Stel je persoonlijke vraag #19

Als er echte gelijkheid zou zijn zou het me niet uitmaken, maar zoals de wereld nu is toch liever als man, want daar is de wereld momenteel toch het beste voor ingericht.

2 likes

50/50 haha

1 like

Ik ben totaal niet aan het googlen hoe ik aan een sissende kakkerlak kom en hoe ik voor ze moet zorgen

8 likes

Er staat een heel seizoen (10 afleveringen) van een goede serie op Netflix/ Videoland, hoe kijk jij die (over het algemeen)? Je hebt geen vakantie.

• Hele seizoen in een week(end)
  • In één week
  • In 2 of 3 weken
  • In 4-9 weken
  • Per week één aflevering
  • Langer

0 stemmers

Ik kijk nu what we do in the shadow. Gisteren begonnen en net aflevering 6 gezien, dus ja dat gaat snel

3 likes

Ben jij hypochonder?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Mijn vriend heeft hem gedownload :grimacing:
Nou ik heb de film niet gezien, maar ik vind de serie super grappig.
Mijn vriend heeft de film wel gezien en vond die helemaal geweldig en zegt dat de serie net zo leuk is!

2 likes

Ik heb het de laatste jaren best erg. Heb nu buikpijn en rugpijn en meteen ben ik aan het Googlen of ik iets ergs kan hebben. Het is echt vreselijk irritant maar ben altijd zo bang dat ik dan te laat het door heb dat er iets is ofzo. Helpt ook niet mee dat ik dan op zo’n moment iemand zie zeggen ja mijn beste vriendin heeft te horen gekregen dat ze darmkanker heeft en dan denk ik kijk het kan wel op mijn leeftijd enz. :roll_eyes:

1 like

Nee juist helemaal niet. Iedereen die mij kent zegt ook altijd dat ik bijna dood en begraven ben voordat ik er ook maar over nadenk om naar een dokter te gaan. Dat slaat ook wel de spijker op zn kop. Ik denk altijd dat ik niks ernstigs heb en roep al hard dat het vanzelf wel weer wegtrekt. Zit hoor een groot deel in de opvoeding ook want mijn moeder roept ook altijd over alles: “zoals het gekomen is, trekt het ook wel weer weg” :o_o:. Overigens geen aanrader hoor mensen, ga op tijd naar uw arts!

1 like

Ik heb geen ruzie, maar ik ben wel boos op iemand (die al lang niet meer deel van mijn leven is, af en toe spelen mijn gevoelens alsnog weer op) en ik heb echt heel veel zin om dikke ruzie te maken. Ik vind het soms wel jammer dat ik geen mensen in mijn omgeving heb die het net zo opluchtend als ik vinden om boze gevoelens te uiten en ruzie te maken.

3 likes

Ik zou dan een cadeau geven, geld geven voor zo’n feest vind ik altijd wat gek. Voelt alsof je dan entree betaalt ofzo

Ik denk wel vaak dat ik iets heel heftigs heb, maar dan denk ik: ‘nou ja, dan is dit dus waar ik aan dood ga’ en dan ga ik weer door met m’n leven tot ik van iets anders denk dat ik daar dood aan ga :sweat_smile: dus ik denk wel regelmatig dat ik iets heb, maar ik maak me er niet druk om, is dat hypochondrie?

2 likes

Haha ja voor dat luxeprobleem moet je dan vantevoren maar een oplossing verzinnen :smiley: ik ga m’n vriendinnen gewoon echt geen geld geven

Meestal laat je als bruidspaar de cadeaus op de trouwlocatie staan en kan je ze de volgende dag ophalen, of de ceremoniemeesters regelen dat. Dus dat valt wel mee gelukkig!

Ben tegenwoordig echt heel bang om tetanus te krijgen. Geen idee waar die angst vandaan komt. Miss door iemand die het voor het laatst gekregen heeftđŸ€·â€â™€ïž

Nah preventief vind ik too much en denk dat mn huisarts me dan uitlacht. Ik moet gewoon mijn hond niet pesten en niet op de stoep vallen :sweat_smile:

Ben je er als kind niet al voor/tegen(?) gevaccineerd?

weer eens zin om wat vragen te stellen, dus hier wat random vragen.

Heb je wel eens in je broek geplast van het lachen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zit je wel eens op je telefoon tijdens een etentje met je partner?

• Ja, vaak
  • Ja, Soms
  • Nee, helemaal niet

0 stemmers

Kun je meerdere best vrienden tegelijk hebben?

• Jazeker, heb er ook meerdere.
  • Ja,heb er 1 maar geloof wel dat je meerdere kan hebben.
  • Nee, je kan maar 1 beste vriend (in) hebben.

0 stemmers

Wow ziek toevallig, ik kijk never nooit tv maar ik zit op dit moment een oude aflevering van House te kijken en terwijl ik dit lees krijgt Foreman een rabiesprik!!!

1 like

Ik ben een keer zo bang geweest dat ik syfilis of aids had dat ik per se getest wilde worden