Stel je persoonlijke vraag #19

Als ik werkstress heb gaat mijn werk 's nachts gewoon door in m’n dromen

1 like

Nee maar heb het wel koud nu en ben geneigd de verwarming aan te zetten

2 likes

Ik moet er wel bijzeggen dat dit in een stacaravan was.

1 like

Vooral als ik ongesteld ben maar dat is dan vooral omdat ik zwaar aan de pijnstilling zit en niet perse door de menstruatie zelf

1 like

Oh wat lijkt me dat heerlijk. Ik loop alweer in truien (met een hemdje en een longsleeve eronder) en jassen met sjaals :frowning:

2 likes

Als ik 's avonds zwaar heb gegeten!

1 like

Als ik bij mijn ouders slaap in mijn oude bed 🤷

1 like

Je kan er ook wel van gehoord hebben, maar het nooit hebben gekeken. :woman_shrugging:t2:

Wat draag jij dan wel niet als 't vriest? :grimacing:

Dikkere truien met vaak nog een vest of een grote sjaal erover, een legging onder m’n broek, dikke sokken en warme schoenen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Nou gelukkig is dat in Nederland tegenwoordig niet meer nodig :stuck_out_tongue:

2 likes

Wel :stuck_out_tongue:

1 like

Was jij jouw sjaals uit? Ik heb altijd het gevoel dat mensen dat nooit doen. En als ik dan een sjaal van iemand leen het echt zo’n mix van parfum, het weer, sigaretten lucht oid is. Bleh

• Nee ik was ze niet uit
  • Alleen als er een vlek in zit
  • Ja ik was ze wel eens uit

0 stemmers

Heb ze toevallig deze week allemaal uitgewassen.

Ik was ze wel eens, maar echt veel te weinig eigenlijk

1 like

Echt goeie reminder, deze week ff doen voor de herfst

3 likes

Aan het begin van het seizoen en aan het einde. Dat is het dan wel. Ik vind het altijd wel grappig dat er een hele eigen geur aan hangt van iemand. En ik leen alleen sjaals van mensen waar ik mee omga en die sowieso al lekker ruiken, dat scheelt denk ik. Haha.

2 likes

Bij jassen zie je ook vaak dat mensen die nooit wassen. Zwarte nekken en andere vlekken erop die alleen komen van langdurig gebruik. Maar ja ik was ze zelf ook amper, vaak worden ze dan ook lelijk vind ik. Of de vulling gaat raar zitten. Jassen van mn dochter wel vaak gewassen omdat zij ze erg vies maakt, maar kwaliteit gaat er dan wel van achteruit.

Was jij jassen?

• Ja vaak
  • Ja soms
  • Nee nooit
  • Ligt aan materiaal
  • Alleen als er duidelijke vlekken op zitten
  • Anders

0 stemmers

Ik leen wel eens de sjaal van mijn moeder en dan zit ik echt als een verliefde puber steeds aan die sjaal te ruiken haha.

6 likes

Ik leende een keer een sjaal en even later zag ik dat die vol foundation zat. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ohhh mijn spijkerjas moet ik echt eens wassen bedenk ik me nu.

1 like

Oh gatverdamme. Dat is wel vies ja, haha. Maar dan zou ik hem gelijk in de was gooien hoor.

1 like