Dansen
Even iets uitgebreider, ben wel benieuwd naar of gebruik bij koppels een beetje vergelijkbaar is. Als je nu geen partner hebt mag je het ook over je ex invullen, wat je wil
Let op, niet anoniem:
- Allebei nog nooit gebruikt
- Allebei eenmalig gebruikt
- Allebei vaker gebruikt
- Ik vaker, mijn partner eenmalig
- Ik vaker, mijn partner nog nooit
- Ik eenmalig, mijn partner vaker
- Ik eenmalig, mijn partner nooit
- Ik nooit, mijn partner vaker
- Ik nooit, mijn partner eenmalig
- Zelf vaker gebruikt, geen partner (gehad)
- Zelf eenmalig gebruikt, geen partner (gehad)
- Zelf nog nooit gebruikt, geen partner (gehad)
- Ik weet het niet/nvt
0 stemmers
Ik ken ook niemand die dat ooit op heeft. Bij coke en pep enzo kunnen ze het nog wel voor me omschrijven maar heroïne, nee. Je ex was verslaafd? Heftig, denk ik
Ik lees wel eens tripreports van heroinegebruik en het bijzondere is dat veel mensen het de eerste keer niet eens echt heel fijn vinden. Omdat het zo verslavend is verwachten mensen dat het heel bijzonder of fijn is, en het geeft wel een roesje, maar niet die euforie of juist verdoving die andere drugs vaak geven. Eigenlijk valt het vaak best tegen. Juist daarom wekt het hun interesse: ze willen weten wat mensen er dan zo verslaafd aan maakt en proberen het dan nog een keertje om te kijken of ze nu wel ‘het echte gevoel’ kunnen ervaren, en nog een keer, en nog een keer, etc. Heel anders dan bij veel andere, populairdere drugs waar mensen het direct als heel positief ervaren en daardoor meer willen, die zijn ook veel meer geestelijk verslavend terwijl bij heroine de verslaving juist lichamelijk is. Best wel fascinerend (en vooral heel heftig voor die mensen natuurlijk, het is echt een verschrikkelijke verslaving).
@Eddie ik ontdekte dit YouTubekanaal, ik vond het heel fascinerend. Want de meesten hebben juist niet die geweldige eerste ervaring van het smoken of spuiten van crack. Volgens mij wordt je lichaam er zo gigantisch snel aan gehecht, en afkicken is extreem fysiek vooral pijnlijk. Bijna niet te doen. Dat die mensen door blijven gaan om die pijn van het herstel niet te hoeven voelen. Er moeten toch andere methodes zijn? Die mensen hebben ook zoveel recht op leven. Klink even als moeder Theresa maar dit kanaal vind ik echt goed:
Die mensen horen gewoon verzorgd te worden, het zijn ook mensen. Desnoods geef ze morfine tegen de pijn. Ze komen 9/10 keer uit gebroken gezinnen en een hele onprettige jeugd. Die mensen moeten niet als junks behandeld worden maar gewoon, geef ze de zorg die ze nodig hebben.
Haha ja nouja, ik werk in het VO en veel leerlingen hebben alleen mannelijke docenten dus soms word ik per ongeluk ‘meneer’ genoemd, maar dat telt niet helemaal denk ik.
Niet echt wat je bedoeld, maar ik word wel altijd voor veeeeeel jonger aangezien en krijg ook nergens Frank/sigaretten mee zonder id kaart.
Is niet te vergelijken met wat jij bedoeld, maar ik vind dat al schijt irritant en vervelend. Plus ik lijk ook jonge jongens aan te trekken ofzo en een denk ik nee, doe maar niet, je bent veel te jong.
Moraal van het verhaal, het lijkt me vreselijk lastig als je buiten de nrm valt en je zelf constant moet laten horen hoe het zit.
Ik vind Parijs wel iets meer voor kinderen. Mijn grootste droom is om naar DisneySea te gaan en dat schijnt wel voor volwassenen te zijn.
Haha, die heb ik nog niet gehad, wel de klassieke ‘mama’
Het grootste deel van mijn familie is behoorlijk gelovig (mijn gezin niet) en er is in ieder geval niemand uit de kast. Maar kan me best goed voorstellen dat mijn neven of nichten zoiets verborgen zouden houden houden eigenlijk, dus wie weet. Denk trouwens ook niet dat zij het van mij weten (bi), want ik heb een vriend en voel nagenoeg nooit de behoefte om het zo expliciet te benoemen (want wanneer is het nou relevant voor een gesprek?).
Cola turkey, was dat dan een onderlinge woordgrap?
Cold turkey bedoelt ze
Op m’n werk wel eens. Maar dan lezen mensen niet goed en zijn ze in de war door m’n titel (mr.)
Mijn naam komt meestal voor als mannennaam dus als mensen mij mailen staat er vaak wel ‘meneer Leilouka’ boven. Als ik me aanmeld voor dingen waar mijn geslacht van belang kan zijn (sport, gedeelde kamers) probeer ik het meestal wel duidelijk te maken van te voren, is namelijk ook wel eens mis gegaan op zomerkamp haha.
Dat lijkt me wel heftig, om daar zo dichtbij te staan. Is hij ooit van zijn verslaving afgekomen voor zo ver je weet?
Haha ja dat weet ik, ik vind jou echt een hele lieve forummer maar dat begreep ik wel.
Hahahaha omg sorry ! Stom van me
Heroïne basen ruikt wel echt lekker

beetje spuitelf
Haha hier moest ik een beetje om gniffelen in deze context
Ik was ooit jong en wild