Stel je persoonlijke vraag #19

Ja dat is zo sneu voor die winkels. Ik probeer het wel altijd zo snel mogelijk op te halen.

@Dombo Snap ik en dat overkomt iedereen wel eens, maar als het te vaak gebeurt (doordat je overdag werkt oid.) dan zou je er, lijkt mij, toch voor kiezen om het zelf af te halen?

1 like

Ik heb helaas nog best vaak dat het helemaal niet mogelijk is om iets bij een pakketpunt te laten bezorgen, zeker bij kleine webshops? Ik heb een hele tijd boven een pakketpunt gewoond en dan moest ik het soms toch nog naar mijn huis laten sturen.

7 likes

Als je het illegaal maakt dan krijg je er alleen maar meer problemen en ongelijkheid mee. Maar ik kan mij voor een deel wel vinden in wat die van de CDA zei.

Dan moet hier heel de buurt met de auto naar het afleverpunt rijden. Weet niet of dat veel gunstiger is voor het milieu.

afbeelding

Never split up!!!

13 likes

Sorry ik ben toch meer van de schommelstoelen omdat ik nooit stil kan zitten.

8 likes

Waarom anoniem? Ik wil weten wie wat denkt :sweat_smile:

@anon42392789 Ieeeee :scream:

Ik heb hier al last van sinds ik me kan herinneren. We woonden eerder op een boerderij, heel erg afgelegen en dichtbij een bos. Ik heb mezelf toen aangepraat dat er in het donker altijd inbrekers rond het huis liepen.

Als ik een keer alleen thuis was (in de leeftijd van 14+) dan durfde ik niet eens naar de wc te gaan of naar bed. Bang dat er een inbreker stond. Ik nam altijd de hond mee, die moest dan voor de wc zitten en ik liet de deur open. Want ja, misschien stond er om het hoekje wel een inbreker met een spuitje die de hond had vermoord. :face_with_raised_eyebrow:

Inmiddels woon ik op mezelf en woon ik aan de rand van een woonwijk (inbraakgevoeliger
) We wonen hier nu zo’n 2 maand en ik ben van plan mega goede camera’s en een beveiligssysteem aan te leggen, om mezelf maar een fijner gevoel te geven dat de kans op inbrekers klein is.
Ik heb het nu gelukkig niet zo erg als eerder. Ik durf alleen thuis te zijn maar ik kijk wel eerst alles na voordat ik durf te slapen. Het liefste ga ik op bed als het nog licht is want dan ‘weet’ ik dat het huis veilig is en slaap ik beter.

Het lijkt me ook verschrikkelijk als er echt een keer wordt ingebroken. Ik weet niet wat ik dan zou doen

Het gekke is dat ik verder helemaal niet bang ben aangelegd. Ik zie mezelf echt wel als een stoere en sterke vrouw die alles wel aandurft.

1 like

Nou ligt eraan wat er uit het onderzoek gekomen is haha. Er staat niet dat het zo is, alleen dat het nog onderzocht moet worden of ligt dat nou aan mij?

1 like

Ik denk niet dat er een UFO in Roswell is geland maar ik kan me best voorstellen dat er ergens in Amerika een keer ruimtepuin is neergestort en dat dat werd/wordt onderzocht door het leger (en geheim gehouden/bewaakt). Aan de andere kant komen de meeste meldingen van ufo’s uit de vs volgens mij dus denk dat Amerikanen ook gewoon alles verdacht vinden.

Edit; ik bedoel dus eigenlijk meer dat er ontzettend veel militair onderzoek plaatsvindt waar wij geen weet van hebben en kan me voorstellen dat er ook onderzoek naar eventueel buitenaards leven plaatsvindt.

Ik lees trouwens nu dat de officiële lezing over Roswell is dat het een neergestorte weerballon is. Het KNMI laat ook dagelijks weerballonnen op en daar zit een briefje bij met wat het is dat het niet gevaarlijk is indien iemand de ballon vindt om dit soort verhalen te voorkomen haha.

4 likes

Gebruik jij Microsoft Teams?

• Ja regelmatig
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Voor de Teams-gebruikers: via welk device doe je dat?

• PC/Laptop
  • Android telefoon
  • iPhone
  • Overig

0 stemmers

Voor de mensen die Teams wel eens op een telefoon gebruiken: met hoeveel mensen voer je zo’n gesprek dan?

• 1 op 1
  • Klein groepje
  • Grotere groep

0 stemmers

Nee het is al onderzocht en het is dus duurzamer. Wel alleen als mensen het dan op de fiets of lopend komen ophalen.

1 like

Elvis Presley niet, Tupac twijfel ik over

1 like

Ik vind ongeduldig geen slechte eigenschap. Als mensen gewoon opschieten hoef ik niet ongeduldig te zijn.

27 likes

nadat ik de film All Eyez On Me heb gezien ben ik er heel veel over gaan lezen. Ik vind dat sommige kleine dingen gewoon niet kloppen en als je dat allemaal bij elkaar optelt twijfel ik toch over wat de waarheid is. Dan bedoel ik de laatste foto die is gemaakt, bij een stoplicht maar je ziet dat er geen sleutel in het contact zit, zijn eigen teksten en dat hij zichzelf Makaveli noemde maar ook bijvoorbeeld dat hij één dag na zijn dood al is gecremeerd, zonder verder onderzoek of rapport en dat zijn “bsn-nummer” nooit is geregistreerd in de death index. De man die de crematie heeft uitgevoerd is daarna “verdwenen”. En ik herinner mij ook iets over een verklaring die een agent ter plaatse van de moord heeft afgelegd over het lichaam van Tupac en de afwijkende lengte maar dat kan ik niet meer zo vinden. Ik zocht destijds heel diep en weet even niet meer waar haha

Edit: ik denk het dus niet door die dingen zoals dat hij nog 10 keer is gespot na zijn dood etc.

3 likes

Ipad ook

1 like

Dit is in de Nederlandse politiek nu een ding. Denk dat ze de pol daarom heeft gemaakt?

Ja echt hĂš. Hoe langzaam sommige mensen praten zou echt illegaal moeten zijn.

Zou gewoon een sociale regel moeten zijn dat je binnen 5 seconden begint aan je antwoord en dan binnen 20 seconden je bek weer houdt. Bij sommige mensen kan ik het einde van de zin al raden als ze net het eerste woord hebben uitgesproken.

18 likes

Teams op je telefoon met meerdere mensen werkt niet zo lekker (eigenlijk ĂŒberhaupt niet echt, hoor altijd van mensen dat ik dan maar half in beeld ben terwijl ik mezelf gewoon helemaal zie). Doe het ook echt alleen als m’n verbinding wegvalt op m’n laptop.

1 like

Ga jij The office us (weer) op Videoland kijken?

• Ja ik ben al begonnen
  • Ik heb geen Videoland
  • Nee en ook niet van plan
  • Nee maar wel van plan
  • Ik kijk het via iets anders
  • Al te vaak gezien om nog eens te kijken
  • Misschien

0 stemmers

Ik ben gewoon voor de derde keer weer begonnen. Schijnt de best bekeken serie ooit te zijn.

1 like