Dit is echt zo! Afgelopen “winter” heeft het niet eens gevroren.
Volgens mij ook ja. Ik zie soms filmpjes van vroeger toen ik klein was (als in, van 25+ jaar geleden) en dan zie ik dikke pakken sneeuw en ijs waar je dagenlang op kon schaatsen.
Halen jullie dit soort stickers van je laptop af of laten jullie het zitten.
- Afhalen
- Laten zitten
0 stemmers
Ik liet het altijd maar zitten want plakzooi als je het eraf haalt maar laatst is dit gedeelte van het frame vervangen van mijn laptop en nu zitten er geen stickers meer op.
Mijn laptop heeft zulke stickers niet love Apple
Nou ik vind dit wel heel polariserend over het weer!
Herkenbaar wel het stukje over je gevoelens bespreken.Dat deden wij thuis nooit,die deden er eigenlijk niet toe.Ik kan echt een paar zeldzame momenten herinneren maar dat is het dan ook.Terwijl mijn vader echt wel een emotionele en gevoelige man is (wat hij verbloemt door een ruig uiterlijk maar stiekem is het echt een eitje),maar mijn moeder is echt een staalharde.Bij ons thuis was het credo altijd ‘daar wordt je hard van dus niet zo janken’.Wel jammer,maar mijn broertje en ik lijken daarin meer op mijn vader (of althans vroeger weet niet hoe het nu is wat mijn broertje betreft).Denk dat het vooral door haar psychische gesteldheid komt want haar ouders zijn allebei hele warme/open mensen waarin ik het totaal niet zie/zag.Maar naar andere mensen toe ben ik wel lastig te lezen,misschien omdat je dat onbewust op een gegeven moment ‘uitzet’ ofzo omdat je niet gewend bent om erover te praten/het te laten zien? En dan vinden mensen me vaak vlak/hard overkomen maar stiekem ben ik gewoon een zacht ei.
(Ik haal dit later weer weg)
De herfst en de lente
Ik hou niet van heel warm weer en niet van koud weer.Tussen de 10 en 25 graden is top.Maar eigenlijk ben ik gewoon een ekte tatta: zeiken als het regent en koud is en zeiken als het warm en zonnig is.
All you need is love
Heel afhankelijk van de context. Soms kan ik meejanken, vaak voel ik meer een soort plaatsvervangende schaamte.
Ohh AYNIL vind ik juist een van de verschrikkelijkste programma’s die er zijn. Ik kan Robert ten Brink echt slecht hebben, vooral als hij ontzettend uitspreekt als ontzettond.
Verder afhankelijk van de context inderdaad, maar meestal boeit het me gewoon niet zoveel
Ben jij ooit in de bioscoop ‘betrapt’ op eigen eten en drinken hebben?
- Ja
- Nee
- Ik neem nooit mn eigen spullen mee
0 stemmers
Moest je het toen inleveren/weggooien?
- Ja
- Ja, maar niet gedaan
- Nee
0 stemmers
Ben benieuwd of het de medewerkers überhaupt boeit
Ik kan me vooral niet voorstellen dat je zin hebt om op tv te janken. Als ik in een vlaag van verstandsverbijstering in gesprek met Joris van Hello Goodbye raak en daarna ook nog eens in het openbaar sta te janken ga ik toch even eisen dat ze het niet uitzenden.
Ik snap ook niet waar die behoefte naar het doen van je verhaal op televisie vandaan komt.
Leuke pol dan ook. Stel dat je op Schiphol bent om een verdrietige reden, zoals je familie uit Canada na 40 jaar weer zien. Blij en verdrietig dus. De mensen van Hello Goodbye stappen op je af en vragen of je mee wilt doen. De kans is groot dat je gaat huilen. Doe je mee?
- Ja
- Nee
- Misschien
- Anders
0 stemmers
Oh nee echt niet. Ik wil echt niet op televisie, maar al helemaal niet ugly crying
Nou dit inderdaad. Vorig jaar is m’n ugly cry vast gelegd door een fotograaf (op een bruiloft, maar toch). Vreselijke foto’s
Hahaha ja dat wil je toch niet. Stel je voor dat je dan helemaal hyped doet tegen iedereen:“Ik kom vanavond op tv, 20:00 moet je ready zitten!!!”
en dan jouw moment of fame op tv
Ik voelde me wel altijd een boefje als ik mijn zakje chips van thuis binnen smokkelde.
Ik heb een onzichtbare zak in mijn tas die altijd meegaat naar de bios, gewoon om mijn eigen water mee te hebben. Ik drink Spa en Kinepolis heeft Chaudefontaine . We kopen wel frisdrank en popcorn ter plekke.
Hahaha love it, ik zou echt het verschil niet proeven eigenlijk (maar ik geloof direct dat er wel echt verschil in zit)