Misschien moet dit in het opbiechttopic, maar volgens mij heb ik nog nooit Skittles gegeten! Maar bij M&Ms eet ik ze vaak gewoon door elkaar
Niet, de rode zijn anders en bij sommige merken zijn de oranje volgens mij vies
Ja, de rode hebben wel een iets ander smaakje, en bij sommige merken de bruine ook, het verschil met oranje heb ik nooit geproeft.
Internet zegt dat het voor m&ms niet klopt. Die zouden allemaal hetzelfde smaken Maar ik heb bijna nooit de echte dus geen recente ervaring. Valse herinnering zeker ;). En idd 1 voor 1 eet je ze toch zelden. Maar bij die neppers smaakte 1 kleur echt anders en best vies. N=2
Wil echt met jou burgers eten nu
Avocado!
Ik mis de optie: niet.
Skittles vind ik echt zo vreselijk. Brrrrr
Als ik kaasschotel gegeten heb. Dat is ook wetenschappelijk bewezen dat je van veel kaas eten heviger droomt
Ja echt heel goor
Jaaa, Spring en Boy Meets World! Topanga!! haha!
Ik vind die liedjes van Spring nog altijd superleuk. IK WIL LEVEN IK WIL VRIIIJJJ ZIJN, IK WIL OP MIJN EIGEN BENEN STAAN!
en DUIZEND STERREN, BIJ VOLLE MAAN! HELP MIJ JAN ZONDER VREES!
Haha ja love it! Te min voor Anja, Met de trein naar Oostende, juf van fysica… Allemaal hits
Er was toch ook een Nederlandse versie?
Ik herriner me een nummer die " te min voor Katja"'heette.
Dat was topstars
Nee dat zeg ik ook, kans is net zo groot dat die man denkt: zo even mijn wekelijkse uitje alleen/zonder vrouw en ik geniet hier enoooorm van.
Ik las dit net op reddit: vrouw heeft relatie van een paar maanden, en dan overlijdt hij plotseling. Door de lockdown kende ze nog niemand uit zijn omgeving en ze komt er via internet achter. Alleen blijkt hij dan ook een verloofde te hebben, zij was dus al die tijd the other woman. Nu twijfelt ze of ze het zijn verloofde moet vertellen. Wat zou jij doen?
- Ik zou het haar wel vertellen
- Ik zou het haar niet vertellen
0 stemmers
En als je de verloofde was, zou je het willen weten?
- Ik zou het willen weten
- Ik zou het niet willen weten
0 stemmers
Ga jij van huis als de droger aan staat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil dat eigenlijk niet omdat ik met drogers altijd een bang ben voor brand. Maar vandaag had ik echt geen zin meer om te wachten dus ging snel even boodschappen doen. Alleen dan heb ik allemaal doemscenario’s in mijn hoofd
Ja, klopt. Ik was toentertijd erg beledigd door het slappe aftreksel genaamd Topstars dat ik mijn ontevredenheid veelvuldig heb geuit op het Topstars forum waardoor ik geband werd. Not my proudest moment
Ik onderhoud mijn droger goed, dus ik ben er niet zo bang voor eigenlijk. Gewoon regelmatig ook het grote filter uitspoelen en af en toe even grondig met de stofzuiger de hoeken en kiertjes doen.
Hij schakelt zichzelf ook uit als ie klaar is.
Mijn ouders zijn nooit getrouwd. Ze zijn al 35 jaar samen en mijn moeder wil nog steeds graag trouwen maar mijn vader zegt altijd als ze het dan weer eens voorstelt “oh nee, nee dan kan ik niet” of “nee, dit jaar komt heel slecht uit” hahaha
Ik vind het een hele lastige vraag, verschil daar ook nog wel eens over van mening. Zit inderdaad zelf in dezelfde situatie en is al wat langer aan de gang dan een paar maanden. Ik kan me goed voorstellen als er ‘iets’ gebeurt je op dat moment denkt ‘ik ga het haar nu vertellen’. Toen ik erachter kwam dat hij een huis had gekocht was ik echt bijna in staat om het tegen haar te vertellen. Maar op dat moment kon ik niet meer rationeel denken en kwamen er emoties om de hoek bij kijken. Wellicht dat ik ook anders handel in emotie als ik zou horen dat hij is overleden. Maar aan de andere kant, voor de verloofde is het natuurlijk nog één extra klap als je het haar vertelt want zij kan haar vriend niks meer vragen (misschien had ik dan toch op nee moeten stemmen). Het kan ook zo zijn dat ze erachter komt als de verloofde zijn telefoon aanzet, maargoed dat is een ander verhaal en denk je het teveel door. Ik vind het oprecht een hele lastige vraag Lekker warrig getypt, ben net wakker