Ik mis wat hallucinerende dingen, DMT, paddo’s, truffels en LSD.
Dit 100%… ik zou écht niet willen ruilen met andere landen.
Er is (bijna) geen land ter wereld waar het zo goed is geregeld als in Nederland. Breek je je been? No problem, je hoeft je al helemaal niet af te vragen hoe jij je ziekenhuisrekening de rest van je leven gaat betalen. Studeren? Een lening is misschien niet ideaal, maar het is wel de beste lening die je ooit gaat krijgen en dat maakt het voor iedereen bereikbaar. Gat in de snelweg? Rijkswaterstaat staat er zo ongeveer gelijk naast om hem te dichten. Bushokje in elkaar getrapt? No worries, over een paar dagen vervangen. Stroomstoring? Ik heb zelf nog nooit een stroomstoring van langer dan een dag meegemaakt en het gebeurt al helemaal niet structureel. Stemmen? Prima, we openen genoeg stemlokalen voor iedereen in Nederland en je hoeft je nooit af te vragen of er eerlijk mee om wordt gegaan omdat er zo veel controle op is. Krap bij kas? Weinig inkomen of zelfs schulden? Enorm omvangrijk sociaal vangnet staat klaar.
Maar wat je zegt inderdaad… je moet geen uitzondering zijn, want dan val je wel snel tussen wal en schip. Ik zou ook niet zo goed weten hoe dat te voorkomen is. En als je bijvoorbeeld het sociale vangnet niet weet te vinden, dan wordt het ook lastig. Maar ik denk dat voor 99 procent van de bevolking het systeem hier prima werkt.
Iedereen weet mijn anders nog denk ik
Waar is Mulan
Rapunzel!
Hoezo ken jij de meest feministische prinses niet?
@Wonderland waar zijn Rapunzel, Tiana, Mulan, Anna en Merida?
Hoe vaak maken jullie de oven/magnetron schoon? En laten we er even van uitgaan dat je hem niet schoonmaakt als die niet gebruikt is. Of zijn er ook mensen die de oven voor de lol schoonmaken zonder dat die gebruikt is?
- Na ieder gebruik
- 1 x in de week
- 1 x in de 2 weken
- 1 x in de maand
- 1 x per half jaar
- 1 x per jaar
- Nooit
- Ik gebruik/heb geen oven/magnetron
0 stemmers
Lachgas medisch hahaha. Telt dat
Ja als er een ernstig ongeluk gebeurd is in de magnetron of oven dan is een schoonmaaksessie wel vereist, of je moet het geen probleem vinden in de rook, stank en brandlucht te zitten.
Haha ja sorry is echt compleet aan me voorbij gegaan, heb echt wat in te halen
Toevallig gisteren de oven schoongemaakt. Niet aan te raden om daar een jaar mee te wachten
Ja met Jeroen Post van TMF lol
Met Tess van het junior songfestival, ze kwam 2 jaar geleden Stupid zingen in mijn stamkroeg
Lodewijk asher
Sita
Mijn schoonmaker maakt m elke twee weken schoon, ik doe het nooit.
Maar je bord gaat zo ‘zweten’ van die deksels. Haat dat.
Van heel vroeger nog met wereldkampioen motorcross Jeffrey Her.lings. Al was hij zelf toen ook nog een broekie en ook niet bekend.
Ja Lionel Richie (maar hij weet niet dat hij op die foto staat, zit alleen in de achtergrond)
In Shanghai in een bar, was heel toevallig en m’n man heeft toen een foto van mij gemaakt maar gezorgd dat hij op de achtergrond te zien was haha.