Stel je persoonlijke vraag #19

Ik was m’n jassen en m’n sjaals aan het eind van het seizoen.

N.a.v. deze vragen, hoe vaak dragen jullie je pyjama’s voordat ze in was gaan? M’n huisgenoot vond het vies dat ik soms drie nachten dezelfde pyjama droeg (een pyjama was kapot, heb al een nieuwe besteld):

• Een nacht
  • Twee nachten
  • Drie nachten
  • Vier nachten
  • Vijf nachten
  • Meer dan vijf nachten
  • Ik draag geen pyjama

0 stemmers

En verschilt dit in de zomer en in de winter?:

• Ja, in de zomer was ik mijn pyjama vaker
  • Ja, in de winter was ik mijn pyjama vaker
  • Nee, dit verschilt niet
  • Ik draag nooit een pyjama
  • Ik draag in de winter wel een pyjama maar in de zomer niet
  • Ik draag in de zomer wel een pyjama maar in de winter niet

0 stemmers

Ik doe een schoon slaapshirt aan als ik mijn beddengoed heb gewassen. Dus eens per week. Nooit bedacht om dat anders te doen eigenlijk.

2 likes

Met mijn schoonfamilie, echt zin in. :tired_face:

Heb je wel eens online planten besteld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was deze ervaring positief of negatief?

• Positief, zou het zo weer doen
  • Negatief

0 stemmers

Als jij (vega) burgers maakt, wat stop je er dan allemaal op?

• Kaas
  • Augurken
  • Tomaat
  • Paprika
  • Champignons
  • Courgette
  • Komkommer
  • Ui
  • Sla
  • Ananas (of ander fruit)
  • Jalapeno (of andere pittige pepers)
  • Mayo
  • Ketchup
  • Curry
  • Mosterd
  • Chilisaus
  • Andere saus
  • (Gebakken) ei
  • Bacon
  • Nog iets anders, namelijk…

0 stemmers

Sriracha op m’n burger!

6 likes

Mijn hart breekt al als ik een opa alleen op een bankje een ijsje zie eten ofzo :wilted_flower:

34 likes

Van die kleffe cheddar kaas, rode ui meegebakken met de burger en dan knoflooksaus en sriracha :drooling_face:

7 likes

Guacccc :ok_hand:

2 likes

Gebruik jij wel eens het woord babbelen? Ik heb het nu in love island zovaak gehoord.

• Nou nee
  • Ja soms
  • Ja regelmatig

0 stemmers

Ik draag niet echt een pyjama maar wel een slaapshirt.
Maar volgens mij verliest iedereen zo’n halve liter zweet per nacht, dus ik doe alsnog wel elke dag een schone aan.
Ik douche ook altijd ‘s avonds en vind het dan fijn om ‘schoon’ in bed te liggen.

Avocado vind ik er ook lekker bij, lekker smeuïg

3 likes

Keek jij vroeger Jensen?

• Oh ja zeker
  • Soms
  • Nee
  • Jensen?

0 stemmers

Na een verhitte discussie hier…

Hoe hoor je skittles te eten?

• Eerst sorteren per kleur, dan per kleur opeten
  • Gewoon random, als een barbaar

0 stemmers

Same! Ik heb een keer praktisch zitten janken in het Ikea restaurant omdat er een opa alleen aan een tafel een gebakje zat te eten en een tijdschrift las. Dan wil je het liefst roepen: u mag ook bij ons hoor!
In mijn hoofd maak ik dan ook heeeeele scenario’s, bij die man was het: zijn vrouw is vast nét overleden en dit deden ze altijd samen en nu moet hij het voor het eerst helemaal alleen doen :sob: terwijl die man misschien wel zielsgelukkig even lekker alleen een taartje zit te eten…

25 likes

Haha de rode en de paarse zijn ook mijn lievelings :grinning: ik eet dan dus ook eerst geel, dan groen, dan oranje, dan rood en dan paars :grinning:

Mijn man deed mijn (!) zak open en begon dan ook nog eens random handjes in zijn mond te gooien :exploding_head:

Misschien moet dit in het opbiechttopic, maar volgens mij heb ik nog nooit Skittles gegeten! Maar bij M&Ms eet ik ze vaak gewoon door elkaar

Niet, de rode zijn anders en bij sommige merken zijn de oranje volgens mij vies :grin:

Ja, de rode hebben wel een iets ander smaakje, en bij sommige merken de bruine ook, het verschil met oranje heb ik nooit geproeft.

Internet zegt dat het voor m&ms niet klopt. Die zouden allemaal hetzelfde smaken Maar ik heb bijna nooit de echte dus geen recente ervaring. Valse herinnering zeker ;). En idd 1 voor 1 eet je ze toch zelden. Maar bij die neppers smaakte 1 kleur echt anders en best vies. N=2

1 like

Wil echt met jou burgers eten nu