Stel je persoonlijke vraag #20

Jaaa shit dat kan natuurlijk ook :heart:! Ik dacht ik benoem het even lekker positief en ludiek, maar je hebt helemaal gelijk!

1 like

Ja ik heb dus de laatste tijd ook steeds vaker pijn na seks. Zaad (voorvocht) brandt bij mij ook als de tering, lijkt wel alsof de ph-waardes niet matchen :joy::sob:. En ik heb ook steeds vaker een scheurtje onderin, maakt echt niet eens uit hoe nat ik ben. Dit wordt een lekker TMI verhaal maar door deze ervaringen vroeg ik me af hoe dat bij anderen zit. Heb nu 3,5 jaar dezelfde (enige) sekspartner trouwens

3 likes

Oef ja fuck die wondjes zijn volgensmij vergelijkbaar bij ons (gezellig). Echt klote joh, zeker met zo’n weekend weg en een nieuwe vriend die je gewoon lekker vaak wilt bespringen

1 like

Ja dat scheurtje heb ik ook wel eens af en toe inderdaad! Dat brand dan ook heel erg met plassen

6 likes

Ja verschrikkelijk echt!!
Edit: zeker als er dan net een beetje brandend voorvocht bij zit. Helpt vaak wel om uit te spoelen onder de douche maar toen laatst de douche bezet was moest ik echt janken.
Verder heb ik een heel leuk seksleven :+1:

Ahh wat zuur lijkt me dat. Condooms anders geen optie? Of hem niet laten klaarkomen in je vagina? Maar dan zit je nog steeds met voorvocht…

Nu met het plaatje erbij:
istockphoto-1216357498-170667a

Wat voor soort ondergoed draag jij?

• Control briefs
    • Boyshort
    • Hipster
    • Bikini
    • Brazilian
    • Slip
    • Tanga
    • Thong
    • String

0 stemmers

Ja condooms heb ik geen zin in haha, en het komt idd puur door voorvocht. Prikt niet alleen als er een wondje zit @ellegirltalk, wel eens met een huisarts besproken en die zei ook dat het waarschijnlijk aan zuurtegraad ligt. Misschien wel eens met glijmiddel proberen dan, tegen scheurtjes en misschien heft dat ook wel het ph-verschil op :nerd_face:

Haha, scheikunde experiment in de slaapkamer! Denk alleen dat het meeste glijmiddel ph-neutraal is, maar wellicht dat het helpt het voorvocht wat te verdunnen ofzo?

Haha misschien dat ik dan ergens zo’n labjas vandaan moet halen en er role-play van maak!! Ja wie weet, zou wel chill zijn. Will report back later :woman_scientist:

3 likes

Geen idee nog niks gepland met sinterklaas, maar op school wel uitgebreid de volle 3 weken #zinin :grimacing:

2 likes

Mijn vriend en ik zijn ruim 6 jaar samen en onze ouders hebben elkaar nooit ontmoet. We vinden het beiden prima zo. Een tijdje geleden dacht ik hierover na en ik denk dat er in mijn omgeving weinig andere koppels zijn wiens ouders elkaar niet kennen.

3 likes

Wij hadden na een jaar een diner (bij mijn ouders met zijn ouders). Een jaar later hetzelfde, dit keer bij hun thuis. Toen was het wel weer even voldoende voor de komende decennia haha

2 likes

Ze hebben elkaar 13 jaar later op onze bruiloft ontmoet :joy:

Vaders hadden elkaar al wel eens gezien op onze middelbare school uitreiking.

13 likes

Bij mij helpt dit wel best goed! Eerst zonder condoom en daarna met condoom als ‘ie bijna klaarkomt. Brand nog steeds een beetje maar lang niet zk heftig als voorheen

Waren ze niet benieuwd naar elkaar? En vroeger toen jullie nog thuis woonden, kwamen schoonouders niet op verjaardagsvisite? Weet nog dat mijn broers dan ouders van hun vriendin ook uitnodigde.
Ouders van mijn ex hadden mijn ouders na een paar jaar eens voor een feestje uitgenodigd. Ze hadden elkaar ook vroeger op school wel eens gezien.
Nu zie ik het niet snel gebeuren. Zou echt niet weten met wat voor gelegenheid dat zou moeten zijn. Zie het zelf niet echt zitten om een etentje ofzo te organiseren.

1 like

Ze wonen wel een uur rijden van elkaar dus dan wordt het meteen zo een heel diner in het weekend (bij ons althans). Moet ook weer minimaal 4 maanden van tevoren gepland worden. Maar het klikte wel en ze zijn ook wel redelijk vergelijkbaar, dus niet dat ik er iets op tegen heb :blush: maar ze hoeven ook weer niet best friends te worden van mij

1 like

Nee, mijn vriend vierde zijn verjaardag niet thuis met zijn ouders. Ik tot een bepaalde leeftijd wel met familie, maar alleen de mijne dan en daarna eigenlijk alleen met vriendinnen. Nooit echt expres, gewoon niet van gekomen want niet nodig. Vriendelijk tegen elkaar, maar compleet andere types. Wij vieren ook geen kringverjaardagen met familie, en hebben ook geen kinderen. In dat laatste geval kan ik me voorstellen dat ze tegelijk zouden langskomen op een verjaardag.

Dus ja, wie doe je er verder een plezier mee.

3 likes

Ik zou denk ik zelf wel benieuwd zijn wat voor mensen de schoonouders van mijn kind zijn, waar hij/zij tijd spendeert en ook in wat voor gezin mijn schoonzoon/dochter is opgegroeid.
Maar als mens met een relatie zelf vind ik het ook niet zo nodig.

1 like

Ja, snap ook wel dat anderen het doen hoor. Mijn ouders zijn gewoon niet echt geïnteresseerd in anderen, zolang mijn vriend zelf maar goedgekeurd was. Daar moeten ze mee dealen. Ze hebben wel vragen gesteld, maar niet behoefte aan een ontmoeting.

1 like