ik neem me wel ieder jaar voor mijn nette jassen naar de stomerij te brengen. Precies nog nooit gedaan
Van die stoffen ālappenā wel maar ik heb ook een paar wollen en die durf ik niet zo goed te wassen nadat mijn wollen muts als babymutsje uit de wasmachine kwam hahaā¦
Ik heb hem wel bewaard voor mijn toekomstige hypothetische kind
Heb jij een lievelingssjaal?
- Ja
- Nee
- Ik draag geen sjaals
0 stemmers
Een uitgezocht cadeau door de gever vind ik heel leuk, leuk dat ze er moeite in hebben gestoken, maar vaak zijn dat toch cadeaus waarvan je denkt meh, net niet helemaal.
Als het een goed cadeau is in ieder geval
Geef je wel eens zomaar een cadeau aan vrienden/familie, dus zonder reden?
- Nee dat doe ik nooit
- Dat doe ik regelmatig
- Zelden
0 stemmers
Ik hou niet van spullen, als ik iets wil koop ik het zelf wel. Moest laatst op een lootje invullen wat ik wil voor mijn verjaardag en moest heel hard nadenken wat ik op moest schrijven om een rituals pakket te voorkomen.
Dat doe ik soms
(āRegelmatigā is wat veel, maar āzeldenā dekt de lading dan ook weer niet helemaal haha)
Vaak vraag ik dan iets als een luxe olijfolie, gaat eigenlijk nooit mis
Als je iemand voor het eerst leert kennen
- vertrouw je diegene totdat je merkt dat diegene niet te vertrouwen is
- moet diegene eerst laten zien dat hij/zij te vertrouwen valt
- zal je diegene (waarschijnlijk) nooit vertrouwen
0 stemmers
Mijn vader geeft echt de meest random cadeautjes maar ik vind het wel schattig. Zo heeft hij een aantal jaar geleden dit doosje gegeven, waar Pipi Langkous muziek uitkomt. Of een bellenblaser want ja dat vonden we als kind zo leuk. Een gehaakt portemonneetje etc.
Mān vertrouwen is te vaak geschaad om nieuwe mensen gelijk te vertrouwenā¦
Mijn winterjassen breng ik aan t eind van de winter altijd naar de stomerij voor ze de kast in gaan. Tussenjassen/zomerjassen doe ik eigenlijk niets mee bedenk ik me nu .
N.a.v. het impopulaire meningen topic. Wat vind je van deze pampas pluimen?
- Leuk
- Geen mening/neutraal
- Stom
- Wel oke
0 stemmers
Anders; als ik melatonine slik. Intense nachtmerries dan.
Ga jij dit jaar Sinterklaas vieren met vrienden/familie?
- Nee
- Ja
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Of zoān muffe niet specifieke lucht, net zoals dekentjes bij andere mensen thuis soms zo ruiken brrr
Ik was mijn jassen heel vaak. Ik kan nogal zweten door de combinatie kou en dan een warm huis/winkel instappen en dan vind ik het zo vies dat mijn schone shirt dan gelijk naar zweet ruikt.
Mijn winterjas wordt dus elke 3 weken wel gewassen. Zomerjas heb ik niet echt, ik draag gewoon een trui/vest als het nodig is en die kan ik makkelijk wassen.
Twee vriendinnen vonden het echt schandaaaaaaalig dat ik The notebook niet had gezien dus die gingen we toen kijken. Zij zaten allebei te janken als een baby en ik zat tussen hun (hen?) in tissues aan te geven, vond er echt niks aan haha. Snap ook nog steeds niet waarom ze zo huilden mja.
Dit klinkt echt super hsp, maar dan voel ik of ik diegene wel/niet/twijfel kan vertrouwen, bij twijfel vertrouw ik diegene alleen maar vagr dingen toe, bij niet deel ik niks