Voor mij is een pakketpunt al gauw 10 minuten rijden met de auto en niet dat ik er standaard langskom of in de buurt ben, dus ja dan maakt het voor het milieu weinig verschil
Beide, maar ligt ook aan mijn bui, hoe moe ik ben en of ik die dag al veel gedaan heb
Hoezo? Is dit ter voorbereiding voor als er ooit een grote meeting komt? 
Ik kan om onbenulligheden die gebeuren (door eigen toedoen) flink boos worden en agressief in woordgebruik. Niet fysiek. Of nouja als met deuren gooien meetelt.
Oja en snel opgefokt in het verkeer enzo of als mensen om me heen domme dingen doen. Dan krijg ik vaak âzo rustigâ te horen.
Nouuuu, hier ben ik het voor het eerst ooit volgens mij niet met je eens. âWat dan nogâ, dit is wel de situatie die de complete wereld op zân kop heeft gezet de afgelopen jaren. Onze wereld is zo ongelofelijk verandert na 9/11, al was het maar dat we ons allemaal uit moeten kleden op het vliegveld, dat hoefde daarvoor nooit. Het heeft talloze oorlogen en doden tot gevolg gehad. Dat kan en is gewoon niet door de Amerikaanse overheid georganiseerd. Ik denk dat als je je echt de wereld voor zou stellen hoe hij zonder 9/11 geweest zou zijn en nu is, dat je zult zien dat het meer effect op je leven heeft dan je nu denkt. Bovendien zou het ook ongelofelijk schokkend zijn, omdat Amerika helaas nog steeds een van de belangrijkste landen ter wereld is en om te ontdekken dat zij dit georganiseerd zou hebben zou de wereld wederom op zijn kop zetten.
Ik ben echt een jaloers mens en daar ben ik me ontzettend bewust van, dus ik reageer dat gevoel niet af op anderen, maar ik voel het wel. En dat haat ik
.
Als je zowel boven als beneden een toilet in je huis hebt, ga je dan liefst boven of beneden naar de wc:
- Boven
- Beneden
- Geen voorkeur
- Heb maar 1 wc en wil stemmen
0 stemmers
Ja maar ik heb geen cc 
Niet fysiek maar ik kan me om onbenullige dingen heel druk maken en dat dan heel krachtig uitdrukken. En daarbij scheld ik heel veel
ik ben best een binnenvetter en soms komt alles er in een keer uit en dan lijkt dat op een soort woede-aanval
Krijg net als @ellegirltalk ook vaak te horen doe rustiggg
Bij mijn ouders ga ik liever boven, want die zit in de badkamer en is warmer dan het toilethokje beneden.
Hahaha love you
Stel je wilt vitamine o.d. kopen, welke versie heeft dan je voorkeur?
- Huismerk
- Bekend A merk
0 stemmers
Als ze even duur zouden zijn zou ik voor een A-merk kiezen. Maar die zijn vaak tig keer duurder dus daarom liever huismerk. Ook omdat ik nooit weet of een duur merk echt beter is.
Ik heb altijd het gevoel dat die duurdere net zo âgoedâ werken als het huismerk, dus kies standaard voor huismerk.
Geen, want echt allergisch voor alle dieren. Behalve goudvissen.
Geen dieren krijg stress van huisdieren en vind het vaak heel zielig
Een paard is echt mijn grootste droom
Ik zie nu helemaal voor me hoe een inbreker jouw deur probeert te forceren en jij heel droog open doet âYo kan ik je helpenâ?
Ik heb dus op de basisschool moeten leren om voor andere mensen rustiger te praten. Nu komt het natuurlijk, maar als ik aangeschoten ben of enthousiast ben zeggen mensen altijd doe rustig. Hallo, je bent zelf langzaam. Van die vergaderingen waarin ik na 2 seconden al weet wat iemand wil zeggen, maar ik wel 10 minuten moet afwachten uit beleefdheid tot iemand eindelijk eens klaar is.
Keek/ kijk colleges of andere praatyoutubefilmpjes ook altijd op dubbele snelheid. Ainât nobody got time for that.
Wtf
Ik zou zoân axolotl wel willen hebben, heb nu geen ruimte voor huisdieren maar ik vind die dieren zo fascinerend.