Ik heb 2 tandartsen en 2 huisartsen en zijn beide een man en vrouw. Ja dit klinkt wellicht wat vaag maar mijn dokterspraktijk heeft 2 huisartsen en die krijg ik ook allebei (ligt eraan wie wanneer aan het werk is) en mijn tandarts heeft ook nog iemand onder haar naam werken dus die krijg ik de laatste tijd ook vaak.
Alvast alle snacks verorberen en daar tijdens de film spijt van hebben
Omdat ik zelf deze programmaās al jaren kijk ben ik wel benieuwd of jullie dit wel eens kijken.
Opsporing Verzocht
- Ja regelmatig
- Ja soms
- Nee (bijna) nooit
0 stemmers
Opgelicht?!
- Ja regelmatig
- Ja soms
- Nee (bijna) nooit
0 stemmers
En kijkt er hier wel eens iemand naar Kassa en/of Radar? (Ik zelf nooit eigenlijk)
- Kassa wel (eens) maar Radar niet
- Radar wel (eens) maar Kassa niet
- Ik kijk het allebei niet
- Ik kijk het allebei
0 stemmers
Ik kijk echt een of twee keer per jaar radar met mn ouders als het toevallig op is, de rest van die programmaās vind ik niks
Misschien ben je een beetje te hard voor jezelf. Nicotine moet je niet onderschatten, het is een extreem hardnekkige verslaving!
Als ik jouw berichtje zo lees, dan ben je al van volledig roken overgestapt naar tabletten en soms nog een sigaret. Dat vind ik al heel knap hoor.
Het is je dan nog niet gelukt om volledig te stoppen, maar wel om een flink stuk te minderen. Dus dat is absoluut geen falen, daar mag je oprecht trots op zijn! Als je zo door blijft gaan en blijft minderen, komt de geheelonthouding vanzelf ook.
Haha ik ben altijd zo blij als ik door dit eet moment heen slaap. Ik vind het eten altijd zoooo vies en wil mezelf graag het ongemakkelijke moment van het niet willen opeten besparen
Ik heb een jaar kunstacademie gedaan, was ontzettend leuk en ik heb heel veel geleerd, maar na dat jaar had ik het ook wel gehad :ā)
Langs de kinderboerderij geweest?
In principe wel ja! Maar met veel herhalingen kan je ook spiergroei realiseren zolang je maar progressieve overload creƫert. Dat kan je doen door ofwel steeds meer herhalingen te doen (maar dat is heel onpraktisch omdat je dan uren bezig bent op de duur), ofwel door gewicht toe te voegen waardoor je inderdaad vanzelf minder herhalingen doet.
Het ligt ook echt heel erg aan het onderwerp en hoe graag ik het wil bereiken en hoe makkelijk ik denk dat ik het kan bereiken. Als ik denk dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, of het onderwerp boeit me niet zo (maar het moet wel), dan kan ik taken echt eeuwig uitstellen.
Gebruik jij weleens het woord ātelefoontjeā voor je mobiel/telefoon/gsm? (dus niet āeen telefoontjeā als in āeen gesprek via telefoonā)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn vader doet dat en net zei een oudere dame bij First Dates het. En mijn date doet het ook en dat is soms net een oude man dus nu is mijn conclusie dat dit iets voor oudere mensen is.
Ik vind het heel lief klinken trouwens haha
Ik denk niet dat je āeen beetjeā perfectionistisch kan zijn, dat staat de hele term al niet toe. Je bent het of niet.
Ik heb gestemd op een beetje, omdat bij mij echt enorm in fases gaat.
Maar dan ben je toch niet perfectionistisch, kennelijk kan je het dan met vlagen loslaten?
Ik ben op sommige vlakken perfectionistisch, zoals op mijn make-up. Dat moet echt op een bepaalde manier zitten. In het huishouden ben ik weer helemaal niet perfectionistisch. Prioriteiten hĆØ
Mijn pa wil dat altijd samen doen 1x per jaar met kerst van 't hele jaar van 't gezin
Tegen oppaskindjes. Ik denk vooral ook aan van die speelgoed telefoontjes, lief
Ik haat verkleinwoorden. Ze worden zo vaak nodeloos ingezet. Vooral āeen klein momentjeā is kut.
Ja, van elk jaar maak ik 2 fotoboeken. 1 voor zoontje en 1 van mij en alle vrienden enz.
Ja mee eens eigenlijk. Zou mezelf ook niet als perfectionistisch omschrijven. Had nu gestemd op āweinigā, maar als ik jou onderste omschrijving van de definitie lees, dan zou ik gewoon zeggen ānietā.