Ik sta op de foto met Ryan Leslie, mr Polska en Conchita Wurst.
Conchita Wurst heeft echt het weekend van m’n vriend toen gemaakt.
Ik sta op de foto met Ryan Leslie, mr Polska en Conchita Wurst.
Conchita Wurst heeft echt het weekend van m’n vriend toen gemaakt.
Waarom ken ik dit niet?? Ik wil ook zo’n oven
Met Shiva sta ik ook op de foto:smiling_face_with_three_hearts:
Verder met wat hardstyle/hardcoredj’s.
Ben Howard. Hij pakte mijn telefoon af om een selfie te maken Ok
Haha ja mijne haalde me in de war met iemand met dezelfde voornaam als ik, en begon dus ook een heel verhaal dat ik zo’n goede mondeling gedaan had gedaan over een bepaald boek maar dat was ik dus helemaal niet. Maar durfde er op dat podium ook niets van te zeggen. Achteraf nog wel hem aangesproken en toen deed ie heel onverschillig erover, van ‘haha oh kan gebeuren heh nou gefeliciteerd in ieder geval’ en toen ging ie gewoon weer verder. Echt goed boos over geweest (nu ook nog zo blijkend uit deze post haha).
En over de special snowflake/intelligentie brag: ik was wel een van de slimste van de klas maar om het te compenseren: ik heb nooit m’n veterdiploma gehaald Kon het uiteindelijk ook alleen maar met die methode met 2 lusjes zegmaar. Die gebruik ik nog steeds
.
matten kloppen op het schoolplein
De beste vriend van mijn man is een bekende voetballer. Dus met hem wel meerdere keren haha.
Piet Paulusma steekt er voor mij toch wel met kop en schouders bovenuit. Ik wist toen niet eens wie het was maar dat doet er niet toe.
met wendy van dijk
“Je kan het wel maar je laat het niet zien”
Weet niet zeker of dat positief is of niet haha. Het klopte wel, ik ben opzich niet dom maar deed gewoon geen kut
Wij hadden niet met cijfers maar met zo’n invulschema, rustig/normaal/druk. Contact met andere leerlingen: weinig/normaal/veel.
Nouuu
druk, praat veel, leidt anderen af blabla.
Die foto met Sven is echt schattig! Hoe kreeg je het sowieso voor elkaar om er zo goed op te staan? De meeste verliefde jonge fans staan met een paars aangelopen zweethoofd maniakaal naast hun idool te grijnzen
Hoe vaak sport jij?
0 stemmers
Wat voor sport doe jij?
0 stemmers
Crossfit
Disneyland Parijs
0 stemmers
“sporten” oftewel een halfuurtje baantjes trekken in het bejaardengedeelte van het zwembad.
Sport je dan thuis? Of wat doe je?
Hardlopen en kickboksen (zaktraining). Frequentie verschilt, afgelopen week 5x, deze week tot nu toe 1x. Gemiddeld denk ik 2 of 3x per week
Sowieso voor iedereen, mij mag je ten alle tijden wakker maken voor een tripje Disney. In november mag ik eindelijk weer 3 dagen met vriend, schoonmoeder en schoonzus en we verblijven in Newport Bay (hoop van harte dat het doorgaat, was al voor corona geboekt)
Yoga, hoopdance en rolschaatsen. En soms thuis van die YouTube workouts