Ja zo jammer, ben benieuwd hoe ze ruiken. Ik ging meteen even op MP kijken en hahaha ja hoor, staat er al vol mee!
Zo triest eigenlijk. Stiekem hoop ik dat ik mijn kleine dorp de hype niet zo bekend is, maar valse hoop denk ik!
€40 hahahaha wtfffff
Ik liep stage op een heel hip Amsterdams kantoor toen Jillz net nieuw was. Het was mijn eerste dag daar en ik kende het drankje niet, maar het stond daar in de koelkast dus ik pakte het maar gewoon. Ik ben op maandagochtend om 9 uur begonnen met drinken en kwam er na 3 flesjes om 19:00 uur in de trein naar de provincie pas achter dat er gewoon alcohol in zit toen snapte ik ook pas waarom mijn stagebegeleider me ‘s ochtends begroette met ‘zo zo jij hebt er zin in!’
Hahah wat heerlijk dit
Haha heb je de volgende dag wel tegen die stagebegeleider gezegd dat je niet wist dat er alcohol in zat?
Bied(t?) jij wel eens op vakantie veilingen?
- Regelmatig
- Soms
- Nee
- Nooit van gehoord
- Anders
0 stemmers
vroeger wel overigens, nu heb ik het idee dat het allemaal doorgestoken kaart is.
2x gedaan, voor Walibi tickets en als cadeau voor vriend een rit in een sportauto En wel eens langer in de gaten gehouden voor hotels, maar die gingen echt altijd voor veel te duur weg
Ik wil nog wel halen maar ik wacht wel tot de hype een beetje is gaan liggen, geen zin om met huismoeders in de rij te gaan staan wachten bij de Zeeman voor een parfum.
Heb jij kleding of schoenen met een logo groot erop van een bekende goedkope winkel (Zeeman, Wibra, Lidl etc)?
- Ja
- Nee
- Wil ik nog wel
0 stemmers
Ik heb zelf alleen sokken met het Lidl logo.
ANWB slippers en inmiddels ook sokken
Nee maar dit doet me wel eraan denken dat het merk Vetements sokken had met het DHL logo erop. Duur dat ze waren, snapte heel die hype niet.
Awhhh ik krijg zo’n dankbaar kriebelgevoel in mijn buik door deze vraag! Mijn vriend kiest aaaltijd voor mij en ik ben zo’n heks die dat verwacht én die altijd voor zichzelf kiest.
Ja ik heb Lidl sokken en slippers. Denk dat dit voorlopig wel genoeg is
Ik kom net onder mijn steen vandaan, goedemorgen, maar wat is hier zo bijzonder aan?
Mijn ex heeft me een keer niet wakker gemaakt voor het eten op een intercontinentale vlucht terwijl hij zelf wel gewoon had gegeten. Ik was echt woest.
Same! lk ben echt een prinsesje als ik hier overnadenk.
Ik stop zonder dat ik er over nadenk het laatste stukje chocolade in mijn mond en dan mijn vriend “ah is het op?” Terwijl hij altijd het laatste beetje deelt of aan mij geeft.
Mijn ex heeft een hele vakantie op een dun kut matje gelegen zodat ik op het dikkere fijne matje kon liggen, hij wilde mij daar niet op laten slapen.
Ik gaf een scharrel ooit een hoofdkussen en toen vroeg hij “waarom krijg ik deze?”. Het antwoord was " die ligt minder lekker".
Zet jij in het vliegtuig je telefoon uit of op vliegtuigmodus?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Neee joh. En terecht dat je boos was. Zou voor mij bijna een reden zijn om hem inderdaad mijn ex te maken .
Was zijn idee dat hij je niet wilde wakker maken (dus wel een goede intentie)?