Stel je persoonlijke vraag #19

In principe wel ja! Maar met veel herhalingen kan je ook spiergroei realiseren zolang je maar progressieve overload creëert. Dat kan je doen door ofwel steeds meer herhalingen te doen (maar dat is heel onpraktisch omdat je dan uren bezig bent op de duur), ofwel door gewicht toe te voegen waardoor je inderdaad vanzelf minder herhalingen doet.

2 likes

Het ligt ook echt heel erg aan het onderwerp en hoe graag ik het wil bereiken en hoe makkelijk ik denk dat ik het kan bereiken. Als ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, of het onderwerp boeit me niet zo (maar het moet wel), dan kan ik taken echt eeuwig uitstellen.

Ik denk niet dat je ‘een beetje’ perfectionistisch kan zijn, dat staat de hele term al niet toe. Je bent het of niet.

5 likes

Ik heb gestemd op een beetje, omdat bij mij echt enorm in fases gaat.

Maar dan ben je toch niet perfectionistisch, kennelijk kan je het dan met vlagen loslaten?

1 like

Ik ben op sommige vlakken perfectionistisch, zoals op mijn make-up. Dat moet echt op een bepaalde manier zitten. In het huishouden ben ik weer helemaal niet perfectionistisch. Prioriteiten hè :woman_shrugging:

1 like

Mijn pa wil dat altijd samen doen 1x per jaar met kerst van 't hele jaar van 't gezin

4 likes

Tegen oppaskindjes. Ik denk vooral ook aan van die speelgoed telefoontjes, lief :stuck_out_tongue:

1 like

Ik haat verkleinwoorden. Ze worden zo vaak nodeloos ingezet. Vooral ‘een klein momentje’ is kut.

1 like

Ja, van elk jaar maak ik 2 fotoboeken. 1 voor zoontje en 1 van mij en alle vrienden enz.

Ja mee eens eigenlijk. Zou mezelf ook niet als perfectionistisch omschrijven. Had nu gestemd op ‘weinig’, maar als ik jou onderste omschrijving van de definitie lees, dan zou ik gewoon zeggen ‘niet’.

Moet nog altijd een fotoboek maken van mijn stagetijd in Paramaribo, uit 2011…

4 likes

Resting bitch face 4evah :neutral_face:

4 likes

Anderen zien niet hoe ik me voel, mijn moeder wel na 1 sec al. Dan kom ik binnen en nog voor ik hallo heb gezegd is het “wat is er aan de hand? Ik zie het aan je” en dan denk ik halloooooo laat me gewoon ff m’n gevoel hebben.

2 likes

Ja mijn moeder heeft dat ook. Ik vind het zelfs creepy. Alsof ze specifiek voor mij een extra radar heeft. Zelfs als ze me niet ziet en er is iets aan de hand kan ik ineens een appje krijgen of alles wel goed is.

1 like

Oohh dat heb ik ook gestudeerd, vind het helemaal leuk om te lezen dat jij dat blijkbaar ook gedaan hebt want ik hoor niet zo vaak dat mensen ES doen :sweat_smile:

1 like

Kreeg altijd groene vingers van die ring haha.

En mijn moeder kan mij ook goed lezen ja. Heb ook geen goede pokerface.

1 like

Ik denk altijd dat je dat heel makkelijk kunt zien omdat ik nooit echt moeite doe om mijn gezicht in de plooi te houden ofzo (en ik ben ook best open). Maar heb al vaker gehoord dat mensen dan iets heel anders denken en geen hoogte van me krijgen.

Mijn tante heeft dat trouwens wat moeders hier hebben. Als ik ergens mee zat vroeger en ik ging haar zien hoopte ik wel eens dat ze haar gedachten niet zou uiten omdat het vaak zo raak was. “Ja ik dacht al iets aan je te zien”.

1 like

Draag jij alweer een jas buiten?

• Ja, vaker wel dan niet
  • Soms
  • Ja, elke dag
  • Alleen 's ochtends/'s avonds
  • Nee, ik heb nog geen jas gedragen sinds de hittegolf

0 stemmers

Tsja mijn moeder is psychotherapeut… dus ik kan sowieso niks verbergen daar het is verschrikkelijk. Ik hoorde pas m’n broertje m’n moeder bellen, riep 'ie op gegeven moment “GA UIT MIJN HOOFD” hahahaha

67 likes