Stel je persoonlijke vraag #19

Ik denk niet dat er een UFO in Roswell is geland maar ik kan me best voorstellen dat er ergens in Amerika een keer ruimtepuin is neergestort en dat dat werd/wordt onderzocht door het leger (en geheim gehouden/bewaakt). Aan de andere kant komen de meeste meldingen van ufo’s uit de vs volgens mij dus denk dat Amerikanen ook gewoon alles verdacht vinden.

Edit; ik bedoel dus eigenlijk meer dat er ontzettend veel militair onderzoek plaatsvindt waar wij geen weet van hebben en kan me voorstellen dat er ook onderzoek naar eventueel buitenaards leven plaatsvindt.

Ik lees trouwens nu dat de officiële lezing over Roswell is dat het een neergestorte weerballon is. Het KNMI laat ook dagelijks weerballonnen op en daar zit een briefje bij met wat het is dat het niet gevaarlijk is indien iemand de ballon vindt om dit soort verhalen te voorkomen haha.

4 likes

Gebruik jij Microsoft Teams?

• Ja regelmatig
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Voor de Teams-gebruikers: via welk device doe je dat?

• PC/Laptop
  • Android telefoon
  • iPhone
  • Overig

0 stemmers

Voor de mensen die Teams wel eens op een telefoon gebruiken: met hoeveel mensen voer je zo’n gesprek dan?

• 1 op 1
  • Klein groepje
  • Grotere groep

0 stemmers

Nee het is al onderzocht en het is dus duurzamer. Wel alleen als mensen het dan op de fiets of lopend komen ophalen.

1 like

Elvis Presley niet, Tupac twijfel ik over

1 like

Ik vind ongeduldig geen slechte eigenschap. Als mensen gewoon opschieten hoef ik niet ongeduldig te zijn.

27 likes

nadat ik de film All Eyez On Me heb gezien ben ik er heel veel over gaan lezen. Ik vind dat sommige kleine dingen gewoon niet kloppen en als je dat allemaal bij elkaar optelt twijfel ik toch over wat de waarheid is. Dan bedoel ik de laatste foto die is gemaakt, bij een stoplicht maar je ziet dat er geen sleutel in het contact zit, zijn eigen teksten en dat hij zichzelf Makaveli noemde maar ook bijvoorbeeld dat hij één dag na zijn dood al is gecremeerd, zonder verder onderzoek of rapport en dat zijn “bsn-nummer” nooit is geregistreerd in de death index. De man die de crematie heeft uitgevoerd is daarna “verdwenen”. En ik herinner mij ook iets over een verklaring die een agent ter plaatse van de moord heeft afgelegd over het lichaam van Tupac en de afwijkende lengte maar dat kan ik niet meer zo vinden. Ik zocht destijds heel diep en weet even niet meer waar haha

Edit: ik denk het dus niet door die dingen zoals dat hij nog 10 keer is gespot na zijn dood etc.

3 likes

Ipad ook

1 like

Dit is in de Nederlandse politiek nu een ding. Denk dat ze de pol daarom heeft gemaakt?

Ja echt hè. Hoe langzaam sommige mensen praten zou echt illegaal moeten zijn.

Zou gewoon een sociale regel moeten zijn dat je binnen 5 seconden begint aan je antwoord en dan binnen 20 seconden je bek weer houdt. Bij sommige mensen kan ik het einde van de zin al raden als ze net het eerste woord hebben uitgesproken.

18 likes

Teams op je telefoon met meerdere mensen werkt niet zo lekker (eigenlijk überhaupt niet echt, hoor altijd van mensen dat ik dan maar half in beeld ben terwijl ik mezelf gewoon helemaal zie). Doe het ook echt alleen als m’n verbinding wegvalt op m’n laptop.

1 like

Ga jij The office us (weer) op Videoland kijken?

• Ja ik ben al begonnen
  • Ik heb geen Videoland
  • Nee en ook niet van plan
  • Nee maar wel van plan
  • Ik kijk het via iets anders
  • Al te vaak gezien om nog eens te kijken
  • Misschien

0 stemmers

Ik ben gewoon voor de derde keer weer begonnen. Schijnt de best bekeken serie ooit te zijn.

1 like

Heb jij sinds corona wel eens in de trein gegeten? Ik net voor het eerst hield het echt niet meer vol was misselijk van de honger.

• Ja
  • Nee
  • Ik ben niet met de trein geweest sinds corona

0 stemmers

Ja weet ik maar ik voelde me wel opgelaten dus ik heb het ook vet snel opgegeten.

Heb het ooit (toen het uitgezonden werd) regelmatig gezien, maar ook vaak afleveringen gemist. Ik hoopte al zo lang dat het op een streamingservice zou komen en toen was het er afgelopen week ineens. :orange_heart:
Zit inmiddels al halverwege seizoen 2. Gaat ook lekker snel want het zijn geen hele lange afleveringen.

Of het de best bekeken serie ooit is betwijfel ik, lijkt me eerder dat dat Friends is. Veel oudere serie, op veel zenders te zien geweest en staat al een tijd op Netflix.

2 likes

Ja ik was ook echt blij. Heb ff gekeken, het is de best bekeken serie op Netflix. Maarja die hebben we in NL er niet opstaan. Ik had nooit verwacht dat Videoland the office er zou opzetten.

1 like

Ik ga hier speciaal Videoland voor aanschaffen @Jumpsuit

2 likes

Ah ja ik dacht al dat het aan mij lag! Echt jammer dat dit niet fatsoenlijk gaat. Dat zou echt makkelijk zijn…

Ik vind het echt shocking dat 50% van de stemmers denkt dat 9/11 een inside job is

10 likes

Dat kan ik zeker toelichten, mijn ‘eens’ is denk ik te kort door de bocht. Volgens mij verscheen deze poll n.a.v. het bericht dat jongerenbeweging Exxpose met een burgerinitiatief pleit voor het strafbaar stellen van het kopen van seks. Ik ben van mening dat het kopen van seks strafbaar zou moeten zijn als er sprake is van dwang en uitbuiting. Natuurlijk zitten daar allemaal haken en ogen aan. Hoe weet je nou als koper dat daar sprake van is, bijvoorbeeld? En natuurlijk, als je het strafbaar stelt verdwijnt alles in de illegaliteit, dat is helemaal ongewenst. Een echte oplossing is het dus niet, en die heb ik zelf ook niet. Ik vind het wel vrij bizar dat raamprostitutie in Nederland nog legaal is. Dat het geaccepteerd wordt dat vrouwen achter een raam staan, als vleeswaren uitgestald en te koop, en dat we daar als land zelfs trots op zijn, daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

Maar goed, als een vrouw zelf de vrije keuze maakt haar geld te willen verdienen door seks te hebben met anderen, dan vind ik dat ze die mogelijkheid moet hebben. Ik vraag me wel af in hoeverre je echt ‘vrij’ bent zo’n keuze te maken als je bijvoorbeeld in geldnood zit, maar aan de andere kant, ik zou mijn werk ook niet doen als ik er niet voor betaald kreeg.

Al met al blijf ik het een heel moeilijk vraagstuk vinden, en zoals ik al zei, een oplossing heb ik helaas ook niet.

7 likes

vond het nog steeds zo jammer dat the office van netflix afgehaald was, maar door jouw berichtje gister ben ik weer gaan kijken :grin:

1 like