Stel je persoonlijke vraag #19

Oh ja dat is heel vervelend! Mijn schoonouders hebben er ook en en ze zetten hem in de schuur als ik op visite kom haha, ik ben de enige die hem daar hoort. Sowieso kan hij ook wel uit als je zelf in de tuin zit, want dan komen er geen katten tegen de deur plassen haha.

1 like

Onze buren hadden een in de tuin. Eerst achter, toen voor. Ik kan dan oprecht de haren uit mijn hoofd trekken van het geluid, ik word helemaal gek. We hebben dus ook gevraagd of ze hem uit doen. Nou, dat ging niet van harte. Maar ze horen hem zelf niet, dus had ik hem uit kunnen zetten als ze hem weer aan hadden gedaan.
Die van ons hadden hem zo staan dat hij zelfs reageerde op wind. Dus dat kut ding ging de hele dag door.

3 likes

Omg wat schattig :pleading_face::pleading_face::pleading_face: nu wil ik er eentje

6 likes

Soms zie ik ze 's avonds bij ons in de straat wel eens langs auto’s heen schieten. Ze zijn best snel! En zien er inderdaad super schattig uit :heart_eyes:

So cute

111 likes

Jaren geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde, waren er heel veel steenmarters in de buurt. 's Nachts heeft er eentje in de auto van mijn ouders gezeten. Ook zag ik ze heel vaak op straat rennen 's nachts.

Hier heeft de hele buurt zo’n rooster onder de auto tegen de steenmarters. Om de een of andere reden komen ze nooit bij ons, ik denk dat m’n kat te veel luchtjes achter laat die ze afschrikken hahahaha.

1 like

die kutbeesten hebben al 3x mijn auto gesloopt à €200,- per keer dus ik kan hun bloed wel drinken inmiddels :angry: heb nu dan ook zo’n marterverjager onder de motorkap

Vroeger hebben wij eens een marter gevangen in een vriendelijke kooi. Het is een prachtig beest.

Die marter had toen eieren bij kippen we gehaald en die eieren in ski schoenen gedaan bij de garage die we vroeger hadden.

Marter is vervolgens in een bos uitgezet. Je mag ze niet doden e.d. zijn beschermd. En natuurlijk zonde van de mooie beesten

4 likes

Die steenmarters maken ook verschrikkelijke geluiden. Heb ze ‘S nachts wel eens horen vechten met elkaar, tis ongeveer vechtende katten, maar dan erger. Inderdaad ook wel eens kapotte auto gehad omdat ze kabels hadden doorgebeten.

1 like

Omg die tanden!!

1 like

Pff ik zie dat de verwarming alweer bijna aan kan (19.5 graden hier nu). Heb jij hem alweer aangezet sinds de zomer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat werd een paar dagen terug toch ook al gevraagd hier :joy:

1 like

Dat kan, sorry dat ik niet altijd alles lees. :see_no_evil:

1 like

Ohnee dat geeft niet hoor! Ik dacht alleen huh ik heb deze vraag eerder voorbij zien komen volgens mij :joy:

Zitten die steenmarters in bepaalde regio’s? Ik had er nog nooit van gehoord.

1 like

Oh wat erg :disappointed: moet zeggen dat ik dit soort verhalen helaas al veel vaker heb gehoord over drogers.

1 like

Ik vind sommige ciders best lekker maar Jillz maak je me niet gelukkig mee.

Ik googlede het trouwens en toen vond ik dit:

Jillz, voorheen Charli genoemd, is een mix van cider, gerstemout en water met een fruitsmaak.

Wist jij dat Jillz eerst Charli heette?

• Ja dat wist ik
  • Hmm ja nu je het zegt gaat er wel ergens een belletje rinkelen
  • Nee ik had geen flauw idee
  • Wat is Jillz?

0 stemmers

Aanvullende fun fact:

Toen na onderzoek bleek dat de oude naam “Charli” in straattaal cocaïne betekende, is de naam veranderd naar Jillz.

Dit was in 2007 trouwens

21 likes

Ik doe het niet omdat ik sowieso te lui ben bij thuiskomst om het op te hangen en het dan vervolgens vergeet enz. #luiemensenproblemen