Ligt eraan met wie ik omga op dat moment ofzo? Ben net een kameleon als het daar omgaat. Ben 27 en heb 2 kinderen, al bijna 10 jaar een relatie en we hebben 5 jaar geleden ons eerste huis gekocht. Mijn vriendinnen van mijn leeftijd zijn net klaar met studeren, beginnen nu met werken en orienteren op een eigen wonen enzo. Dan voel ik me echt een oud wijf. Maar als ik met vriendinnen afspreek die wel kindjes hebben, een vaste baan en langer samenwonen (hun zijn allemaal halverwege 30) dan voel ik me weer een jonkie.
Ik ben 24 en voel me 18-19
Ja precies, een beetje zoals wanneer je een oude bekende tegen komt en je dan zegt “we moeten echt weer eens afspreken!” Never gonna happennnnnn
Bij minder belangrijke dingen wel. Uit beleefdheid/enthousiasme in het moment.
Ik had pas nog zoiets met een serie die ik zou gaan kijken. Iemand was daar blijkbaar maanden geleden heel enthousiast over en toen heb ik geloof ik een beetje meegeluld. Afgelopen week kwam ik hem weer tegen en toen begon hij al snel over iets dat met die serie te maken had. Ik dacht: waar gaat dit over. Voelde me ook schuldig en betrapt want hij leek best teleurgesteld.
Omdat de Kardashians ermee stoppen:
Heb jij hun serie gekeken?
- Ja alles sinds het barre begin, inclusief de spin offs
- Ja maar zonder spin offs
- Ja af en toe een aflevering
- Nee
0 stemmers
Ik ben er net mee begonnen, ik zit nu in seizoen 4 (Kourtney heeft net haar eerste baby gekregen). Ik ben totaal niet op de hoogte van sterren, dus voor mij is alles nieuw haha. Ik dacht ook dat Kylie en Kendall nichtjes van Kim waren, tot ik met de serie begon haha.
Ik weet alleen dat Kim tegenwoordig twee kinderen heeft en Kylie ook eentje (of al meer?), van de rest van de familie ben ik totaal niet op de hoogte, dus ik vind het wel grappig om dit allemaal te zien.
Kim heeft inmiddels 4 kinderen! De jongste twee kinderen heeft ze gekregen via een draagmoeder. Heb het idee dat die zwangerschappen minder uitvoerig in het nieuws waren omdat ze zelf niet zwanger was toen.
En een vaatwasser en staafmixer.
Edit: oh, en een sous-vide kookding.
Heb ook nog een staafmixer, maar weet niet of dat tot de categorie handmixer behoort
Pasta machine
Een melkschuimer
Wat vindt jij van het gebruik van hihi?
- Gebruik ik zelf
- Kinderachtig
- Neutraal
- Stel je niet aan Keekie
0 stemmers
Hihi zit echt in mijn allergie, ik vind het passen bij 8 jarige en zie in mijn gedachten dan ook of kinderlijke types het gebruiken of Thea’s die zwarte piet comments schrijven en jong van geest ‘zijn’.
- Ik gebruik hihi en lach ook hardop met hihi
- Ik gebruik hihi en lach niet hardop met hihi
- Ik gebruik hihi en pas binnen de allergie omschrijving
- Ik gebruik hihi en pas niet binnen de allergie omschrijving
- Ik wil stemmen want ik gebruik geen hihi
0 stemmers
Een elektrische pasta machine?
Quooker
Ik ben echt verbaasd dat 6% van het FF zonder waterkoker leeft. Zet je dan elke keer als je thee wil een pannetje op het vuur?
Mijn ouders gebruiken een fluitketel
Ik heb wel een waterkoker maar gebruik hem nooit eigenlijk. Ik hou ook niet van thee.
Of ze hebben een quooker, denk ik.
Huhhh, wat is dat??