Stel je persoonlijke vraag #19

Haha ik stel jou nu zo voor:

14 likes

Ik denk dat ik idd ook altijd zo’n nietszeggende ‘ga zo door!’ Kreeg. Ik was niet degene die afleidde, maar wel altijd afgeleid. Dat is de afgelopen jaren helaas niet beter geworden

1 like

Oh god, een basisschoolvraag. Nu komen alle hyperintelligente special snowflakes weer bovendrijven.

53 likes

Gelukkig kun je daar nu nog steeds op teren.

2 likes

Alsof daar een vraag voor nodig is

Dit forum kan special snowflake gaan over appels, wasmiddel of tuinbekleding

10 likes

“Skadi kan erg goed haar zegje doen” oftewel is een betweter hahaha

1 like

Nou ik zou wel meer leuke verhalen willen van hoe het was op die Montessori scholen (iets met kralen kleedjes ofzo?) Echt een wonderlijke wereld voor mijn gevoel

1 like

Niks zo erg als van die dagen dat iedereen full snowflake gaat :sob:

1 like

Laat het forum gewoon een keer los. De boel de boel

7 likes

Fred van Leer!

1 like

“Watergruwel zingt goed mee terwijl ze een boek leest”.
Ik was zo low key altijd op school dat tijdens de diplomauitreiking mijn mentor mijn naam niet eens wist lol. (:cry:)

4 likes

Waaaaauw ik wil ook zo iemand, heerlijk!!

Heb de eerste al gespot

Jan Smit (met zwartgeverfd haar)

Samenvatting

afbeelding

8 likes

Met allerlei met bandleden na concerten. Onder andere Black Box Revelation toen ik 13 ofzo was, met m’n Samsung schuiftelefoon gemaakt :ok_hand: Verder veel dingen die in ~de scene~ wel bekend waren maar daarbuiten totaal niet volgens mij, Your Demise en Cancer Bats enzo. Oh en ik won ooit een meet & greet met Asking Alexandria terwijl ik die fase al wel zo’n beetje voorbij was. Was best ongemakkelijk wel maar daar is ook nog een foto van.

baby Dazed

22 likes

Met typhoon. Mn vriend is echt mega fan al heel lang en ik had kaartjes voor hem gewonnen bij 3fm.

Oh en nog met Mo, Shiva en Justin Rhodes van the Chippendales :joy:

Foto's

Omg ik ga stuk, wat beschamend slecht dit.

Mn vriend staat achter het zonnetje, hij was helemaal aan het fangirlen.

17 likes

Angel di Maria. Wat mijn man uiteraard elke keer als PSG speelt moet horen, incl. Waarom fideo zn bijnaam is.

2 likes

Veel Nederlandse bekende artiesten (jaja) die Nederlandstalig zingen omdat mijn vader die boekte op feesten, Tyrone Spong en Albert Kraus (kickboxers), Post Malone maar daar staat ie gewoon op het podium en ik ervoor :joy:

1 like

Met Tangarine, twee muzikanten uit Zwolle! Samen met mijn vader haha

1 like

Meerdere mensen, maar ik heb alle foto’s niet meer.
Was wel allemaal niet vrijwillig, maar omdat de mensen waarmee ik was het graag wilden :upside_down_face:
Bekendste persoon was Lady Gaga en ik voelde me zeer ongemakkelijk want ze had hakken van 15cm aan en ik stak alsnog ver boven dr uit.

5 likes