Stel je persoonlijke vraag #19

Ik let daar nooit op :speak_no_evil:

Ik heb twee jaar terug nog DTP gehad (difterie, tetanus en polio) en dat kost 27,50. Dus het is te overzien, je kan gewoon een afspraak maken bij de GGD. Ik moest hem halen voor het land waar ik heen ging op vakantie.

4 likes

Doet me denken aan die keer dat ik 1,5u lang een sollicitatie gesprek had met iemand en ze me toen niet aannamen omdat ik roze plukken in m’n haar had.

  1. Dat zie je toch gelijk dus waarom houd je me 1,5u aan de praat voor Jan lul?
  2. Had makkelijk geverfd kunnen worden :woman_shrugging:t2:

Ben er nog boos om hahaha

12 likes

Lelijke wenkbrauwen? Alsof je daar iets aan kan doen? Of worden dan van die markeerstiftwenkbrauwen bedoeld?

1 like

Van die Reinders wenkies zou ik wel heftig vinden om de hele dag tegenaan te kijken bij een collega :joy:

6 likes

Dezelfde dag als dat ze gebeten was? Zo snel gaat dat niet.

Het kan maanden duren voordat je symptomen hebt. Maar als je de symptomen hebt ben je al wel ten dode opgeschreven. En dan ga je op de meest verschrikkelijke manier.

3 likes

Nu weet ik weer waarom ik volslagen para ben voor vleermuizen. Mij werden prikken toen ook evt. aangeraden, maar heb ze niet genomen omdat ze erg pijnlijk zouden zijn en ik een skere student was. Gelukkig valt het vleermuisgehalte hier in de periferie wel mee :upside_down_face:

1 like

Oeeeh :heart_eyes:

Ja Epke :smiling_face_with_three_hearts::drooling_face:
Alleen is hij te klein voor mij.

Ik ben hier ook zo bang voor geworden. Mijn zoontje had ineens een vleermuis op zijn slaapkamer en wondjes waarvan de huisarts niet kon uitsluiten of het van de vleermuis was. Nou echt maanden bang geweest, ook al kreeg hij meteen de vaccinaties, maar hij leeft nog :+1: Wel para voor vleermuizen nu, ik dan.

1 like

Huh zo eng :scream:

Motorcoureurs :heart_eyes:

Jaaa crossfitters vind ik echt heel mooi. Brooke Wells is mijn girl crush :heart_eyes:

9 likes

Roeiers! Die hebben goede (lange) benen en billen en mooie rug, schouders, buik…



image

35 likes

Bij dansers vind ik er wel een verschil in zitten. Die stijldansers vind ik echt niet aantrekkelijk. Ik ken iemand die op hoog niveau latin danst en dan dat pak wat hij aanheeft getver en vaak heel veel gel in de haren en een oranje hoofd. Ben wel eens naar een wedstrijd geweest en hoewel ik het knap vond vond ik het zeker niet aantrekkelijk. Dit idee:

5 likes

Combinatie van het eerste en het laatste. Ik doe m’n kleding wel gelijk in de wasmand en zet m’n spullen ook wel terug in de ruimte waar het hoort, maar bijvoorbeeld mijn toilettas staat nog steeds in het zicht in de badkamer terwijl ik de spullen er in de loop van de weken dat ik terug ben uit heb gehaald om te gebruiken (ik moet hem nog steeds schoonmaken en in de kast zetten).

3 likes

Oohh maar stijldansers kunnen wel een heel sexy houding hebben buiten het wedstrijdgebeuren en de pakjes om, vind ik! Ze kunnen zo mooi rechtop staan. En als ze dan supergecontroleerd kunnen bewegen heeft dat wel iets, vooral bij ballroom. Ik kan dat wel waarderen. Maar ja ballroom en latin zijn ook weer andere werelden.

Ben nu trouwens heel benieuwd wie jij kent!

Ik vind balletdansers echt heel sexy, al die spieren :heart_eyes:

7 likes

Dat heb ik nooit echt aan hem gemerkt aan hem.:joy: Maar dat is ook omdat ik meestal als ik bij hem thuis zat hij op de bank zat met vrienden en bier haha. Ik wil je wel een pb bericht sturen. Hij heeft ook in China enzo wedstrijden gedaan dus wel vrij serieus. Je kent wel latin dansers in Nederland dus?

Eens!!

De elite is er echt niet op uit om er voor de normale burger te zorgen hoor. Ze willen alleen maar meer macht en geld, maakt niet uit hoe ze eraan komen.