Stel je persoonlijke vraag #20

*woon over een maand in mijn eerste koophuis!

4 likes

Heb jij dit jaar (denk je) een kerstboom in huis?

  • Nee
  • Ja een grote echte boom
  • Ja een kleine echte boom
  • Ja een grote nep boom
  • Ja een kleine nep boom

0 stemmers

Iemand op het forum gaf de tip om de burrito-truc te doen als je een dekbedovertrek over je dekbed wilt doen en ik ben sindsdien minder chagrijnig nadat ik mijn bed heb verschoond.

3 likes

En @vaiana Ja die tip vond ik ook echt een lifehack! En ik gebruik de tip om talkpoeder op je haar doen voordat je gaat slapen ook. Super handig mijn haar kan ik nu eindelijk minder vaak wassen!

3 likes

Talkpoeder is ook echt een uitkomst! Maar burrito dekbed hack?!

1 like

Ik denk dat ze deze bedoeld! Tenminste hier heb ik hem wel vandaan.

7 likes

Holy shit

2 likes

Ik vind het zelfs verbazingwekkend dat zij een mail heeft gekregen, dat hoeft helemaal niet. Tenzij zij heel innig met de personeelsleden is geweest, maar dat lijkt me sterk. Ik zou ook niet in quarantaine gaan, dat is ook helemaal niet het advies.

1 like

Mijn extra grote dekbedovertrek is een aantal cm dicht aan de zijkanten en heeft alleen in het midden een opening met drukknopjes dus denk dat het daar niet bij kan?

1 like

20 likes

Ik krijg hier echt kortsluiting van.

2 likes

Haha dat had ik eerst ook. En ik ging het proberen en dacht echt dit lukt nooit. Maar niet opgeven en nog x doen. Her is een handigheidje en echt het betert je leven!

@Dommel zou het gewoon proberen. een vriend van mij had dat ook, die kreeg het wel voor elkaar (ik probeerde het eerst maar mij lukte het niet) volgens mij propte hij het er gewoon tussen

En @FrauHelga geweldige tovenarij ja, haha.

2 likes

Vond jij het leuk om als kind taarten, cakes etc. Te bakken?

  • Nee dat vond ik niks aan
  • Ja dat vond ik leuk
  • Dat was een hobby van me
  • Mwah

0 stemmers

Maar het is toch sneller om je dekbedovertrek direct uit de was binnenstebuiten te doen, dan leg je m op je dekbed, pakt twee van de punten van binnenuit (dus door de overtrek het dekbed) en dan sla je m om, dan valt ie direct hoe ie moet vallen en hoef je alleen 2 seconden te schudden tot ie tot de bodem is en dan doe je de knoopjes/rits dicht.

Dit burritogeval zou me langer kosten, ik kan mijne in minder dan een minuut op deze manier.

65 likes

Ja dat vind ik ook makkelijker

1 like

Ja zo doe ik het ook, alleen ik schud helaas wel langer dan 2 seconden want mn deken is heel breed dus ik sta op bed te springen met dat ding.

4 likes

Ik heb hetzelfde alle @jumpsuit ben langer bezig met dat schudden en vind dat ook vrij vermoeiend. Dit is echt binnen no time gefikst zonder dat ik het idee heb dat ik een marathon heb uitgeschud. :wink:

1 like

Ik vond het vooral lekker om het beslag op te vreten. Bakte eigenlijk bijna nooit als kind, behalve samen met mijn moeder cupcakes.

9 likes

Ik snap ook niks van de voordelen van de burrito methode. Is dit een lange mensen privilege?

4 likes

Haha ik snap echt allebei je hacks niet :smiley: kan je eens uitleggen?