2x gedaan, voor Walibi tickets en als cadeau voor vriend een rit in een sportauto En wel eens langer in de gaten gehouden voor hotels, maar die gingen echt altijd voor veel te duur weg
Ik wil nog wel halen maar ik wacht wel tot de hype een beetje is gaan liggen, geen zin om met huismoeders in de rij te gaan staan wachten bij de Zeeman voor een parfum.
Heb jij kleding of schoenen met een logo groot erop van een bekende goedkope winkel (Zeeman, Wibra, Lidl etc)?
- Ja
- Nee
- Wil ik nog wel
0 stemmers
Ik heb zelf alleen sokken met het Lidl logo.
ANWB slippers en inmiddels ook sokken
Nee maar dit doet me wel eraan denken dat het merk Vetements sokken had met het DHL logo erop. Duur dat ze waren, snapte heel die hype niet.
Awhhh ik krijg zo’n dankbaar kriebelgevoel in mijn buik door deze vraag! Mijn vriend kiest aaaltijd voor mij en ik ben zo’n heks die dat verwacht én die altijd voor zichzelf kiest.
Ja ik heb Lidl sokken en slippers. Denk dat dit voorlopig wel genoeg is
Ik kom net onder mijn steen vandaan, goedemorgen, maar wat is hier zo bijzonder aan?
Mijn ex heeft me een keer niet wakker gemaakt voor het eten op een intercontinentale vlucht terwijl hij zelf wel gewoon had gegeten. Ik was echt woest.
Same! lk ben echt een prinsesje als ik hier overnadenk.
Ik stop zonder dat ik er over nadenk het laatste stukje chocolade in mijn mond en dan mijn vriend “ah is het op?” Terwijl hij altijd het laatste beetje deelt of aan mij geeft.
Mijn ex heeft een hele vakantie op een dun kut matje gelegen zodat ik op het dikkere fijne matje kon liggen, hij wilde mij daar niet op laten slapen.
Ik gaf een scharrel ooit een hoofdkussen en toen vroeg hij “waarom krijg ik deze?”. Het antwoord was " die ligt minder lekker".
Zet jij in het vliegtuig je telefoon uit of op vliegtuigmodus?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Neee joh. En terecht dat je boos was. Zou voor mij bijna een reden zijn om hem inderdaad mijn ex te maken .
Was zijn idee dat hij je niet wilde wakker maken (dus wel een goede intentie)?
Hahah is dit expres?
Ik zet hem uit.
Edit: Joke’s on me het was geen of of vraag.
Hoeee stemmen mensen? Wat is ja wat is nee?
Wat bedoel je met expres?
Ik dacht dat je twee opties gaf om uit te kiezen.
Dus: “wil je friet of pizza eten?” en dat ik dan reageer met “Ja”.
Is dit expres was wat stom geformuleerd.
Ja is uit of op vliegtuigmodus, nee is dat je dat niet doet
Oh, nu zie ik dat je 'm ook anders kunt lezen. Het zijn twee opties die samen horen. Uit of op vliegtuigmodus ‘mag’ alle twee. Je telefoon aan laten staan mag eigenlijk niet. Had het beter anders kunnen formuleren, zie ik nu.
Ik wilde weten of mensen zich aan die regels houden. Als ik bv. alleen ‘uit’ had gezegd, zouden mensen die 'm op vliegtuigmodus zetten ook nee stemmen.
Maar dan wel echt 2x, 1x sporten is meer voor de sier.
Edit : uiteraard sport ik 0 x.
Thanks, het lag aan mij hoor ik las het verkeerd