Stel je persoonlijke vraag #19

Ik zou het waarschijnlijk voor elkaar krijgen om per ongeluk de hele pot in brand te steken.

1 like

Oh gewoon random dingen, als ik de persoon niet goed ken en diegene mij niet vind ik het leuk tijdverdrijf. Tegen m’n vrienden lieg ik niet, want dan moet je T echt volhouden en bovendien schaadt het vertrouwen.

Maar met vreemden is het altijd leuk vind ik. Waar je vandaan komt, wat je doet, hoe je heet, vanalles. Het entertaint mezelf vooral.

afbeelding

26 likes

Nou ja in januari was ik een net niet/net wel afgestudeerde en nu ben ik best wel serieus bezig met m’n eerste baan dus dat maakt wel best wel veel verschil haha. Maar ik heb niet het idee dat corona mij als mens veranderd heeft (en daar doelt deze afbeelding vast op)

1 like

ahhh zo. Ja nou ja dat ook haha. Maar dat geldt denk ik wel voor 90% van de mensen toch?

Had iemand vroeger op het EGF dit in haar handtekening staan?

Je verjaardag

• Vier ik niet
  • Ik tel altijd de maanden/weken af
  • Ik vier het wel maar heb er weinig mee
  • Ik vind het wel een beetje leuk

0 stemmers

Toen was ik niet zwanger en nu wel :joy:

2 likes

ik vier altijd verjaardagsweek. Dan versier ik (of ja, mijn vriend) al en doe ik meer leuke dingen :grin:

4 likes

Huh, ik kwam net naar dit topic om ook een vraag te stellen over mensen die hun verjaardag heel uitgebreid vieren. Hoe toevallig.

1 like

Toen was ik well zwanger en nu niet meer :grin:

2 likes

-20 kilo dus corona did me gooood

27 likes

Doe jij aan afdingen? En dan niet op Marktplaats oid, maar gewoon in winkels.

• Nee, geen behoefte aan
  • Ja, ik probeer altijd wel wat af te dingen als 't kan
  • Ja, soms
  • Ja, maar alleen bij grote/dure aankopen of als ik meerdere dingen tegelijk koop
  • Anders, leg uit

0 stemmers

Voor meubels heb ik, of eigenlijk mijn vriend, dat wel gedaan. Ging heel ongemakkelijk en was meer op aanraden van anderen. Volgens mij kregen we een bon van 100 euro die we nooit meer hebben gebruikt nu ik eraan terugdenk.

We hebben het één keer gedaan. Een bank was €1200,- en we hebben 'm voor €800,- meegekregen. Maar vond het zo ongemakkelijk dat we het nooit meer doen hahaha

3 likes

Ik doe eigenlijk gewoon nooit grote aankopen :")

2 likes

Ik nooit maar mijn vriend echt altijd. Het verbaast me nog hoe vaak hij korting krijgt.
Laatst waren we ook in een winkel, en dan kletst hij gewoon 30% van de prijs van een nieuw model spijkerbroek af.

1 like

Ja! Ik heb het bij het kopen van een auto, een keuken en meubels gedaan.

1 like

Het komt niet eens in me op haha. En het zit niet in me, dus als ik zou gaan afdingen en iemand gaat daar niet serieus genoeg op in dan zeg ik gelijk oh ok.

Maar de meeste grote aankopen die ik heb gedaan heb ik online besteld bedenk ik me nu. Of IKEA of zo.

1 like

Hoe doe je dat bij kleding?? Dat kan toch niet bij de Zara ofzo? Bij een nieuwe keuken/badkamer zou ik het proberen, maar bij kleding. Geen idee hoe!?
Teach us!

Ik heb het ooit geprobeerd bij de aankoop van een nieuwe waterontharder, maar werkte niet en vond het super ongemakkelijk dus ga het even niet meer proberen.

1 like

Nee, maar ik heb ook nog nooit grote aankopen als een nieuwe bank/keuken/auto gedaan dus ook niet echt van toepassing denk ik. Heb alleen laatst bij de Turkse supermarkt voor elkaar gekregen dat ik de ‘twee voor x euro’ aanbieding op de aardbeien mocht combineren met bramen terwijl dat eigenlijk niet hoorde :woman_shrugging:

6 likes