Stel je persoonlijke vraag #19

Ik draag niet echt een pyjama maar wel een slaapshirt.
Maar volgens mij verliest iedereen zo’n halve liter zweet per nacht, dus ik doe alsnog wel elke dag een schone aan.
Ik douche ook altijd ‘s avonds en vind het dan fijn om ‘schoon’ in bed te liggen.

Avocado vind ik er ook lekker bij, lekker smeuïg

3 likes

Keek jij vroeger Jensen?

• Oh ja zeker
  • Soms
  • Nee
  • Jensen?

0 stemmers

Na een verhitte discussie hier…

Hoe hoor je skittles te eten?

• Eerst sorteren per kleur, dan per kleur opeten
  • Gewoon random, als een barbaar

0 stemmers

Same! Ik heb een keer praktisch zitten janken in het Ikea restaurant omdat er een opa alleen aan een tafel een gebakje zat te eten en een tijdschrift las. Dan wil je het liefst roepen: u mag ook bij ons hoor!
In mijn hoofd maak ik dan ook heeeeele scenario’s, bij die man was het: zijn vrouw is vast nét overleden en dit deden ze altijd samen en nu moet hij het voor het eerst helemaal alleen doen :sob: terwijl die man misschien wel zielsgelukkig even lekker alleen een taartje zit te eten…

25 likes

Haha de rode en de paarse zijn ook mijn lievelings :grinning: ik eet dan dus ook eerst geel, dan groen, dan oranje, dan rood en dan paars :grinning:

Mijn man deed mijn (!) zak open en begon dan ook nog eens random handjes in zijn mond te gooien :exploding_head:

Misschien moet dit in het opbiechttopic, maar volgens mij heb ik nog nooit Skittles gegeten! Maar bij M&Ms eet ik ze vaak gewoon door elkaar

Niet, de rode zijn anders en bij sommige merken zijn de oranje volgens mij vies :grin:

Ja, de rode hebben wel een iets ander smaakje, en bij sommige merken de bruine ook, het verschil met oranje heb ik nooit geproeft.

Internet zegt dat het voor m&ms niet klopt. Die zouden allemaal hetzelfde smaken Maar ik heb bijna nooit de echte dus geen recente ervaring. Valse herinnering zeker ;). En idd 1 voor 1 eet je ze toch zelden. Maar bij die neppers smaakte 1 kleur echt anders en best vies. N=2

1 like

Wil echt met jou burgers eten nu

Avocado!

1 like

Ik mis de optie: niet.

Skittles vind ik echt zo vreselijk. Brrrrr

10 likes

Als ik kaasschotel gegeten heb. Dat is ook wetenschappelijk bewezen dat je van veel kaas eten heviger droomt :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja echt heel goor

1 like

Jaaa, Spring en Boy Meets World! Topanga!! haha!

Ik vind die liedjes van Spring nog altijd superleuk. IK WIL LEVEN IK WIL VRIIIJJJ ZIJN, IK WIL OP MIJN EIGEN BENEN STAAN!
en DUIZEND STERREN, BIJ VOLLE MAAN! HELP MIJ JAN ZONDER VREES!

9 likes

Haha ja love it! Te min voor Anja, Met de trein naar Oostende, juf van fysica… Allemaal hits :sweat_smile:

3 likes

Er was toch ook een Nederlandse versie?
Ik herriner me een nummer die " te min voor Katja"'heette.

4 likes

Dat was topstars

2 likes

Nee dat zeg ik ook, kans is net zo groot dat die man denkt: zo even mijn wekelijkse uitje alleen/zonder vrouw en ik geniet hier enoooorm van.