Die steenmarters maken ook verschrikkelijke geluiden. Heb ze ‘S nachts wel eens horen vechten met elkaar, tis ongeveer vechtende katten, maar dan erger. Inderdaad ook wel eens kapotte auto gehad omdat ze kabels hadden doorgebeten.
Omg die tanden!!
Pff ik zie dat de verwarming alweer bijna aan kan (19.5 graden hier nu). Heb jij hem alweer aangezet sinds de zomer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat werd een paar dagen terug toch ook al gevraagd hier
Dat kan, sorry dat ik niet altijd alles lees.
Ohnee dat geeft niet hoor! Ik dacht alleen huh ik heb deze vraag eerder voorbij zien komen volgens mij
Zitten die steenmarters in bepaalde regio’s? Ik had er nog nooit van gehoord.
Oh wat erg moet zeggen dat ik dit soort verhalen helaas al veel vaker heb gehoord over drogers.
Ik vind sommige ciders best lekker maar Jillz maak je me niet gelukkig mee.
Ik googlede het trouwens en toen vond ik dit:
Jillz, voorheen Charli genoemd, is een mix van cider, gerstemout en water met een fruitsmaak.
Wist jij dat Jillz eerst Charli heette?
- Ja dat wist ik
- Hmm ja nu je het zegt gaat er wel ergens een belletje rinkelen
- Nee ik had geen flauw idee
- Wat is Jillz?
0 stemmers
Aanvullende fun fact:
Toen na onderzoek bleek dat de oude naam “Charli” in straattaal cocaïne betekende, is de naam veranderd naar Jillz.
Dit was in 2007 trouwens
Ik doe het niet omdat ik sowieso te lui ben bij thuiskomst om het op te hangen en het dan vervolgens vergeet enz. #luiemensenproblemen
Ik ging altijd gewoon van huis met de wasmachine/droger aan, maar door deze verhalen ga ik dat niet zo snel meer doen…
Nee en sorry, maar ik snap echt niet waarom je dat nu al zou doen. Het kan echt niet al zo koud zijn dat je tenen er afvriezen. Nu kan je jezelf nog prima met een vest/extra paar sokken/sloffen/plaid oid. verwarmen.
Ik dacht het net bij de neonazi’s die het Duitse parlement bestormden.
Heb eigenlijk geen hoop dat het ooit nog goed komt met zulke mensen en ze leren het nooit.
Toen ik las dat er bij de rellen in Kenosha iemand was neergeschoten en het een rechtsextremist bleek te zijn was ik daar niet echt rouwig om.
Oh shit ja Portland bedoel ik idd
Sterker nog, ik heb het boek al besteld!!
Ik heb nog nooit chateau meiland gekeken of iets anders waar die familie in te zien was. Ben best van zinloos vermaak, maar dit gaat mij te ver.
Ik hoop 2 voor m.