Stel je persoonlijke vraag #19

Hahahahaha dat wordt toch koud. Lijkt me wel echt ziek chill, burgertje bij de film

1 like

Wij deden dat op de middelbare altijd, maccie zat naast de Pathé en dan meteen in de zaal opeten. Viel natuurlijk wel mega op want je ruikt het op meters afstand :sweat_smile: maar was zooo chill altijd, nu wil ik dit :grimacing:

1 like

Hoelang zou jij max rijden om een coronatest te laten doen? Er van uitgaande dat je dit met een auto doet en het een enkele reis betreft.

• 15 minuten
  • 30 minuten
  • 45 minuten
  • 1 uur
  • 1,5 uur
  • 2 uur
  • Langer

0 stemmers

Even een achtergrond bij deze poll. Bij ons in de wijde omtrek zijn de teststraten vol. Vanmorgen kregen we opties in de buurt van Utrecht (wij wonen in het Noorden) en nu bij een testlocatie 1,5 uur hier vandaan.
We willen graag aan onze burgerplicht voldoen maar het wordt zo wel wat onmogelijk gemaakt.

Ik werd eerst telefonisch ook een uur verderop gepland - lachen want had buikgriep en om de 10 min naar de wc - echt gesmeekt of ik niet dichterbij kon, toen kon ik ineens wel op een locatie 20 min verderop.

Oh echt? Bijzonder. We proberen het nu de hele dag online wat in de gaten te houden en vanmorgen heeft mijn man gebeld maar ook daar kwamen we niet mee verder. Ze kon (zei ze) net zoveel zien als wij. Ik vind het echt frustrerend.

Was wel afgelopen do/vr trouwens. Heb ik er niet bijgezet, sorry!

Hahahaha nee hoor valt best mee, de macdo lag ernaast en we hadden het goed gepland. En anders, een lauwe burger gaat er ook goed in hier.

Koud ook.

Idc.

3 likes

Ik zou dat never nooit doen hoor, excusez-moi. Dat kost ook tering veel tijd en benzine

1 like

Nou dat. Ik maak me er zo boos over. Mijn man wil maandag aan het werk, maar doordat hij niet getest kan worden kan hij dus ook niet werken zolang hij klachten heeft. Hoe krom is dat?

Ook echt een verhaal dat je op mn bergrafenis zal vertellen volgens mij :ghost:

3 likes

Was het ook niet zo dat Hello Goodbye gewoon doorgestoken kaart is en al die mensen van tevoren een aanvraag er voor doen?

2 likes

Ik ben van nature totaal niet zo, maar ik vind het wel heel leuk als anderen zo zijn en wil het dit jaar ook een beetje proberen. Ik heb het vorig jaar geprobeerd met kerst, om dan ondanks ik het eigenlijk te veel moeite vond (maar ik vind alles te veel moeite, da’s een beetje altijd mijn probleem :cry:) toch versieringen uit te zoeken enzo en dat bleek uiteindelijk wel waardevol, dus wie weeet helpt het om het najaar leuker te maken!

1 like

Hoe makkelijk zou je een maand zonder de volgende dingen kunnen:

Alcohol

• Makkelijk,
  • Lukt wel, misschien met een enkel moeilijk moment
  • Met veel moeite zou het wel lukken
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Seks (incl masturbatie)

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Roken

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Drugs (incl. Softdrugs zoals hasj)

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Chips

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Telefoon

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Forum

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Chocolade

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

Fastfood

• Makkelijk
  • Zou me niet lukken
  • Ha, nog geen week

0 stemmers

De dichtsbijzijnde testlocatie zit voor mij op 10km afstand, ik heb geen auto (of vrienden met een auto) en stel dat ik echt ziek ben dan mag ik natuurlijk niet met het ov. Dan moet ik dus maar ziek en moe 10 km gaan fietsen ofzo? En dan woon ik niet in een of ander gehucht maar in een stad met 100.000 inwoners, ik vind het echt vreemd dat er hier niks dichterbij zit :confused:

2 likes

Nope. Althans, mijn moeder en ik zijn jaren geleden een x door die presentator aangesproken toen we op Schiphol mn zus aan het opwachten waren. Maar die kwam gewoon saai terug van 2 weken vakantie haha. De rest van de crew stond verderop te wachten, volgens mij tot ze een interessant iemand hadden gevonden.

(Had overigens volmondig nee gezegd als ze wel hadden gevraagd of we mee wilden doen en een spannend verhaal hadden gehad)

1 like

Alchohol en roken zijn een probleem. Ik kan beiden makkelijk weken zonder doen maar het blijft een gewoonte.

1 like

Ik heb hetzelfde probleem, zelfde regio. Ik heb ze ook gebeld maar ze zeiden hetzelfde inderdaad. Soms kreeg ik ook gewoon geen optie. Ik vind het ook echt te gek voor woorden om ruim een uur te rijden, dat is ook geen doen als je echt ziek bent.

1 like

Als je al het geluk hebt dat je op 10km afstand terecht kan :sweat_smile: wij zitten op ruim 100km. De dichtstbijzijnde is hier een km of 15 vandaan.

1 like

Ja waar er plek is daar heb ik nog niet eens naar gekeken haha, als een beschikbare nog verder weg is dan neem ik maar gewoon mijn verlies en sluit ik me op tot ik weer beter ben :snowman_with_snow: Al blijf ik het bizar vinden dat er hier geen locatie dichterbij is, en dat er dus geen testlocatie in de grote stad is maar wel in het kleine dorpje er naast

Hoe kan dit je lievelingsbioscoop zijn

31 likes