Nee maar ik kijk weleens op de site van de politie waar foto’s op staan van ongeïdentificeerde overleden personen.
Recent is een man in Utrecht voor de trein gesprongen en hij is nog steeds niet geïdentificeerd. Vind dat zo schrijnend. Wellicht hebben ze nog nabestaanden.
En een beetje Ruben Nicolai in zijn jonge slanke jaren
Bij de bovenste is geen optie gewoon nee
Kan jij je grote teen in je mond krijgen?
- Ja, zowel links als rechts
- Ja, van 1 been
- Vroeger wel, nu niet meer
- Nee, nooit gekund
- Geen idee, ik heb dit nog nooit geprobeerd
0 stemmers
Iedereen die het nog nooit geprobeerd heeft nodig ik van harte uit het eens te proberen.
Beetje goor nu wel dat ik vanwege deze poll zomaar even mijn tenen in mijn mond heb gestopt
Haha ja plaatsvervangend verdrietig. Ik heb destijds wel aan de selectie meegedaan op de website maar kwam er niet doorheen. Kinderdroom in duigen
Heb je vandaag korte of lange mouwen aan?
- Kort mouwen
- Lange mouwen
- Ik wissel steeds
0 stemmers
Voor degenen die niet bij hun ouders wonen: als je bij je ouders op bezoek gaat, heb je daar dan meestal zin in?
- Altijd
- Meestal wel
- Soms niet, soms wel
- Meestal niet
- Nooit
- Bij de één wel zin in, bij mijn andere andere geen zin
- Ik heb geen ouders meer/ik ga nooit op bezoek bij mijn ouders
0 stemmers
Hoe vond je het dan meestal achteraf?
- Heel leuk
- Prima
- Medium
- Niet zo leuk
- Kut
- Bij de één niet leuk, bij mijn andere ouder wel leuk
- Ik heb geen ouders meer/ik ga nooit op bezoek bij mijn ouders
0 stemmers
Hoe georganiseerd ben je?
- Ik heb zo weinig spullen in mijn minimalistische leven dat ik niets hoef te organiseren
- Al mijn spullen hebben een vaste plek
- Mijn huis is meestal opgeruimd
- Spullen die ik niet meer nodig heb, verkoop ik/geef ik weg/gooi ik weg
- Mijn administratie is overzichtelijk en logisch opgeborgen in mappen (kan ook digitaal)
- Mijn inhoud (laden)kasten is gesorteerd: oplaadsnoertjes bij elkaar, de batterijen bij elkaar, pennen etc.
- Boeken op kleur/auteur/iets anders gesorteerd
- Kleding op kleur en/of soort gesorteerd
- Eens in de zoveel tijd heb ik opruimwoede en ruim ik alles op. Niet lang daarna wordt het weer een rommel
- Ik ben zelf opgeruimd, maar mijn huisgenoten/gezinsleden maken er een zooitje van
- Mijn huis is een chronische bende
0 stemmers
Hoe vaak maak je gemiddeld een wandeling in de natuur in het dagelijks leven (vakanties niet meegerekend)?
- Elke dag
- Elke week
- Elke maand
- Eens in de zoveel maanden
- Paar keer per jaar
- 1x per jaar of minder
0 stemmers
Hoe vaak ben je dronken of gebruik je harddrugs?
- Elke dag
- Elke week
- Elke maand
- Paar keer per jaar
- 1x per jaar of minder
0 stemmers
En anoniem: hoe vaak ben je dronken of gebruik je harddrugs?
- Elke dag
- Elke week
- Elke maand
- Paar keer per jaar
- 1x per jaar of minder
0 stemmers
Oh ja haha, nou ja dat valt dan onder 1x per jaar of minder
Die laatste is voor mij wel beetje verschil tussen pre-corona en nu, want ik heb nu ruim een half jaar geen harddrugs gebruikt omdat het uitgaansleven stil ligt maar daarvoor veel vaker, toch wel elke maand
Dus ja wat dat betreft is het goed voor me haha, ik ben wel meer gaan drinken maar niet tot dronken aan toe
Ik heb nu echt zin in een McFlurry!
Speculoos
Ik dip mn friet in mn ijs of milkshake, perfect
McFlurry Banoffee was zo lekker, witte Magnum, stroopwafel en Cornetto
Maar liever sundae karamel
Heb jij wel eens gezegd dat je een begrafenis hebt, als smoes om ergens onderuit te komen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Die milkshake Mango Passievrucht vind ik dus echt naar kots smaken, echt een deceptie toen ik die laatst had
Waar is de chocolademilkshake… dat was de enige lekkere.
Myyyy god ik heb van de week zelfs gedroomd over de aarbeien milkshake van de mac
Ik durf met corona geen eten/drinken uit restaurants of take away tenten, en dat zorgt er alleen maar voor dat ik er nog meer zin in heb
Die is eruit als ze een gekke smaak hebben
Toch maar even geprobeerd. Ik kan mn linkerteen aanraken maar rechts komt niet eens in de buurt