Stel je persoonlijke vraag #19

Was jij jouw sjaals uit? Ik heb altijd het gevoel dat mensen dat nooit doen. En als ik dan een sjaal van iemand leen het echt zo’n mix van parfum, het weer, sigaretten lucht oid is. Bleh

• Nee ik was ze niet uit
  • Alleen als er een vlek in zit
  • Ja ik was ze wel eens uit

0 stemmers

Heb ze toevallig deze week allemaal uitgewassen.

Ik was ze wel eens, maar echt veel te weinig eigenlijk

1 like

Echt goeie reminder, deze week ff doen voor de herfst

3 likes

Aan het begin van het seizoen en aan het einde. Dat is het dan wel. Ik vind het altijd wel grappig dat er een hele eigen geur aan hangt van iemand. En ik leen alleen sjaals van mensen waar ik mee omga en die sowieso al lekker ruiken, dat scheelt denk ik. Haha.

2 likes

Bij jassen zie je ook vaak dat mensen die nooit wassen. Zwarte nekken en andere vlekken erop die alleen komen van langdurig gebruik. Maar ja ik was ze zelf ook amper, vaak worden ze dan ook lelijk vind ik. Of de vulling gaat raar zitten. Jassen van mn dochter wel vaak gewassen omdat zij ze erg vies maakt, maar kwaliteit gaat er dan wel van achteruit.

Was jij jassen?

• Ja vaak
  • Ja soms
  • Nee nooit
  • Ligt aan materiaal
  • Alleen als er duidelijke vlekken op zitten
  • Anders

0 stemmers

Ik leen wel eens de sjaal van mijn moeder en dan zit ik echt als een verliefde puber steeds aan die sjaal te ruiken haha.

6 likes

Ik leende een keer een sjaal en even later zag ik dat die vol foundation zat. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ohhh mijn spijkerjas moet ik echt eens wassen bedenk ik me nu.

1 like

Oh gatverdamme. Dat is wel vies ja, haha. Maar dan zou ik hem gelijk in de was gooien hoor.

1 like

ik neem me wel ieder jaar voor mijn nette jassen naar de stomerij te brengen. Precies nog nooit gedaan :upside_down_face:

Van die stoffen “lappen” wel maar ik heb ook een paar wollen en die durf ik niet zo goed te wassen nadat mijn wollen muts als babymutsje uit de wasmachine kwam haha…

Ik heb hem wel bewaard voor mijn toekomstige hypothetische kind :full_moon_with_face:

4 likes

Heb jij een lievelingssjaal?

• Ja
  • Nee
  • Ik draag geen sjaals

0 stemmers

Heb je liever:

• Geld
  • Niks
  • Een zelfgemaakt cadeau
  • Iets dat je zelf hebt uitgekozen
  • Een cadeau uitgekozen door de gever

0 stemmers

Een uitgezocht cadeau door de gever vind ik heel leuk, leuk dat ze er moeite in hebben gestoken, maar vaak zijn dat toch cadeaus waarvan je denkt meh, net niet helemaal.

4 likes

Als het een goed cadeau is in ieder geval :joy:

Geef je wel eens zomaar een cadeau aan vrienden/familie, dus zonder reden?

• Nee dat doe ik nooit
  • Dat doe ik regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

@Frambozentaartje, een zelfgemaakt cadeau ja? Tenzij het om eten gaat, zijn het negen van de tien keer van die Leenbakker/groep 8 surprise-achtige knutselwerken waar niemand op zit te wachten. Is mijn ervaring :rofl:

3 likes

Ik hou niet van spullen, als ik iets wil koop ik het zelf wel. Moest laatst op een lootje invullen wat ik wil voor mijn verjaardag en moest heel hard nadenken wat ik op moest schrijven om een rituals pakket te voorkomen.

Dat doe ik soms

(“Regelmatig” is wat veel, maar “zelden” dekt de lading dan ook weer niet helemaal haha)

11 likes

Vaak vraag ik dan iets als een luxe olijfolie, gaat eigenlijk nooit mis

Eten of drinken vind ik altijd wel prima.

1 like