Stel je persoonlijke vraag #19

Haha nou als je kijkt naar de antwoorden stemmen de meesten tot nu toe voor zoet. Ik heb even onze pindakaas van de Lidl erbij gepakt en daar zit per 100 gr pindakaas 8,4 gr suiker in.

Ik weet nooit zo goed of ik het zoet/hartig moet vinden, dus vandaar mijn vraag.

1 like

Er zijn best veel soorten pindakaas waar suiker aan toegevoegd is haha. Maar ik eet die nooit en vind de pindakaas die ik eet wel echt hartig

Ik denk dat ik het onder zoet vind vallen omdat dat vroeger zo werd gezegd? Eerst een boterham met kaas/vleeswaren en daarna zoet, pasta pindakaas hagelslag ofzo.

5 likes

Haha ja ik at alleen maar broodjes kaas als kind @Spaarlamp @SpeedOfSound, maar ik kan me wel voorstellen dat jullie dan de associatie zoet hebben!

1 like

Maar in pinda’s zitten ook natuurlijke suikers. De meeste pindakaas die wij in Nederland eten heeft geen toegevoegde suiker. Ik snap wel dat het als ‘zoet’ beleg wordt gezien want het zit in een pot net als chocopasta. Maar ik vind het toch echt hartig.

2 likes

ik vind pindakaas wel zoet, en ook zoetig smaken. ik heb ook nog nooit gezien dat er zout in pindakaas zit.
het is net als studentenhaver of musli, het is niet uitgesproken maar het hoort wel bij zoetigheid.
het is in elk geval ook niet hartig.

1 like

Maar pinda’s zelf zijn ook zoet? :neutral_face:

Huh, in mijn beleving niet :joy:

4 likes

Hoe dan? Ik vind ze echt te zoet om zomaar te eten :sweat_smile:
Vind cashews, walnoten en amandelen ook zoet

Ja geen idee, pinda’s en andere noten vind ik hartig. Amandelen neigen wel meer naar zoet

Ok ik heb gegoogled op “zijn pinda’s zoet”: :joy:
"De smaakbeleving is voor iedereen anders. Dus of iemand pindakaas hartig of zoet vindt, kan per persoon verschillen. Hoewel pinda’s van nature wat suiker bevatten, is het ingrediënt pinda volgens het Voedingscentrum hartig.

5 likes

Wow dit verschil had ik echt niet verwacht! De app werkt juist heel fijn

2 likes

Haha love deze pol :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hoewel m’n vent dit soort dingen doet. Maar wij doen beneden 1x2wkn en boven 1x per maand… want boven komen we gewoon veel minder haha :see_no_evil:

Ik heb in de 5 jaar dat we samenwonen nog nooit de wc schoongemaakt :sweat_smile: doet m’n vriend altijd

1 like

Vroeg me door @Dombo af: geef jij je ouders een cadeau voor hun trouwdag?

• Ja ieder jaar
  • Soms, als ik eraan denk of bij een bijzonder jubileum
  • Nee nooit
  • Mijn ouders zijn niet getrouwd
  • Ik heb geen ouders of maar 1/spreek ze niet/anders
  • Mijn bestaan is elke dag weer hun cadeau

0 stemmers

Geen fruit in huis halen.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja een bos bloemen en mijn vader koop via mij altijd een cadeau voor mijn moeder omdat ze een gezamenlijke rekening hebben. Hij komt er meestal 2 dagen van te voren mee dus is altijd een haastklus.

@prullenbakje in de wc. Ik haat het als ik ergens ben, ik ben ongesteld en er is geen prullenbakje in de wc. Waar moet ik mijn tampon dan laten??

Blaas elke dag meerdere kaarsen uit aan de einde van mijn werkdag. Haha flauw

80 likes

Hahaha, stuk :joy_cat:

2 likes

Ik zag je al de oven moeten uitblazen, maar er zullen wel meer kaarsen branden op je werk.

1 like

Haha één vlammetje uit en een ander vlammetje aan :fire:

5 likes