Stel je persoonlijke vraag #19

Uit de magnetron alleen zout want zoet daarvan is nooit lekker. Ik wil dan van die plakkerige uit een zak of van de bios.

3 likes

Ik heb dit al zo vaak geprobeerd en elke keer kon ik de pan weggooien, wat is je geheim

Laagje vet, laag vuur en veel bewegen!

Voel jij je jonger, ouder of gewoon je echte leeftijd? Ik ben 28, maar voel me echt 23 ofzo. Kan me echt niet voorstellen dat ik en mijn vrienden straks allemaal dertigers zijn met baby’s, huwelijken en hypotheken. Helemaal geen zin in ook.

• Ik voel me jonger dan ik ben
  • Ik voel me gewoon m’n leeftijd
  • Ik voel me ouder dan ik ben

0 stemmers

1 like

ik ben 27 en voel me nog steeds zo 23/24 ofzo haha, alsof ik daar een beetje ben blijven hangen :joy:

Ik voel me over het algemeen wel mijn leeftijd, maar heel vaak zie ik meiden die jonger zijn dan ik en veel volwassener zijn/lijken en dan voel ik me meteen 10 jaar jonger haha.

Ik ben 31 en voel me 25/26 ofzo :joy:?! Hypotheken, baby’s zijn allemaal echt een ver van mijn bedshow en moet daar voorlopig echt niet aan denken. Zijn ook de topics die ik hier op negeren heb staan.

11 likes

Ja ik heb dat dus net zo! Zijn jouw vrienden net zo? Ik heb één vriendin die er net zo instaat als ik, maar de rest is al zo ‘volwassen’ (aka zij gedragen zich gewoon naar hun leeftijd haha). Eén is zwanger, één is gescheiden, twee hebben een hypotheek…

Ik krijg daar zo’n stress van, soms voelt het alsof ik dat ook allemaal moet/hoor te bereiken binnen nu en 5 jaar maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Heb daar ook niet behoefte aan, maar ervaar dan toch een beetje die groepsdruk ofzo.

Ik ben bijna 31 maar ik voel me echt niet zo hoor. :rofl: Volwassen zijn wat is dat?

Ik ben 31, heb een kind en een koophuis en toch voel ik me jonger, maar misschien zit ik in de ontkenningsfase :cry:

1 like

Wisselt.

Fysiek bij vlagen 70+.
Mentaal <30 en het is weleens een mindfuck dat ik 38 ben en ‘de volwassene’ ben.

Maar op vrijdag- en zaterdagavonden hang ik niet in de lampen van de disco maar zit ik met een haakwerkje, dekentje en poes op de bank.

10 likes

Maar 30 staat toch niet persé voor dé leeftijd dat je een koophuis/baby’s met poepluiers enzo moet hebben :joy:? Ik ervaar zelf echt 0,0 groepsdruk maar mijn vrienden staan hetzelfde erin als ik. Ik geniet zelf echt volop van mijn avonturen en belevenissen en kan er ook om lachen wat ik allemaal mee maak. Enige waar ik soms wel bang voor ben is dat ik nooit een partner ga vinden en ik altijd alleen zal blijven.

8 likes

Volgens @Zemraluani ben ik 15 jaar en eerlijk gezegd voel ik me ook zo :cry:

9 likes

Daar heb je denk ik gelijk in, maar je weet maar nooit😆

1 like

Wow ik dacht oprecht dat jij 25/26 was!

6 likes

Oh wauw ik dacht dat jij een jaar of 25 was! Nergens per se op gebaseerd eigenlijk.

Ik ben 25 en in sommige dingen ben ik 25 en in sommige dingen echt 12.

1 like

Ik ben bijna 30, heb bijna 3 kinderen, woon in ons 2e koophuis, heb een ambtelijke vaste aanstelling.

En toch voel ik me elke dag nog 22 en zo bleu als wat. Alsof er 2 verschillende mensen in mij zitten. Ik bedoel; ik kan nog steeds niet fatsoenlijk een huishouden runnen.

3 likes

Dit hoor ik echt altijd haha, ik zie er ook nog best jong uit.

Volgende week word ik 29 maar ik voel me nog begin 20 ofzo🤷🏻‍♀️

2 likes

Wow ik was de hele dag op werk dus lees de ‘discussie’ nu pas goed lol. Ik weet er niet zo veel van maar zou bijvoorbeeld filmmuziek niet zo snel onder klassiek scharen. Maar waar de grens dan ligt, geen idee :woman_shrugging:t2: