook saai maar die lijkt me niet te doen alsof het een artsy museum is maar gewoon showbizzzz.
(ben slecht in mijn mening uitleggen maar hoop dat je het snapt)
Wel toen ik er al āte oudā voor was. Thuiskomen van stappen en dan barbiefilms kijken op Nickelodeon
Barbie films waren echt geweldig (nieuwe vind ik wat minder vaak qua verhaal en zelfs animatie). Had de rapunzel film op video en echt heb die kapot gekeken.
Princes and the pauper is denk ik mijn favo.
Je bent nooit te oud voor barbie films
Eentje, deze
Blijft wel een vreemd verhaal, we vonden de losse disc van deze film omwikkeld in een keukenrolpapiertje in huis en we hebben allemaal nog altijd geen idee hoe of wat??? Nou ja boeien, de film was wel heel leuk
Ik vind dit soort projecten zoo interessant, ga nu alles er over lezen op internet!!