Stel je persoonlijke vraag #19

Ik dip mn friet in mn ijs of milkshake, perfect

McFlurry Banoffee was zo lekker, witte Magnum, stroopwafel en Cornetto :drooling_face:

2 likes

Maar liever sundae karamel

1 like

Heb jij wel eens gezegd dat je een begrafenis hebt, als smoes om ergens onderuit te komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Die milkshake Mango Passievrucht vind ik dus echt naar kots smaken, echt een deceptie toen ik die laatst had

1 like

Waar is de chocolademilkshake…:tired_face: dat was de enige lekkere.

3 likes

Myyyy god ik heb van de week zelfs gedroomd over de aarbeien milkshake van de mac :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik durf met corona geen eten/drinken uit restaurants of take away tenten, en dat zorgt er alleen maar voor dat ik er nog meer zin in heb :sob:

Die is eruit als ze een gekke smaak hebben

Toch maar even geprobeerd. Ik kan mn linkerteen aanraken maar rechts komt niet eens in de buurt

1 like

Gewoon hoorntje softijs van de Maccie > McFlurry of Milkshake :drooling_face:

Nee, maar wel ‘familieomstandigheden’ wat in mijn hoofd dan een ziek familielid zou kunnen zijn, of een begrafenis.

1 like

Er zijn weer pepernoten gesignaleerd in winkels.

• Ik ren NU naar de winkel
  • Veel te vroeg man, het is nog zomer
  • Maakt mij niet uit

0 stemmers

Ik heb mijn eerste zakje al op. :speak_no_evil:

3 likes

Ik vind het veel te vroeg maar heb stiekem al een zak gegeten

5 likes

Ik vroeg dit weekend nog waarom er geen oliebollenkraam stond en dat ik er NU een wilde.
Heb wel eens in volle zomer oliebollen staan bakken omdat ik er zo’n trek in had.

3 likes

Ik zou wel bang zijn dat sommige dingen minder speciaal zijn als je ze het hele jaar door kan krijgen, maar aan de andere kant heb ik zooo’n zin in oliebollen nu. Kan niet wachten tot de oliebollenkramen weer komen

2 likes

Mijn zusje en ik hadden bij de plaatselijke feestwinkel nepsigaretten gekocht met mijn oma, ik denk dat ik toen 8 jaar oud was. Er zat aan het uiteinde een glimmend rood papiertje zodat het van een afstand leek alsof de sigaret aan was en je moest er in blazen en dan kwam er een soort rook uit, dat vonden wij heeeel stoer.

We zaten een keer achterop de fiets bij m’n moeder op dat ding te blazen en ik weet nog wel dat er een paar mannen echt compleet in shock waren inclusief handen voor hun mond en handen op hun hoofd zoiets als dit:

afbeelding

En aan het wijzen naar ons, en aan het roepen dat er twee kleine kinderen aan het roken waren. Vond ik toch niet zo leuk dus heb dat ding daarna nooit meer aangeraakt :tongue:

46 likes

Chocoladeletters en banketletters :heart_eyes:

3 likes

Ja nou het is kiezen tussen het 1 of het ander en steeds dealtjes moeten fixen lijkt me ook gewoon kut.

ik liep een tijdje terug met mn broertje van bijna 12 over straat die ook een pakje chocoladesigaretten (of die waren van bubblegum volgens mij, nog viezer) had, maar die zaten in mijn tas want hij had geen zakken

en dat hij toen in een volle winkelstraat keihard zei ‘KUN JE MN SIGARETTEN FF AANGEVEN??’
toen zat ik er ook als dr phil bij

24 likes