Stel je persoonlijke vraag #19

4 seizoenen is mega chill. Je hebt een dikkere en een dunnere die je kunt afwisselen, maar je kunt ze ook aan elkaar maken voor een extra dik en warm dekbed :pray:

1 like

Zolang het niet Francis is.

1 like

Welk woord zou @Lula dit keer censureren? Find out in the next episode…

2 likes

Dit heb ik ook, ene is zeg maar 40% van het totaal en de ander 60%
Maar ik noem de ene dan zomer en de ander winter. Of is 60% dan herfst en zijn ze samen winter? :thinking: Want ik heb ze nog nooit aan elkaar vast gezet, dan is ie mega dik

Haha, ik noem ze inderdaad ook zomer en winter. Bij elkaar gewoon ‘extra dik’ :sweat_smile:

Oh ik heb eigenlijk geen mening over pindakaas. Ik eet het gewoon :smile:

1 like

Ik vind ze eigenlijk alle 3 wel leuk. Maar denk jeroen

1 like

Ik zou zeggen 40% is lente/zomer en 60% is herfst/winter en samen 100% is het winter. Maar is persoonlijk. Sommige mensen hebben het niet snel koud ofzo.
Ik kan in de zomer ook nog onder mn donzen dekbed liggen, behalve bij hittegolf.

1 like

Ik heb zo’n 4-seizoenen dekbed van Ikea dat bestaat uit twee losse dekbedden die je aan elkaar kan klikken, een dunne en een iets dikkere. In de zomer gebruik ik de dunne, in de lente en herfst de dikkere, en in de winter allebei op elkaar geklikt. Ik vind het echt een uitkomst!

1 like

Fuck dit doet me er aan denken dat ik nog een team moet samenstellen voor het tour de france-spel van m’n vader, help

1 like

Ik weet niet precies waarom, maar Astrid doet me altijd denken aan Martine van wil en tien

4 likes

@Dombo @Blush

Ja ik heb er zelf ook een die je aan elkaar kan klikken. Maar ik noem dat gewoon zomer en winter.

2 likes

Ja bij mij zit er dus ook een verschil tussen die twee, daarom is het ene enkele dekbed zomer en het andere enkele dekbed lente/herfst. Maar dat zal ook niet bij iedereen zijn.

Ik kan haar echt niet uitstaan gewoon.

Ik wilde precies dit komen posten :joy:

2 likes

Ik slaap nog alleen onder een laken maar werd laatst wel wakker omdat ik het koud kreeg. Toch tijd voor een deken of een pyjama

1 like

Ik ook niet. Wat is zij irritant zeg pff

1 like

Ineens moest ik aan Flight 28 Down denken, een tv-serie die meer dan 10 jaar geleden uitgezonden werd op Ketnet.

foto

s-l600

Heb jij Flight 29 Down gekeken?

• Ja
  • Nee
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

Nu ik toch bezig ben nog wat andere series die vroeger op Ketnet kwamen.

Heb jij Instant Star gekeken?

foto

showposter

• Ja
  • Nee
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Heb je Spring gekeken?

foto

tile-spring

• Ja
  • Ja, en ik had zoals syntagma de cd’s
  • Nee
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Heb je Boy Meets World gekeken?

foto

• Ja
  • Nee
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

Kan nog ff doorgaan, maar stop toch maar :joy:

Ik kwam er dus pas achter bij het wassen van die dekbedden dat ze niet even dik zijn. De ene had ik namelijk gewassen en de andere kreeg ik echt met geen mogelijkheid in de wasmachine. Zei mijn moeder ja dat klopt hoor, zijn niet even dik. Maar waarom heten beide dekbedden dan lente/herfst?

1 like

Ik slaap nog steeds alleen onder een dekbed overtrek! Zal na dit weekend wel veranderen als het snachts deze temperaturen blijft.

1 like