Stel je persoonlijke vraag #19

Hoe kan dit überhaupt een bioscoop zijn?

16 likes

Hier moesten ik en een oud buurjongen ZO hard om lachen. We hadden ook niet echt een idee van die corruptie en ellende daar. We vonden het hilarisch. Ik hoor ons nu nog lachen en het nadoen.

2 likes

Mijn vriend gaat morgen een uur rijden, van Drenthe naar Groningen omdat alles vol zit en we de uitslag voor zaterdag hopen te krijgen ivm een etentje voor het 40 jarig huwelijk van m’n ouders. Geen idee hoe die termijn nu is maar ik vind het ook van de zotte dat je wanneer je in je dagelijks werk veel risico loopt je niet eerder/meer in de buurt getest kunt worden.

Kunnen jullie niet naar de huisarts voor een test? Wat gek.

Nee je moet naar een testlocatie en die zitten allemaal ramvol

ben jij wel eens weggelopen uit een film in de bios of een voorstelling in het theater (of iets soortgelijks)

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik heb heel lang een Pathé unlimited kaart gehad en ging iedere week naar de sneak preview, als de film dan niks was (of horror oid) dan gingen we gewoon weg.

8 likes

Gigly een zeer slechte film met J. Lo en Ben Affleck

5 likes

In België zijn heel veel films in de bioscoop Frans en Nederlands ondertiteld waardoor het halve scherm uit tekst bestaat, dat is ook zoiets stoms :’)

1 like

Hebben jullie wel eens drank meegenomen naar een café?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een restaurant?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Er was een periode dat dit echt vaste prik was in onze vriendengroep, met name m’n beste vriend was hier heel behendig in

Naar het restaurant was niet heel bewust meenemen, maar ik had nog een flesje water in mijn tas en toen bleek dat de bediening heel traag was met drank, heb ik mijn flesje water overgegoten in mijn glas

1 like

Wel fijn dat hij nog terecht kon! Wij proberen nu sinds woensdagavond een afspraak te plannen maar er is niks.

Wij wonen in dezelfde stad toch? Er komt er in oktober vgm een hier. Beter ook, want no way dat ik helemaal naar the middle of nowhere ga

1 like

Ja dit is in sommige landen wat normaler dus ik heb wel eens een fles meegenomen naar een restaurant. Ideaal als de wijn op de kaart ruk is.

1 like

Dat is ook niet bij ieder restaurant gebruikelijk, dus ik kan me wel voorstellen dat je dat niet kent! Wij hadden een vaste gast die geen alcohol mocht en ons alcoholvrije bier niet zo lekker vond, dus hij nam altijd eigen flesjes mee. Helemaal prima, daar lieten we hem verder ook niet voor betalen!
Maar ik zag laatst inderdaad ook een restaurant die helemaal geen eigen wijnen schenken, maar waarbij het concept is dat je zelf een flesje meeneemt tegen betaling van kurkengeld, met het idee dat veel mensen thuis een fles hebben staan die ze bewaren voor een bijzondere gelegenheid en dat ze die dan meenemen.

Mijn huisarts heeft een aparte behandelkamer waar hij enkel tests doet. Als je coronaklachten hebt dan wacht je buiten en komt hij je halen op het afgesproken uur. Voor andere klachten neem je in de wachtzaal plaats. Je raakt daar niets aan, deur blijft open. Het is gewoon wattenstaafjes in je neus. Nadien ontsmet hij de behandeltafel waar je op zit. Resultaat krijg je de volgende werkdag.

Je hebt dan ook de specifieke testlocaties waar je zonder afspraak terecht kan.

2 likes

Bij hans dorrestijn bij een try-out. Hij stopte er even later ook zelf boos mee omdat er zoveel mensen weg gingen. Hij maakte maakte ruzie met het publiek, liep af en kwam niet meer terug :woman_shrugging:

5 likes

Oh, goed om te horen! Werd tijd ook haha.

Ik heb nog geen verkoudheidsklachten oid gehad dus het is nog niet nodig geweest, maar dat zal in de herfst vast wel een keer komen. Beter dat er dan wel een testlocatie in de buurt zit!

Jaren geleden werkte ik in een koffiebar, plantaardige melk was toen nog niet zo hip als nu dus we hadden alleen koemelk en sojamelk. Er kwam wel eens een stel langs dat allergisch was voor koemelk en sojamelk, en die namen altijd hun eigen pak amandelmelk mee met de vraag of we daarmee twee cappuccino’s voor ze konden maken. Geen probleem natuurlijk, ik vond het wel leuk dat ze gewoon zelf hun melk meenamen, lekker oplossingsgericht. :smile:

11 likes

Wauw. We kregen ook te horen dat het extreem druk is, vooral in het noorden en dat er nog 200 mensen in de wacht stonden. Uiteindelijk kon hij ergens midden in de nacht via de site een afspraak plannen.