Stel je persoonlijke vraag #19

Ik las dit net op reddit: vrouw heeft relatie van een paar maanden, en dan overlijdt hij plotseling. Door de lockdown kende ze nog niemand uit zijn omgeving en ze komt er via internet achter. Alleen blijkt hij dan ook een verloofde te hebben, zij was dus al die tijd the other woman. Nu twijfelt ze of ze het zijn verloofde moet vertellen. Wat zou jij doen?

• Ik zou het haar wel vertellen
  • Ik zou het haar niet vertellen

0 stemmers

En als je de verloofde was, zou je het willen weten?

• Ik zou het willen weten
  • Ik zou het niet willen weten

0 stemmers

Ga jij van huis als de droger aan staat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil dat eigenlijk niet omdat ik met drogers altijd een bang ben voor brand. Maar vandaag had ik echt geen zin meer om te wachten dus ging snel even boodschappen doen. Alleen dan heb ik allemaal doemscenario’s in mijn hoofd

Ja, klopt. Ik was toentertijd erg beledigd door het slappe aftreksel genaamd Topstars dat ik mijn ontevredenheid veelvuldig heb geuit op het Topstars forum waardoor ik geband werd. Not my proudest moment :sweat_smile::sob:

7 likes

Ik onderhoud mijn droger goed, dus ik ben er niet zo bang voor eigenlijk. Gewoon regelmatig ook het grote filter uitspoelen en af en toe even grondig met de stofzuiger de hoeken en kiertjes doen.

Hij schakelt zichzelf ook uit als ie klaar is.

1 like

Mijn ouders zijn nooit getrouwd. Ze zijn al 35 jaar samen en mijn moeder wil nog steeds graag trouwen maar mijn vader zegt altijd als ze het dan weer eens voorstelt “oh nee, nee dan kan ik niet” of “nee, dit jaar komt heel slecht uit” hahaha

47 likes

Ik vind het een hele lastige vraag, verschil daar ook nog wel eens over van mening. Zit inderdaad zelf in dezelfde situatie en is al wat langer aan de gang dan een paar maanden. Ik kan me goed voorstellen als er ‘iets’ gebeurt je op dat moment denkt ‘ik ga het haar nu vertellen’. Toen ik erachter kwam dat hij een huis had gekocht was ik echt bijna in staat om het tegen haar te vertellen. Maar op dat moment kon ik niet meer rationeel denken en kwamen er emoties om de hoek bij kijken. Wellicht dat ik ook anders handel in emotie als ik zou horen dat hij is overleden. Maar aan de andere kant, voor de verloofde is het natuurlijk nog één extra klap als je het haar vertelt want zij kan haar vriend niks meer vragen (misschien had ik dan toch op nee moeten stemmen). Het kan ook zo zijn dat ze erachter komt als de verloofde zijn telefoon aanzet, maargoed dat is een ander verhaal en denk je het teveel door. Ik vind het oprecht een hele lastige vraag :sweat_smile: Lekker warrig getypt, ben net wakker

1 like

Maar dit is wel een iets andere situatie toch, want zij kwam er pas achter dat hij een andere relatie had nadat hij overleed en heeft het er met hem dus nooit over kunnen hebben. Dat lijkt me echt ontzettend raar en moeilijk.
Sterkte trouwens want jouw situatie lijkt me ook moeilijk! Kwam jij er ook pas later achter?

1 like

Ohnee durf ik echt niet aan, vroeger begon onze droger op zolder opeens enorm te roken. Ding was helemaal niet zo oud en prima onderhouden, mijn broertje lag in de kamer er naast te slapen dus mijn ouders waren heeeeel blij dat de rookmelder meteen aansloeg en ze 'm nog op tijd uit hebben kunnen zetten.

1 like

Ik deed het eerder wel maar een jaar geleden ongeveer kwam ik thuis na boodschappen te doen en er hing helemaal een verbrande lucht in de badkamer. Geen rook en ook geen brand maar er was dus wel iets doorgebrand intern (en het was verder helemaal geen oude droger of dat hij al langer vreemd deed ofzo, ik vertrouwde ‘hem’ best wel.) Moet er niet aan denken wat er was gebeurd als er brand was uitgebroken (met m’n hond thuis :sob:). Dus nee, maar ik durf het nu ook niet meer met m’n wasmachine

1 like

@Druppels en @Wally oh dat is wel echt eng! Een vriendin van mij haar ouderlijk huis is helemaal afgebrand. Haar moeder ging even boodschappen doen en de droger is in de hens gevlogen. Was zo erg. Daarom durf ik het ook niet zo goed

1 like

Ik heb er zelf ook een in de tuin, maar ik hoor hem wel haha. Onze gaat op detectie, dus hij gaat alleen af als er iemand langs loopt. De laatste tijd heb ik het idee dat er niet echt meer katten in de tuin komen, dus hij heeft nu al een paar weken niet meer aangestaan, anders was het voornamelijk ‘s nachts.

1 like

Oh ja dat is heel vervelend! Mijn schoonouders hebben er ook en en ze zetten hem in de schuur als ik op visite kom haha, ik ben de enige die hem daar hoort. Sowieso kan hij ook wel uit als je zelf in de tuin zit, want dan komen er geen katten tegen de deur plassen haha.

1 like

Onze buren hadden een in de tuin. Eerst achter, toen voor. Ik kan dan oprecht de haren uit mijn hoofd trekken van het geluid, ik word helemaal gek. We hebben dus ook gevraagd of ze hem uit doen. Nou, dat ging niet van harte. Maar ze horen hem zelf niet, dus had ik hem uit kunnen zetten als ze hem weer aan hadden gedaan.
Die van ons hadden hem zo staan dat hij zelfs reageerde op wind. Dus dat kut ding ging de hele dag door.

3 likes

Omg wat schattig :pleading_face::pleading_face::pleading_face: nu wil ik er eentje

6 likes

Soms zie ik ze 's avonds bij ons in de straat wel eens langs auto’s heen schieten. Ze zijn best snel! En zien er inderdaad super schattig uit :heart_eyes:

So cute

111 likes

Jaren geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde, waren er heel veel steenmarters in de buurt. 's Nachts heeft er eentje in de auto van mijn ouders gezeten. Ook zag ik ze heel vaak op straat rennen 's nachts.

Hier heeft de hele buurt zo’n rooster onder de auto tegen de steenmarters. Om de een of andere reden komen ze nooit bij ons, ik denk dat m’n kat te veel luchtjes achter laat die ze afschrikken hahahaha.

1 like

die kutbeesten hebben al 3x mijn auto gesloopt à €200,- per keer dus ik kan hun bloed wel drinken inmiddels :angry: heb nu dan ook zo’n marterverjager onder de motorkap

Vroeger hebben wij eens een marter gevangen in een vriendelijke kooi. Het is een prachtig beest.

Die marter had toen eieren bij kippen we gehaald en die eieren in ski schoenen gedaan bij de garage die we vroeger hadden.

Marter is vervolgens in een bos uitgezet. Je mag ze niet doden e.d. zijn beschermd. En natuurlijk zonde van de mooie beesten

4 likes