Stel je persoonlijke vraag #19

En dan fluit je zelf een leuk deuntje als het water kookt?

8 likes

En @grace ohja natuurlijk! Haha en dat terwijl mijn ouders eerste ~20 jaar van mijn leven ook geen waterkoker hadden maar een fluitketel… grappig hoe snel je weer gewend raakt aan anders.

@Fredje ohja dat zou ik zelf ook onder waterkoker scharen want je hebt ook een waterkoker, maar dan verstopt in een keukenkastje.

1 like

Deze:

Pastabloem, ei en water erin en hij kneedt het deeg en dan komt er pasta uit

27 likes

Ja, best wel! Werkt echt makkelijk voor een perfecte garing van vlees, maar je kan hem ook gebruiken voor groenten en zelfs verschillende desserts.

1 like

Nog een staande mixer en een staafmixer. Maar de oven zit gewoon in het fornuis :stuck_out_tongue:

Hier ook een Quooker inderdaad. Love dat ding :heart:

1 like

Ja met een pannetje op een inductie kookplaat! Dan klik ik op power en kookt het binnen no-time.

1 like

Ja, een pannetje, precies groot genoeg voor 2 bekers thee! We willen op zich wel upgraden naar een waterkoker of fluitketel (lol), maar elke keer dat we eraan denken, denken we “Nahhh” en doen we het niet. :upside_down_face:

2 likes

Ja dit klopt wel

Groetjes,
Een theedrinkende hihi-typer

5 likes

Normaal zou ik nee zeggen maar ik vond dit filmpje echt lief en dan denk ik hoe kan ik dit verbieden :frowning:

9 likes
  • Ik drink thee en zeg hihi
  • Ik drink thee en zeg geen hihi :rage:
  • Ik drink geen thee en zeg hihi
  • Ik drink geen thee en zeg geen hihi

0 stemmers

Love thuis thee drinken maar bestel ‘t nooit in een restaurant ofzo want ik vind dat zo zonde. €3,50 voor verse gemberthee of ze hebben van die vieze smaakjes.

• Ik drink thee en bestel dat ook in een restaurant
  • Ik drink thee maar bestel dat niet in een restaurant
  • Ik drink sowieso geen thee

0 stemmers

Watermelon Sugar van Harry Styles

• Leuk nummer
  • Vreselijk zaadnummer zou verboden moeten worden
  • Nooit gehoord
  • Geen mening over dit nummer
  • Wel ok

0 stemmers

1 like

Voor mijn werk moet ik regelmatig munt halen bij de Turkse supermarkt, 3 enorme bossen voor een euro. En dat wordt dan verkocht in de muntthee. Ik bestelde al geen thee in de horeca maar nu al helemaal niet meer haha

2 likes

Ik denk het wel maar met Microsoft Word weet je het nooit zeker

85 likes

In dit geval heeft verbieden toch alle zin? Hij is drie dagen in Nederland, die drie dagen kan je je dochter wel vastbinden en het is niet of ze zakgeld genoeg heeft voor een ticket richting NZ.

Als t een Nederlander was zou ik z’n ouders opzoeken, of z’n vrienden. Lijkt me niet dat je publiekelijk bekend wil staan als de derdejaars student met een vriendin die in 2 havo zit.

9 likes

Hoe kan je op je 21 mentaal een stuk jonger zijn tenzij je geestelijk beperkt ben?

Klinkt sketchy

17 likes

Aw ik vind dit wel heel lief en volgens mij is die moeder ook echt wel bewust van het leeftijdsverschil en wat er wel en niet kan. En daar zal ze het ook wel met haar dochter over gehad hebben neem ik aan. En die moeder zal hem toch ook wel gesproken hebben voordat hij spontaan naar NL komt, en misschien wel gezegd hebben: ‘helemaal prima als je bij ons komt logeren, maar jullie slapen apart en geen ongein want ze is 14’.

3 likes

Wat is lvb?

Ik zou toch ook niet graag hebben dat m’n 14 jarige dochter met een 21jarige zwakzinnige date eigenlijk.

5 likes

Ik vond dit echt super grappig :

15 likes

Oh genoeg mannen die hier aan lijden hoor, het dateleed topic zit er vol mee :face_with_hand_over_mouth:

18 likes

Toch niet als excuus om lekker een 14 jarige te ballen hoop ik.

5 likes