Stel je persoonlijke vraag #19

Sommige dood, sommige chill

1 like

Ach zit aan de overkant toch? Als DisneySea tegenvalt loop ik daarheen :joy:

1 like

Oooh die is geweldig! Echt zou me daar helemaal blut kopen :joy:

1 like

Wanneer was Bettygate?

8 likes

Meeposten of meelezen? :sweat_smile:

2 likes

Hahah ja precies, sindsdien!

1 like

Haha, dat was ook mijn jaar. 2012 als ik het goed heb.

1 like

Tante tegen 18/19 jarige lentex:wij komen niet naar jouw verjaardag, want jij bent bij je vader blijven wonen en die moeten wij niet meer en jou dan ook maar niet :woozy_face:

3 likes

Haha ik dacht iets van 2010 ofzo, maar heb ook in mijn mail gezocht en dus al vanaf 2005 :scream::sweat_smile:

Ik ben te lui om de naam van mijn mapje te veranderen zodat het klopt.

4 likes

Wow ik dacht 2012, maar ga echt way back

1 like

Al mijn ooms en tantes zijn wel chill, behalve die ene aangetrouwde boomer-oom die FVD stemt en op Facebook over linkse rakkers en “varkensboerenverkettering” klaagt.

Over hem hebben we het niet.

3 likes

Haha omdat het zo’n precair issue is.

Nee, gewoon per ongeluk!

1 like

Komen ze niet uit een plant? Als hier het fruit weg is zijn namelijk de vliegjes ook zo weg. Volgens mij heb je planten waar rouwvliegjes in kunnen zitten, die lijken wel op elkaar.

Ik had er vorige week zooooveel, werd helemaal gek van die kutdingen. Dus op de interwebs gezocht hoe te bestrijden. Toen vond ik de ultieme tip. Zuig ze op met de achterkant van een fohn. Als je de föhn aanzet, wordt aan de achterkant lucht naar binnen gezogen, daar worden die fruitvliegjes dan ook in gezogen. Werkt als een malle. Ik heb de fohn daarna nog niet gebruikt voor mijn haar, want weet niet waar ze blijven :sweat_smile:

1 like

Vinden jullie pindakaas zoet, of hartig beleg?

• Zoet
  • Hartig

0 stemmers

Waarom niet gewoon de stofzuiger gebruiken dan?

Heb ik ook wel aan gedacht, maar ik denk dat ze in de stofzuiger een stuk meer ruimte hebben om er weer uit te vliegen.

Hartstikke dement en nooit een goede band gehad (vroeger wel gemeen) dus heb maar op dood gestemd
?

1 like

Voor mij valt het onder zoet. Vleeswaren, kaas, humus vind ik hartig.

4 likes