Stel je persoonlijke vraag #19

Donald Duck weekblad:

• Leuk
  • Mwah
  • Stom
  • Kinderachtig
  • Ken ik niet

0 stemmers

Ik was vroeger fan van Donald Duck en moest en zou een abonnement hebben. Nu zit ik járen later bij m’n ouders oude Donald ducks te lezen en ben daarbij naar details te kijken. Leuke bezigheid :grin:

5 likes

Haha ja doen! Ik kwam deze tegen

Op de tv zie je een tekst en volgens mij is dat van manita - red mij. Ik vind het wel grappig :sweat_smile:

11 likes

Oh bij mij heten ze niet lente en herfst, maar staat er een tekentje of getalletje op waar je aan ziet hoe dat de ene dikker dan de andere is Ik weet niet meer precies wat!

1 like

Hadden jouw ouders vroeger de leesmap?

• Ja
  • Nee
  • Nog steeds
  • Weet ik niet

0 stemmers

waarom doe je
“nee” en “nog nooit van gehoord”

als je er nooit van hebt gehoord heb je het ook niet gekeken toch. de opties moeten elkaar wel uitsluiten.

2 likes

Hahaha wat is dit nou weer voor constructie?? Misschien kan ie een pocketpussy kopen want dit is toch voor niemand leuk

En idd niet okee van hem om zo te gaan doordrammen! Nee is nee, klaar.

11 likes

Ja ik heb hem toen ook keihard uitgelachen hoor :joy:

1 like

Met de “nee” bedoelde ik dat je het wel kende maar niet hebt gekeken.

Als ik werkstress heb gaat mijn werk 's nachts gewoon door in m’n dromen

1 like

Nee maar heb het wel koud nu en ben geneigd de verwarming aan te zetten

2 likes

Ik moet er wel bijzeggen dat dit in een stacaravan was.

1 like

Vooral als ik ongesteld ben maar dat is dan vooral omdat ik zwaar aan de pijnstilling zit en niet perse door de menstruatie zelf

1 like

Oh wat lijkt me dat heerlijk. Ik loop alweer in truien (met een hemdje en een longsleeve eronder) en jassen met sjaals :frowning:

2 likes

Als ik 's avonds zwaar heb gegeten!

1 like

Als ik bij mijn ouders slaap in mijn oude bed 🤷

1 like

Je kan er ook wel van gehoord hebben, maar het nooit hebben gekeken. :woman_shrugging:t2:

Wat draag jij dan wel niet als 't vriest? :grimacing:

Dikkere truien met vaak nog een vest of een grote sjaal erover, een legging onder m’n broek, dikke sokken en warme schoenen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Nou gelukkig is dat in Nederland tegenwoordig niet meer nodig :stuck_out_tongue:

2 likes

Wel :stuck_out_tongue:

1 like