Guus Meeuwis natuurlijk
Ik sta met Kenny B op de foto, kwam die in 2011 in een discotheek in Paramaribo tegen hahahahaha en toen zei iemand: waoh die is echt bekend hier!!! Met nog een andere artiest die alleen in Su bekend is gebleven gok ik?
Ik was gemiddelder dan gemiddeld. Knap dat ze over zoân saai kind nog altijd iets aardigs konden schrijven in mijn rapport.
âGa zo door!â
Het enige dat op mijn rapport stond was âSpaarlamp kijkt erg veel uit het raamâ
Ik haatte mijn eerste basisschool echt. Katholieke kotsplek met veel te brave kinderen en walgelijke docenten.
Ik was te mondig (like duh) en ik kreeg voor een foutloos dictee een 4 voor schrijven omdat ik lellek schreef uit VERVELING. Vonden de leraren wel kut, dat ik snel met alles klaar was want ik deed het goed en ging de rest afleiden . Kreeg ook altijd bepaalde extra opdrachtboeken met sommen en taaldingen? Maar ik kom niet meer op de naam! Iets met een K dacht ik?
Tweede basisschool zaten te veel zwakke leerlingen waardoor ik vanaf half groep 7 tot einde basisschool zo goed als geen klassikale les heb gehad en de minieme hoofdrekenskills die ik op de katholieke school nog had geleerd finaal zijn kapotgemaakt.
Ik moest beter mân best doen, dan kon ik meer. Zowel op de basisschool als de middelbare. Ik kwam er na aankoop van mân woning achter dat mijn mentor die dat zei daar zân halve leven heeft gewoond. Heb ik toch iets goed gedaan
Ik denk dat ik idd ook altijd zoân nietszeggende âga zo door!â Kreeg. Ik was niet degene die afleidde, maar wel altijd afgeleid. Dat is de afgelopen jaren helaas niet beter geworden
Alsof daar een vraag voor nodig is
Dit forum kan special snowflake gaan over appels, wasmiddel of tuinbekleding
âSkadi kan erg goed haar zegje doenâ oftewel is een betweter hahaha
Nou ik zou wel meer leuke verhalen willen van hoe het was op die Montessori scholen (iets met kralen kleedjes ofzo?) Echt een wonderlijke wereld voor mijn gevoel
Laat het forum gewoon een keer los. De boel de boel
Fred van Leer!
âWatergruwel zingt goed mee terwijl ze een boek leestâ.
Ik was zo low key altijd op school dat tijdens de diplomauitreiking mijn mentor mijn naam niet eens wist lol. ()
Waaaaauw ik wil ook zo iemand, heerlijk!!
Heb de eerste al gespot
Jan Smit (met zwartgeverfd haar)
Samenvatting
Met allerlei met bandleden na concerten. Onder andere Black Box Revelation toen ik 13 ofzo was, met mân Samsung schuiftelefoon gemaakt Verder veel dingen die in ~de scene~ wel bekend waren maar daarbuiten totaal niet volgens mij, Your Demise en Cancer Bats enzo. Oh en ik won ooit een meet & greet met Asking Alexandria terwijl ik die fase al wel zoân beetje voorbij was. Was best ongemakkelijk wel maar daar is ook nog een foto van.
Met typhoon. Mn vriend is echt mega fan al heel lang en ik had kaartjes voor hem gewonnen bij 3fm.
Oh en nog met Mo, Shiva en Justin Rhodes van the Chippendales
Angel di Maria. Wat mijn man uiteraard elke keer als PSG speelt moet horen, incl. Waarom fideo zn bijnaam is.