Stel je persoonlijke vraag #19

Ik dacht dat eigenlijk voor spiergroei de totale belasting telt. Dus of je nu veel herhalingen doet met minder gewicht, of weinig herhalingen met meer gewicht komt eigenlijk op hetzelfde neer. Alleen ben je met die laatste optie veel sneller klaar.

Maar dat gaat dus over spiergroei en niet over conditie.

1 like

Dat klopt ook niet helemaal: veel herhalingen met minder gewicht zorgt voor beter uithoudingsvermorgen, weinig herhaling met meer gewicht zorgt voor spiergroei.

2 likes

Oke, nu wil ik hem ook proberen. :sweat_smile:

Euhm

1 like

Uhm, hmm, mm, of pfoe haha

Ik heb bijna alles verkocht. En nu natuurlijk spijt, want nu heb ik alles weer nodig voor mijn scriptie haha.

Geen ‘doe niet zo onnozel’ maar met een gewone meeh, te lui voor :rofl:

13 likes

Nee, moet voor 13.45 terug zijn ivm werkafspraken
Anders was het een ja

1 like

Vind het niet onnozel, juist leuk, alleen geen zin om om 14:00 te gaan vandaag hahah. Dus idd op een minder lastminute moment allemaal onze bomen posten, ik ben in :dancingbanana:

2 likes

Echt een leuk idee!
Ga vandaag nog wel wandelen maar 14:00 red ik niet helaas

1 like

Oh dit vind ik leuk!
Of iets lastigers als fotografeer een fiets met een rode fietsbel ofzo.
Edit; ik kan alleen niet vandaag maar keer in het weekend lijkt me leuk!

2 likes

Ja dit vind ik echt een leuk idee! Vandaag kan ik niet om 14:00, maar volgende keer doe ik mee. Vooral met zo’n opdracht lijkt het me leuk haha

1 like

Er is een wandeltopic, daar misschien? Leuk idee!

1 like

Oh dit lijkt me echt een leuk idee!

1 like

Kennelijk heb ik mijn American Studies boek weggedaan. Echt zo stom! Dat was het enige interessante vak van mijn studie (European Studies nog wel :sweat_smile:).

Welk geslacht is jouw/was jouw laatste:

(als je bij een praktijk zit kies dan degene waar je het vaakst heen gaat)

Tandarts?

• Vrouw
  • Man
  • Non-binair/anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen tandarts (gehad)

0 stemmers

Huisarts?

• Vrouw
  • Man
  • Non-binair/anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen huisarts (gehad)

0 stemmers

Therapeut/psycholoog/ander soort psychisch hulpverlener?

• Vrouw
  • Man
  • Non-binair/Anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen psycholoog (etc.) (gehad)

0 stemmers

Verloskundige?

• Vrouw
  • Man
  • Non-binair/anders
  • Weet ik niet
  • Ik heb geen verloskundige (gehad)

0 stemmers

Mijn tandarts is een knappe man en ik hoop op een @tantejet moment, maar helaas.

7 likes

Vertelt hij in ieder geval wel leuke verhalen? De mijne stelt me altijd heel veel vragen (hoe het met me gaat enz) en beseft zich dan pas na 10 minuten dat zo lang ik nog zijn vragen aan het beantwoorden ben, hij ook niet naar mijn tanden kan kijken :’)

De assistente is een gezellige Amsterdamse tante van achterin de 50 en dat maakt het geheel alleen maar leuker eigenlijk haha

1 like

Yes! Lekker wandelweer ook hier!

1 like

Ik zit helaas in de trein (slechte planning) maar de volgende keer haak ik aan!! Met opdrachtjes lijkt me leuk

1 like