Stel je persoonlijke vraag #19

Ik vind het wel echt zwaar kut als je in de herfst met tegenwind in een dikke regenbui naar huis moet fietsen (of ergens anders heen). :triumph: Kan in andere seizoenen ook wel gebeuren natuurlijk maar de herfst staat er wel om bekend. Enige leuke aan de herfst is dat ik eind september jarig ben.

1 like

Waar valt dexamfetamine onder? Of niet onder drugs? Want vrienden van mij kregen dat als medicatie voorgeschreven maar wij gebruikten het wel eens met uitgaan/feestjes. Ik ging er niet echt goed op haha

Miss Montreal!

Ja ik sta met Gordon op de foto, kwamen we 15 jaar geleden ofzo tegen op vliegveld in London en mijn moeder wou vet graag dat ik op de foto ging met hem. Ik kijk ook vet awkward haha, ik haal foto later wel weer weg.

weg

69 likes

Ik sta met domein verschuren op een foto, maar ik was zo zat dat ik echt met zo’n foute geile blik kijk :joy:

8 likes

Jamie Lidell :v:

3 likes

De complete cast van Zoop. Was er zo trots op!

6 likes

Tommie Christiaan! Hij speelde de hoofdrol in de musical Zorro.

1 like

Met Edwin van der Sar, maar ben de foto al jaren kwijt.

3 likes

Met Vjeze Fur

5 likes

Ik weet niet of ie echt telt als beroemdheid, maar Maradonnie. Verder met Remy Bonjasky, Samuel Eto’o, Marco van Basten (2x), Jan Vertonghen en nog wat voetballers.
Al deze foto’s zijn gemaakt na mijn 20e ofzo. Ik was iig heel bewust aan het fangirlen :sweat_smile:

1 like

Met Maik de Boer!!!

1 like

ik zou dat onder pep/speed scharen

2 likes

Ik heb een gave foto met Jeroen van der Boom, kwam op een personeelsfeestje en ik stond vooraan en zong alles mee. Mocht ook meezingen :joy:

En met Jannes en Jochem Meijer :grimacing:

(Mijn muzieksmaak is nogal uiteenlopend, maar Nederlandse artiesten zijn lekker bereikbaar).

2 likes

Guus Meeuwis natuurlijk

2 likes

Ik sta met Kenny B op de foto, kwam die in 2011 in een discotheek in Paramaribo tegen hahahahaha en toen zei iemand: waoh die is echt bekend hier!!! Met nog een andere artiest die alleen in Su bekend is gebleven gok ik?

Ik was gemiddelder dan gemiddeld. Knap dat ze over zo’n saai kind nog altijd iets aardigs konden schrijven in mijn rapport.

“Ga zo door!”

14 likes

Het enige dat op mijn rapport stond was “Spaarlamp kijkt erg veel uit het raam”

29 likes

Ik haatte mijn eerste basisschool echt. Katholieke kotsplek :face_vomiting: met veel te brave kinderen en walgelijke docenten.

Ik was te mondig (like duh) en ik kreeg voor een foutloos dictee een 4 voor schrijven omdat ik lellek schreef uit VERVELING. Vonden de leraren wel kut, dat ik snel met alles klaar was want ik deed het goed en ging de rest afleiden :tipping_hand_woman:. Kreeg ook altijd bepaalde extra opdrachtboeken met sommen en taaldingen? Maar ik kom niet meer op de naam! Iets met een K dacht ik?

Tweede basisschool zaten te veel zwakke leerlingen waardoor ik vanaf half groep 7 tot einde basisschool zo goed als geen klassikale les heb gehad en de minieme hoofdrekenskills die ik op de katholieke school nog had geleerd finaal zijn kapotgemaakt.

1 like

Ik moest beter m’n best doen, dan kon ik meer. Zowel op de basisschool als de middelbare. Ik kwam er na aankoop van m’n woning achter dat mijn mentor die dat zei daar z’n halve leven heeft gewoond. Heb ik toch iets goed gedaan :grimacing:

1 like