Huh, in mijn beleving niet
Hoe dan? Ik vind ze echt te zoet om zomaar te eten
Vind cashews, walnoten en amandelen ook zoet
Ja geen idee, pindaās en andere noten vind ik hartig. Amandelen neigen wel meer naar zoet
Ok ik heb gegoogled op āzijn pindaās zoetā:
"De smaakbeleving is voor iedereen anders. Dus of iemand pindakaas hartig of zoet vindt, kan per persoon verschillen. Hoewel pindaās van nature wat suiker bevatten, is het ingrediĆ«nt pinda volgens het Voedingscentrum hartig.
Wow dit verschil had ik echt niet verwacht! De app werkt juist heel fijn
Haha love deze pol
Hoewel mān vent dit soort dingen doet. Maar wij doen beneden 1x2wkn en boven 1x per maand⦠want boven komen we gewoon veel minder haha
Ik heb in de 5 jaar dat we samenwonen nog nooit de wc schoongemaakt doet mān vriend altijd
Vroeg me door @Dombo af: geef jij je ouders een cadeau voor hun trouwdag?
- Ja ieder jaar
- Soms, als ik eraan denk of bij een bijzonder jubileum
- Nee nooit
- Mijn ouders zijn niet getrouwd
- Ik heb geen ouders of maar 1/spreek ze niet/anders
- Mijn bestaan is elke dag weer hun cadeau
0 stemmers
Geen fruit in huis halen.
Ja een bos bloemen en mijn vader koop via mij altijd een cadeau voor mijn moeder omdat ze een gezamenlijke rekening hebben. Hij komt er meestal 2 dagen van te voren mee dus is altijd een haastklus.
@prullenbakje in de wc. Ik haat het als ik ergens ben, ik ben ongesteld en er is geen prullenbakje in de wc. Waar moet ik mijn tampon dan laten??
Blaas elke dag meerdere kaarsen uit aan de einde van mijn werkdag. Haha flauw
Hahaha, stuk
Ik zag je al de oven moeten uitblazen, maar er zullen wel meer kaarsen branden op je werk.
Haha ƩƩn vlammetje uit en een ander vlammetje aan
Stel je doet mee aan een kook wedstrijd waarvoor je een drie gangen menu moet koken, weet jij dan nu al wat je zou koken?
- Ja, dat ga ik je nu vertellen
- Nee
- Ik hou niet van koken
0 stemmers
Sinds dat ik gisteren mijn recept voor bloemkool Alfredo heb geperfectioneerd weet ik mān voor en hoofd gerecht, maar een dessert weet ik niet. Gelukkig is het allemaal hypothetisch en alleen leuk om over na te denken want in een echte competitie vlieg ik er als eerste uit
Moet ik toch lang blazen
Haha van mān bloemkool gedoe bedoel je?
Wat is jouw standpunt
Ga dan even wat anders doen. Zoān nutteloos iets is het echt niet waard om geĆÆrriteerd over te raken, zonde van het begin van je weekend!
ik ben in shock! heb ook even mijn registratiemail teruggezocht, ik ben er al sinds 2011.
volgend jaar 10 jaar doe normaaaaaaaaal
ik ben ook benieuwd, heb jij nog steeds dezelfde username sinds je eerste registratie?
- ja
- nee
0 stemmers
Oh sorry dat ik je er dan weer aan herinnerde