Stel je persoonlijke vraag #19

In het huis van m’n ouders was ik soms wel bang, maar nu woon ik op de tweede verdieping en is de kans voor m’n gevoel minder groot dat een of andere gek zich bedenkt om eens leuk naar binnen te gaan. De enige keer dat ik hier soort van bang was, was toen het voor de eerste keer echt heftig stormde. Dan ken je zo’n huis en de geluiden nog niet en omdat het een bovenverdieping is klinkt alle regen en hagel natuurlijk superluid, vond dat echt niet fijn toen :’)

1 like

Waarom kan ik niet op allemaal stemmen? :cold_sweat:

Nice! Jij hebt de full street haha

2 likes

Ja srry, ik ga niet liegen over mezelf :sweat_smile:

1 like

Ik woon op de derde verdieping, dus ben eigenlijk nooit bang voor inbrekers ofzo. Maar ik ben echt pussy als ik een film over geesten heb gezien. Dan durf ik niet in de spiegel te kijken enzo :joy:

3 likes

Deze stoelen…

• Deze stoelen heb ik
  • Oh ja leuk, geinig, eeeenig
  • Mweh
  • Nee vreselijk!

0 stemmers

2 likes

Oh tering.

Ik ben zo iemand die als ik een geluid hoor daar direct op afbanjert. Zo vaak midden in de nacht de trap afgestormd als ik dacht iets te horen bij de voordeur ofzo. Maar elke keer als ik dat doe denk ik “godverdomme leeuw je kijkt altijd horrors en nummer 2 regel is GA NIET OP ONDERZOEK UIT en regel 3 is WEES STIL”. Je kan je zoveel beter verstoppen, maar m’n aapbrein neemt het dan over en dan trek ik de deur open alles.

Echt heel dom eigenlijk.

7 likes

Ah jij lijkt me echt niet arrogant.

Beetje :no_mouth:

Ik zie wel in hoe een boomer deze ~artistieke stoelen in haar huiskamer of tuin heeft staan omdat ze ze énig vindt.

4 likes

Ooh dit had ik wel verwacht hoor @Zemraluani. Denk dat @anon42392789 ze ook heeft!

Zouden jullie vanwege het milieu pakketjes naar een afleverpunt sturen?

• Doe ik al
  • Ja
  • Alleen kleine/lichte pakketjes
  • Alleen als het goedkoper zou zijn (geen verzendkosten)
  • Weet ik nog niet
  • Nee, is voor mij niet handig
  • Nee, ze motten werken voor hun geld

0 stemmers

Sinds Corona zien de pakketbezorgers mijn adres als onofficieel afhaalpunt.
Vorige week was echt het toppunt, toen heb ik van 4 verschillende pakketbezorgers pakjes voor de buren gekregen op 1 dag.

4 likes

Echt aso dat die buren het dan niet ergens anders laten afleveren

Wat is regel 1?

2 likes

Mwah, vind het niet erg. Bij ons is altijd iemand thuis overdag door de week, en het is zo gegroeid. De hele buurt neemt pakjes aan voor iedereen.
Alleen sinds er twee bejaarde mensen zijn overleden ben ik nu de eerste waar ze aanbellen.

3 likes

Ik heb het geluk dat ik naast een PostNL punt woon en de rest van alle pakketjesbedrijven op max 5 min lopen heb zitten. Vooral praktisch handig, maar ook wel een prettig idee dat het duurzamer is zo.

2 likes

Ik had niet eens aan het milieu gedacht, ik ben gewoon te lui om naar een pakketpunt te fietsen dus wil alles thuisbezorgd hebben.

2 likes

Deed ik al zoveel mogelijk, maar sinds corona wel iets minder vaak omdat sommige afhaalpunten vet druk zijn.

1 like

Dat gaat ook niet altijd express hè, het overkomt mij best vaak dat ik er voor kies iets te laten bezorgen op een dag/tijdstip dat ik thuis ben, en vervolgens is het ineens een aantal uren/dagen vertraagd. Ja ik kan dan moeilijk de dag erna vrij nemen om weer te wachten op mijn pakketje :woman_shrugging:t2:

Ik vind het trouwens zelf geen probleem om pakketjes aan te nemen voor mijn buren, dus zij andersom hopelijk ook niet voor mij! :blush:

3 likes