m’n scharrel en ex-scharrels haha
Ik kijk altijd of er mensen tussen zitten vaarvan ik weet dat ze me niet volgen. Ben dan altijd nieuwschierig wie het zijn en hoe ze op mijn stories komen (idk nieuwsgierigheid hoe het algoritme enzo werkt)
Dit lijkt me zo tof! Ik wil hier heen.
En @FrauHelga naar Guus ook, kom maar op met die kaarten. Ik ben twee weken terug nog naar Guus geweest in Tilburg en hoewel dat heel anders was dan normaal wel heel fijn om weer naar een optreden te gaan (al ga ik liever naar Groots).
I’d rather fucking die. Ik vind hem zo’n onsympathieke gast (mijn moeder heeft bij hem op het conservatorium gezeten) en die muziek is echt de fastfood van klassieke muziek . Doe mij maar het concertgebouworkest, dat is iig kwaliteit!
Ik hoop echt dat Groots door gaat volgend jaar zoals vanouds en je iig mee mag zingen en dansen! Vond het in Tilburg wel leuk en intiem, maar wilde elke keer meezingen en dan kreeg ik boze blikken van de mensen om me heen.
Ja dit! Dat gechat via Teams… even een snelle vraag stellen of iets zeggen wat je normaal op kantoor meteen hardop zou roepen vind ik prima.
Maar ik krijg nu ook steeds meer gewoon echt vragen/verzoeknummers/uitzoekdingen via chat. Dat moet je gewoon mailen.
Mijn vriend kwam er een keer uit het niets mee dat hij wel eens naar André Rieu zou willen. Ik keek hem ook aan van que? Dat zijn zalen vol oude mensen? Maar nu merkte ik dus door deze vraag dat ik dacht: Oprecht leuk om mee te maken met m’n niet bejaarde vriend
Precies! Al bedenk ik me net dat herfst wel wat leuker is nu ik thuiswerk, nooit doorweekt aankomen op werk!
Come to the herfsttopic, we have kruidnootjes.
Nee. Ik vind de herfst best prima, en over 1 of 2 maanden heb ik er vast wel zin in, maar ik wil nu nog wat langer lekker warm weer (rond 24-28 ofzo, en zonnig & blauw in plaats van grijs).
Ik ben echt een koukleum en ik haat fietsen in de regen en met die wind etc en vond de herfst ook altijd stom (en winter ook). Maar ik heb de laatste jaren wel echt genoten van de veranderende kleuren aan de bomen! Heb er heel bewust opgelet afgelopen jaren, elke week ziet het er weer anders uit. Dan vind ik het alsnog wel leuker als er een blauwe lucht is, maar toch!
Maar misschien haat je het alsnog, ook al ziet het er soms leuk uit
Ik keek vorige week wel uit naar koudere temperaturen, maar ik ging al meteen weer zeuren toen het zondagmiddag zo hard waaide en je een trui aan moest :’). Het is nu ook buiten te koud voor blote benen en in huis nog 25,5° dus verwarrend.
Hangt er van af.
Ik heb hier veel gelezen en “online” ook, maar we kritisch wat ik dan lees. En als het om mensen gaat dicht bij me ga ik de discussie wel aan / uit m’n mening.
Maar niet bij elk persoon ofzo wat ik tegen kom… helemaal geen zin in haha
Ik heb me vooral in het begin heel erg verdiept in het hele virus en alles eromheen, nog steeds wel, maar minder dan toen. Ik ga vooral de discussie met de televisie en artikelen aan, maar niet zozeer met de mensen om me heen. Die moeten vooral lekker doen en er mee omgaan zoals zij dat willen, en dan verwacht ik dat ze mij dat ook lekker laten doen. Ik denk eigenlijk dat ik alle dingen rondom het virus nog veel meer discussie waardig vind dan het virus op zichzelf. Voornamelijk hoe er in het begin door overheidsinstanties gesproken werd over het virus en eigenlijk overal finaal naast zaten. Zonder nu als een complotgekkie over te komen, heeft het virus me wel nog meer doen inzien dat je niet blind kan vertrouwen op informatie die uit zogenaamd betrouwbare bron komt en ik denk dat dat iets is wat niet meer teruggedraaid kan worden, voor mij persoonlijk dan.
Een ring draag jij bij voorkeur aan je
- Linkerhand
- Rechterhand
- Zowel links als rechts
0 stemmers
Het hele leven, eigenlijk.
Op het gebied van wegen vind ik het in Nederland beter geregeld, maar volgens mij is de scholing in België weer heel goed geregeld. Heb wel eens gekeken op een Belgische basisschool en dat was zo goed geregeld daar, maar ja dat was maar één school en ik heb geen duidelijk beeld van heel België verder.
Pep en sos zijn twee verschillende dingen, pep = speed, sos = cocaïne
Ik ben ook wel benieuwd naar de resultaten van deze poll maar dan niet anoniem
Hoe het met het basisonderwijs zit weet ik niet, maar het middelbaar en hoger onderwijs in België vind ik persoonlijk dan weer minder goed dan in Nederland. Het is heel veel theorie, luisteren naar de docent en meeschrijven, er is weinig ruimte voor eigen inbreng, discussie of praktijk/opdrachten voor de leerlingen. In Nederland is dat toch wel wat beter met werkgroepen enzo.
Ik wil niet zeggen dat álles beter geregeld is in Nederland maar ik heb wel een 10 gegeven want er is geen ander land waar alles wat ik graag zou willen precies zo goed is geregeld als in Nederland. Oké, misschien wat van de Scandinavische landen waar je bijvoorbeeld meer ouderschapsverlof hebt. Dus misschien krijgt Nederland een 9.5. Maar ik vind zoveel mensen zo hard zeiken op Nederland en hoe alles geregeld is maar ik vind het echt top. Ik betaal met liefde veel belasting zodat alles goed geregeld blijft.
Je moet echter niet te veel buiten de boot vallen, dat is dan weer de keerzijde van alles goed geregeld hebben, je kunt beter geen uitzondering zijn.