Stel je persoonlijke vraag #19

ik lijk op jouuuu, jij lijkt mij op mijjjj, wij willen anders, allebei

ken die liedjes echt nog stuk voor stuk hahaha

Heb laatst barbie en de notenkraker opnieuw gekeken en die vond ik oprecht heel spannend nog hahaha, snap niet hoe ik daar als kind geen nachtmerries van heb gehad.

8 likes

Vroeger als in 5 jaar geleden, ja (100 x dezelfde met mijn zusješŸ˜)

Oh en dikke kans dat als ik haar app om volgende week een barbiemarathon te gaan houden, dat we dat doen. Goed idee wel :smirk:

2 likes

Kopen jullie spullen via AliExpress?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hebben jullie dit jaar meer of minder bij AliExpress gekocht vergeleken met andere jaren?

• Meer
  • Gelijk
  • Minder
  • Ik koop die troep niet

0 stemmers

Heb echt zoveel minder bij Alie besteld. Kocht er eerst echt zoveel

Ik bestel sporadisch wel eens iets op ebay, dat is volgens mij wel ongeveer hetzelfde. Maar de laatste keer kan ik me niet meer herinneren.
Edit: ik moest even denken wat maar bijvoorbeeld rubbertjes voor in een wimperkrultang haha.

1 like

Zelden, zeker geen ā€œrommelā€ (vroeger wel), maar bijvoorbeeld fotopapier voor mijn Instax mini omdat het echt wel een serieus prijsverschil is.

2 likes

Dingen als een ringfit voor de Nintendo switch wat in NL €65,- kost en daar €22. Of een telefoonhoesje die ik toch nodig heb wat in NL €10 kost en daar €1,80… Dan weet ik het wel

2 likes

Wij spaarden die films zelfs! Dus toen ik 17 was kocht ik ze nog zeg maar.
Begin van de corona nog weer een film gekeken, maar het was vrij slecht eigenlijk. Snap wel dat ik het vroeger fantastisch vond hoor, maar ben nu echt te oud. Mijn favoriet was Barbie en de 12 dansende prinsessen! Die heb ik wel 100x gezien.

1 like

Meer, maar dat houdt in dat ik vorig jaar totaal voor €0 aan spullen heb besteld en dit jaar voor €20 (een laptopstandaard en telefoonhoesje), niet zo heel extreem dus allemaal haha. Bestel er verder eigenlijk nooit.

2 likes

1 keer in de maand ofzo, en ik vind het een vreselijk geluid. Houd je van het geluid van het luiden van de kerkklok?

• Geen mening/neutraal
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Doet me denken aan de kerkdiensten vroeger en begrafenissen. Maar goed het kan net zo goed luidden om een huwelijk.

Voor de mensen die christelijk zijn, gaan jij of je ouders nog naar kerkdiensten?

• Nee zowel m’n ouder(s) als ik niet
  • Ja wij allemaal
  • Alleen ik
  • Alleen m’n ouder(s)

0 stemmers

Wat is het verschil tussen soms en ja? Soms is toch gewoon ja hahaha?

3 likes

Ik doe mijn titel geen eer meer aan nu al bijna een jaar niks meer heb besteld op Ali en ik het ook niet meer wil doen moreel gezien. Ik heb een andere titel nodig shit :scream:

5 likes

Ik bestel af en toe iets bij Ali. Vooral dingen die geen haast hebben maar wel daar veel goedkoper zijn en precies hetzelfde zijn bij een andere webshop, dan koop ik het liever zelf goedkoper uit China.

Deed vroeger nog wel regelmatig maar ik ben best wel minimalistisch geworden dus ik koop alleen de dingen die ik echt nodig ben of echt graag wil hebben. Random meuk koop ik al jaren niet meer daar.

1 like

in het dorp waar ik woon gaat de kerkklok ieder kwartier. en om 6u 's morgens, 11u, 14u, 18u en 20u een hele riedel. 22u gaat ie voor het laatst en dan begint het om 6u weer haha

2 likes

Ben jij minimalistisch?

• Ja
  • Nee
  • Misschien een beetje

0 stemmers

Eerder dit jaar overleden een hoop mensen uit een verzorgingstehuis hier in het dorp en toen luidden de klokken de hele dag, dat was echt wel naar. Normaal gesproken horen we elk kwartier liedjes van bv Simon & Garfunkel uit het carillon

1 like

Wanneer ben je echt minimalistisch? Ik koop bijna nooit kleding of andere prullaria, maar wel veel planten en mijn huis is niet leeg ofzo :sweat_smile:

2 likes

Ik koop wel echt haast niks, maar vind dat ik te veel spullen heb om mischien een beetje te kiezen.

1 like

Oh dat eerste!

Ik vind die acteurs vaak nog vele malen slechter acteren dan acteurs die scetches doen voor bijv. Sluipschutters, neon letters, Draadstaal, komt een man bij de dokter. Die zijn zooooveel beter in imiteren/types, überhaupt een rol spelen. En dan Nederlandse films, gewoon toch om te janken.

2 likes