Stel je persoonlijke vraag #19

Heel afhankelijk van de context. Soms kan ik meejanken, vaak voel ik meer een soort plaatsvervangende schaamte.

14 likes

Ohh AYNIL vind ik juist een van de verschrikkelijkste programma’s die er zijn. Ik kan Robert ten Brink echt slecht hebben, vooral als hij ontzettend uitspreekt als ontzettond.

Verder afhankelijk van de context inderdaad, maar meestal boeit het me gewoon niet zoveel

15 likes

Ben jij ooit in de bioscoop ‘betrapt’ op eigen eten en drinken hebben?

• Ja
  • Nee
  • Ik neem nooit mn eigen spullen mee

0 stemmers

Moest je het toen inleveren/weggooien?

• Ja
  • Ja, maar niet gedaan
  • Nee

0 stemmers

Ben benieuwd of het de medewerkers überhaupt boeit

Ik kan me vooral niet voorstellen dat je zin hebt om op tv te janken. Als ik in een vlaag van verstandsverbijstering in gesprek met Joris van Hello Goodbye raak en daarna ook nog eens in het openbaar sta te janken ga ik toch even eisen dat ze het niet uitzenden.
Ik snap ook niet waar die behoefte naar het doen van je verhaal op televisie vandaan komt.

Leuke pol dan ook. Stel dat je op Schiphol bent om een verdrietige reden, zoals je familie uit Canada na 40 jaar weer zien. Blij en verdrietig dus. De mensen van Hello Goodbye stappen op je af en vragen of je mee wilt doen. De kans is groot dat je gaat huilen. Doe je mee?

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Anders

0 stemmers

Oh nee echt niet. Ik wil echt niet op televisie, maar al helemaal niet ugly crying

7 likes

Nou dit inderdaad. Vorig jaar is m’n ugly cry vast gelegd door een fotograaf (op een bruiloft, maar toch). Vreselijke foto’s :joy:

3 likes

Hahaha ja dat wil je toch niet. Stel je voor dat je dan helemaal hyped doet tegen iedereen:“Ik kom vanavond op tv, 20:00 moet je ready zitten!!!”

en dan jouw moment of fame op tv

20 likes

GroundedNegligibleImperialeagle-small

11 likes

Ik voelde me wel altijd een boefje als ik mijn zakje chips van thuis binnen smokkelde.

1 like

Ik heb een onzichtbare zak in mijn tas die altijd meegaat naar de bios, gewoon om mijn eigen water mee te hebben. Ik drink Spa en Kinepolis heeft Chaudefontaine :joy:. We kopen wel frisdrank en popcorn ter plekke.

5 likes

Hahaha love it, ik zou echt het verschil niet proeven eigenlijk (maar ik geloof direct dat er wel echt verschil in zit)

1 like

Sowieso hoef ik niet op tv. Jankend, lachend of weet ik veel wat. Snap nooit al die zwaaiende mensen als er iemand staat te filmen. Ik loop dan een blokkie om hoor.

24 likes

Dat heb ik dus ook echt nooit begrepen, van die mensen die ook expres achter de reporter langslopen de hele tijd

Toen ik bij de Pathé werkte, hoorde ik van een vriebdin het verhaal over iemand die een Big Mac in dr beha mee wilde smokkelen. Was niet gelukt.
Vond het het zelf ook niet waard om mensen hun eten af te pakken.

7 likes

De beste vrienden van mijn vriend waren heel verbaasd jaren geleden dat ik altijd zelf drinken meeneem naar de bios. Van die stomme judgy reacties en de keer daarop hadden ze hele colaflessen en zakken chips meegenomen :rofl:

2 likes

Ik heb wel eens gezien dat mensen hun tas open moesten doen bij de ticketcontrole.

1 like

Ik heb nog nooit meegemaakt dat vriendinnen of familie hun eigen eten mee namen en ik heb dat ook nooit gedaan. Ik koop dus altijd eten in de bios zelf, maar ik ga ook maar 1 of 2x per jaar naar de bios dusja

Ik ken dat dus helemaal niet, hier hebben we namelijk alleen service bioscoop dus dan valt een zak m&ms of flesje cola echt mega op…

1 like

Nou ik kijk precies zo inderdaad :joy: maar dat is gelukkig alleen te zien in haar trouw album. Stel dat je voor heel Nederland zo op tv te zien bent en dat mensen dan zulke gifjes van je maken:

image

5 likes

Ohh vreselijk zulke snackshamers, nou poepoe wat straal je welvaart uit als je €8 wil betalen voor een zakje m&ms. Mag hopen dat je judgy hebt terug gedaan naar hun buit

1 like