Stel je persoonlijke vraag #19

Eens!!

De elite is er echt niet op uit om er voor de normale burger te zorgen hoor. Ze willen alleen maar meer macht en geld, maakt niet uit hoe ze eraan komen.

Hahaha lekker verschillende wereldjes. En ja ik heb zelf een tijdje vrij fanatiek wedstrijden gedanst! Niet op megahoog niveau en zeker niet in China, haha, maar een pb’tje is welkom ^^

Gaat wel veel tijd inzitten. Naast z’n baan nog zo’n 15 uur per week. Pff niks voor mij. Zal je pb’en!

Sinds ik zelf mijn wenkbrauwen laat kleuren merk ik dat ik er bij anderen ook steeds op zit te letten. Nu is me de laatste tijd opgevallen dat er best veel vrouwen hun wenkbrauwen heel “hard” aanzetten, zoals hier op de foto’s:

Ik vind dat dus echt niet mooi (hoewel ik echt wel van strakke donkere wenkbrauwen houd). Maar omdat ik het zo vaak zie vraag ik me echt af of dit gewoon een kwestie van smaak is? Dus
 Wat is jullie mening? :grinning:

  • Ik vind het mooi
  • Ik vind het mooi en heb mijn wenkbrauwen zelf zo
  • Ik vind het niet mooi, maar het stoort me niet als iemand dit zo heeft
  • Ik vind het afschuwelijk
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Ik zie zelden mensen met zulke wenkbrauwen. Bij die eerste lijkt het alsof ze nog bezig is met verven.

5 likes

Het wisselt eigenlijk elk jaar, het ligt eraan wat ze graag wil hebben of welk idee ik heb, meestal tussen de 20 en 50 euro denk ik? Soms geef ik een uitje of activiteit en dat is vaak wat duurder

1 like

Wij doen eigenijk geen cadeaus, omdat we allemaal vlak na elkaar jarig zijn en je dan dus het geld gewoon heen en weer schuift, maar soms neem ik een bierpakketje mee ofzo. Maximaal een tientje dan dus.

1 like

Ja mijn uitdrukking “best veel” is misschien een beetje overdreven, maar toch zie ik het geregeld. Niet per se zo dik als die eerste maar wel dat idee (kon niet zo snel goede voorbeelden vinden).

1 like

Waarom niet :woman_shrugging:t3:?

Maar ik vermoed voor een kalender, die ze verkopen om geld op te halen

1 like

€50,-. Maar wij doen nooit een cadeau maar gaan altijd samen iets leuks doen. Rond haar verjaardag altijd een high tea en shoppen en mijn verjaardag verschilt eigenlijk elk jaar wel wat we gaan doen.

2 likes

Ik moet zeggen dat ik nooit echt een vast bedrag heb. Of dat wij dat hebben afgesproken. De ene keer kan dat 20 zijn, de andere keer rond de 50. Maar ik weet wel dat veel daar een afspraak over hebben gemaakt. Hebben jullie daar een afspraak over gemaakt hoeveel geld je uitgeeft aan het cadeau?

  • Ja
  • Nee maar ik houd me wel elk jaar aan bijna hetzelfde bedrag
  • Nee en dit bedrag kan ook per jaar verschillen

0 stemmers

Ik geef wel cadeaus maar krijg eigenlijk nooit wat :sweat_smile:

Vanavond een nieuw seizoen van Wie is de Mol.

  • Leuk ik ga kijken
  • WIDM :face_vomiting:
  • Misschien kijk ik wel even

0 stemmers

Vind het niet :face_vomiting:, maar het interesseert me gewoon niet, dus ik ga niet kijken.

21 likes

Ahw! :frowning:

Ik kijk allebei! België is idd beter, maar ik wil toch echt altijd ook de Nederlandse zien.

1 like

Haha ja @roeptoeter voor een kalender idd die ze elk jaar maken om geld op te halen tegen homofobie geloof ik. ‘Warwick rowers’ heten ze

(en omdat roeipakjes niet heel sexy zijn dus ik dacht jullie moeten wel ondersteuning zien van mijn standpunt)

6 likes

Haha het is eigenlijk altijd zo geweest. Mijn kind krijgt wel cadeautjes van ze :nerd_face:

Denk dat het ook afhangt van de locatie. Dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom staat er bol van, daar is het echt dé look.

1 like

Ik kijk meestal de eerste paar afleveringen om mijn mol te kiezen voor de poule en daarna haak ik af. Ik heb tot nu toe elk jaar de mol goed geraden.

Ik ben gewoon ziek competitief en ik wil weer de maximale score.

1 like