Ik heb er 3 en ik kijk nu dus nog amper iets omdat ik niet meer weet wat ik moet kijken en waar en bleh zoveel keuze.
Hoe kun je dit kijken en dan geen favoriet hebben. Ik kon niet eens kiezen
omg ik ben ALBA gewoon vergeten?? En ik heb wel Detective Nadine haha
Je zal het maar hebben of zijn oid
Sowieso Rogelio. Zit nu hardop z’n naam uit te spreken zoals hij dat altijd doet
De 15 beste Nederlandse gerechten volgens taste atlas (m’n nieuwe favo site, ik leer graag over eten), welke is het best/verdient het meest om “HET” gerecht van Nederland te zijn
-
- Kroket
-
- Stampot
-
- Appeltaart
-
- Stroopwafel
-
- Poffertjes
-
- Speculaas
-
- Kapsalon
-
- Pannekoek
-
- Kibbeling
-
- Vlaai
-
- Spacecake
-
- Bitterballen
-
- Gehaktbal
-
- Snert
-
- Suikerbrood
0 stemmers
Ik vind het wel echt irritant dat veel npo dingen nu alleen op de betaalde NPO plus te kijken zijn. (Die heb ik dus niet)
Boer zoekt vrouw als er een leuke boer tussen zou zitten. En ik vrijgezel zou zijn, klein detail.
WAAR IS DE FRIKANDEL SPECIAAL
Frikandel speciaal met:
- Curry
- Ketchup
0 stemmers
Hoeveel tijd breng jij gemiddeld per dag door op het forum?
- < half uur
- half uur
- uur
- 2 uur
- 3 uur
- 4 uur
- 5 uur
- 6 uur
- Meer dan 6 uur
0 stemmers
Dit heb ik
- Misschien stiekem te hoog ingeschat
- Naar mijn weten goed ingeschat
- Misschien stiekem te laag ingeschat
- Weet ik veel
0 stemmers
Hahaha ik ook. I am Rogggggelio de la Vega!!
Petra, maar zeker een tweede plek voor Rogelio en eigenlijk ook wel voor Alba en Xo.
Hahaha sorry ik had er even niet zo diep over nagedacht over hoe ik het dan wel zou willen. Ik zou daar aan mee willen doen en dat ze dan bijvoorbeeld alleen aan lotgenoten zouden laten zien oid of aan behandelaars maar niet echt vol op nationale televisie. Youtube zou misschien ook nog kunnen
Frietje oorlog met
- Mayonaise, uitjes, pinda saus en curry
- Mayonaise, uitjes, pinda saus en ketchup
- Mayonaise, uitjes en pinda saus
0 stemmers
Ik heb niks tegen ketchup zolang ik het zelf niet hoef te eten. Regel je eigen ban!
Huh dus als je in Limburg een patatje oorlog besteld krijg je er KETCHUP of CURRY bij??
Ja curry meestal! Want het is een friet speciaal met pinda saus… althans hier
Das een kernoorlog