Stel je persoonlijke vraag #19

Serieus? :tired_face::woman_facepalming:t3: om de noorderlingen nog meer het gevoel te geven dat ze minder zijn dan randstedelingen? :sweat_smile:

3 likes

Ik vraag me af of dit zo is, want ik woon naast Rotterdam maar kon alleen maar in Goes laten testen :joy:

1 like

Ik heb alleen bij speciale gelegenheden ingevuld, maar vooral omdat ik het soms doe. Heeft niet zoveel met gelegenheden te maken, bedenk me gewoon een in de zoveel tijd om dat weer eens te doen

8 likes

Ja, een keer maar dat was een islamitische pizzeria en die verkochten geen alcohol. Dus hadden ze een briefje, dat je zelf je eigen wijn mee mocht nemen :slight_smile: heel leuk eigenlijk

1 like

September van Earth Wind & Fire

18 likes

oooh dit vind ik zo’n leuk nummer! Leuk dat je het post!

3 likes

Hahaha ik moest ook al lachen.

Maar ik durf daar echtniet te scheren hoor, en dat beetje wat er zit vind ik verwaarloosbaar.

Hoevaak zeg je tegen je partner dat je van hem/haar houd?

• Nooit
  • Elke dag
  • Paar keer per week
  • Paar keer per maand
  • Paar keer per jaar

0 stemmers

Ik heb nooit aangeklikt want heb nog niet zolang een relatie dus het is nog niet gezegd. Ik denk ook tegen de tijd dat het wel keertje is gezegd dat we het ook niet vaak zullen zeggen want hij is nou eenmaal niet zo van de hartjes en love you enz (hij laat op zijn eigen manier wel merken dat hij blij is met mij).

3 likes

Haha en wat dacht je van V for Vendetta op 5 november!

3 likes

Maar gaat dat niet wel eens mis? Dat je perongeluk een sneetje in je anus maakt? :weary:

Ben jij ooit bang in je eigen huis? Als je alleen thuis bent.

• Nooit
  • Bijna nooit
  • Soms
  • Vaak
  • Altijd

0 stemmers

Nooit maar ik zeg wel love you :sweat_smile: Voor mij is dat een soort low key hee ik vind je leuk en het was gezellig doeiii. Roep dat ook naar vriendinnen/familieleden als we gedag zeggen.
In het Nederlands “Ik houd van je” vind ik heel serieus en officieel en dat gaat nog wel even duren denk ik.
Oh hij heeft dat wel een keer geappt trouwens bedenk ik me nu. Maar vind ik ook niet helemaal tellen.

1 like

Denk dat ik wel banger zou zijn als ik een tuin had en een rijtjes huis of vrijstand. Maar ik woon gewoon in een flatgebouw met een hoofddeur en ook al kunnen er vast veel vreemden binnenkomen door een deur die niet goed sluit, ben ik nooit bang. Buren zijn redelijk dichtbij.
Als ik op vakantie ben in een vrijstaand huis met grote tuin enzo, doe ik de eerste nacht geen oog dicht. Of bij mijn vader waar je zo via de tuin makkelijk het dak en dus het huis in kan.

6 likes

Ik vind het alleen héél soms eng als ik in bed lig en rare geluiden in de tuin hoor want slaapkamer zit aan de kant van mijn tuin. Ik wil nog wel een “zaklamp” (is eigenlijk gewoon een honkbalknuppel) bij mijn bed hebben liggen voor het geval dat maar denk hem niet ooit nodig te zijn.

1 like

Alleen wanneer mijn kat weer eens plotseling super creepy richting een donkere gang/donker raam staart. Die ziet echt dingen die er niet zijn (hoop ik dan maar), maar dan knijp ik hem wel eens even :sweat_smile:

3 likes

Hahaha ja dit. Mijn man en ik keken van de week The Nun en die film was nog maar iets van 10min bezig toen de kat achter de bank langs onze houten jaloezieën liep. Je zag haar niet, maar je hoorde dat hout dus wel langs het raam tikken. Mijn man schrok zich rot + schold onze kat uit en ik kwam niet meer bij van het lachen.

6 likes

Ik heb ‘nooit’ aangeklikt en toen bedacht ik me dat ik wel bang ben na een horror:’) Maar dat vind ik niet tellen, want dan doe ik het zelf:p

2 likes

Ik voel me dan juist heel onrustig tot ik weet waar het geluid mogelijk vandaan kan. Soms hoor ik war bij mijn vriend thuis en die heeft wel een tuin en dan vind ik het wel wat eng maar hij kijkt dan alleen maar ??? als ik zeg “wat is dat geluid?”. Ik ga er juist op af. Heb alleen op dat moment geen honkbalknuppel ofzo dus stel het is een dief dan ga ik er wel recht op af:’).

Ik dacht net ook van dat “ik heb buren, het is goed en veilig” eigenlijk helemaal niet klopt.
Mensen worden verkracht en overvallen op straat wat de hele buurt kan horen of zien en niemand doet wat of gaat erop af…

Als ik ‘s nachts naar beneden moet in het donker (kan lamp op de gang aan doen maar in de woonkamer zit de lichtknop verder weg) dan schijt ik 7 kleuren stront want dan ben ik bang dat er iemand in de woonkamer staat, als ik ‘s nachts een gek geluid hoor zit ik rechtop in bed want inbrekers, als ik ‘s nachts naar de wc moet (beneden dus) ben ik bang dat ik gepakt word als ik weer naar boven loop. Kan mezelf echt helemaal gek maken om niks.

Heb wel soms ingevuld, maar misschien kan het beter vaak zijn. :joy:

Edit: er woont hier trouwens een gekkie in de buurt die ‘s nachts bij huizen aanbelt om te vragen of ze geld kan krijgen voor een taxi naar dr moeder want haar deur is dichtgevallen, maar die heeft dus al een paar keer aangebeld en ik doe niet open want doeiiii, maar ben daardoor wel iets meer op m’n hoede ofzo?

1 like