3 miljoen jaar later maar ik dacht: Nick van Bonnie
Vind jij het oké om een ex vriendschappelijk te knuffelen als je diegene ziet, als je een partner hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misschien krom, maar bij exen heb ik daar totaal geen problemen mee. Bij een van zijn vriendinnen heb ik wel soort van jaloerse gevoelens, ook alleen bij haar terwijl er geen reden voor is.
Vriendschappelijke knuffel bij groeten bedoel ik dan. Niet samen heel de avond in een stoel knuffelen
Ligt wel aan de omstandigheden. Hoe zijn ze uit elkaar gegaan, etc. Maar in principe moet het kunnen. Al heb ik er zelf bij exen geen behoefte meer aan.
Maar dat is er eigenlijk wel een reden toch? Waarschijnlijk is zij gigantisch mooi, precies het type van jouw partner of is ze heel grappig oid. Anders zou je er ook geen moeite mee hebben 
En ja precies, ik bedoelde alleen bij gedag zeggen. De hele avond in een stoel knuffelen is een no go haha.
@Takkie Snap ik!
Wel van plan maar volgens mij overal uitverkocht 
Ja zo jammer, ben benieuwd hoe ze ruiken. Ik ging meteen even op MP kijken en hahaha ja hoor, staat er al vol mee!
Zo triest eigenlijk. Stiekem hoop ik dat ik mijn kleine dorp de hype niet zo bekend is, maar valse hoop denk ik!
€40 hahahaha wtfffff
Ik liep stage op een heel hip Amsterdams kantoor toen Jillz net nieuw was. Het was mijn eerste dag daar en ik kende het drankje niet, maar het stond daar in de koelkast dus ik pakte het maar gewoon. Ik ben op maandagochtend om 9 uur begonnen met drinken en kwam er na 3 flesjes om 19:00 uur in de trein naar de provincie pas achter dat er gewoon alcohol in zit
toen snapte ik ook pas waarom mijn stagebegeleider me ‘s ochtends begroette met ‘zo zo jij hebt er zin in!’
Hahah wat heerlijk dit 
Haha heb je de volgende dag wel tegen die stagebegeleider gezegd dat je niet wist dat er alcohol in zat?
Bied(t?) jij wel eens op vakantie veilingen?
- Regelmatig
- Soms
- Nee
- Nooit van gehoord
- Anders
0 stemmers
vroeger wel overigens, nu heb ik het idee dat het allemaal doorgestoken kaart is.
2x gedaan, voor Walibi tickets en als cadeau voor vriend een rit in een sportauto
En wel eens langer in de gaten gehouden voor hotels, maar die gingen echt altijd voor veel te duur weg
Ik wil nog wel halen maar ik wacht wel tot de hype een beetje is gaan liggen, geen zin om met huismoeders in de rij te gaan staan wachten bij de Zeeman voor een parfum.
Heb jij kleding of schoenen met een logo groot erop van een bekende goedkope winkel (Zeeman, Wibra, Lidl etc)?
- Ja
- Nee
- Wil ik nog wel
0 stemmers
Ik heb zelf alleen sokken met het Lidl logo.
ANWB slippers en inmiddels ook sokken
Nee maar dit doet me wel eraan denken dat het merk Vetements sokken had met het DHL logo erop. Duur dat ze waren, snapte heel die hype niet.
Awhhh ik krijg zo’n dankbaar kriebelgevoel in mijn buik door deze vraag! Mijn vriend kiest aaaltijd voor mij en ik ben zo’n heks die dat verwacht én die altijd voor zichzelf kiest.