Stel je persoonlijke vraag #20

@anon76889665 heeft hier vast iets fantastisch voor! :clap:t4:

1 like

Ik heb er hier in de diepvries liggen en stop die in de oven haha.

Ik vind die Luikse altijd zo lekker ruiken, maar als ik me dan toch eens laat verleiden ben ik altijd teleurgesteld door de smaak :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik haal ze het liefst bij de smallest waffle shop en dan eigenlijk ook met warme chocolade erover. Onmogelijk om te eten met mn mooie jas, schoenen en alles. Echt mijn versie van Russian Roulette.

Wil echt weer eens die kant op, nooit zolang niet geweest.

5 likes

Een collega van mij doet mee aan het volgende seizoen. Het wordt nu opgenomen dus ze heeft nog geen huis ofzo. Maar ze letten inderdaad wel goed op je wensen en je mag zelf je spullen uit je eigen huis meenemen enzo. En het werd gister ook wel echt een mooi huis.
Toch zou ik niet zomaar al mijn geld aan hen geven en alles aan hen overlaten.

Klopt! @shortandsmiling Hier: Het "Sjurrr, hoe moet ik dit veganizen?" topic . Ik heb het recept ook op instagram gezet onder Metzonderbeestjes

4 likes

Ja haha, is een beetje zoals smoutebollen op de kerstmarkt eten. Je gezicht en alles daarrond vol met poedersuiker.

4 likes

Haha wat een leuk woord is smoutebollen, ik moest even opzoeken wat dat zijn (oliebollen voor de andere nieuwsgierigen die het ook niet wisten).

4 likes

Het is niet helemaal hetzelfde, smoutebollen zijn niet gevuld en eten wij met poedersuiker. We eten ze ook het hele jaar door liefst bij een d.elforgekraam op een kermis, foor of markt.

4 likes

Ook echt de enige reden dat ik naar de kermis ga (dat en galetten)

1 like

‘Onze’ oliebollen zijn ook niet altijd gevuld. We hebben ze met (krenten, appel oud) en zonder vulling en eten het ook met poedersuiker. Ook van de kraam met kermissen, jaarmarkten en uiteraard op oudejaarsavond.

@anon76889665 Thanks :heart_eyes:

Goh wie weet kan het werken :thinking: ik vind bij stoofvlees vooral de saus belangrijk dus wie weet :thinking:

1 like

Ik ga naar de Zuidfoor voor 1 attractie en koop mijn smoutebollen enkel bij D.elforge aan het Hallepoort-station. Daar en nergens anders :stuck_out_tongue:

2 likes

Ahh nu heb ik echt zin in een oliebol. Ga er binnenkort toch eens eentje halen ook al is het pas oktober.

Booms frituur :heart:
@Eddie: met fritten!

2 likes

Ja, dit is gewoon een basisrecept. Je kan er dan gewoon iedere saus bij maken. Ik gebruik het ook voor rendang of curry. :grin:

1 like

Mijn aller aller lekkerste wafel die ik ooit in m’n leven heb gegeten was in Gent en dat was zo’n Brusselse wafel. Ik kan er nog van dromen, zo goed luchtig en perfect.

4 likes

Ik leer net via Reddit’s Am I The Asshole? over het concept ‘emotional support animal’ (omdat iemand haar kat meenam naar een bruiloft). Dit zijn dus geen ‘service animals’ zoals blindegeleidehonden, maar ongetrainde huisdieren (mag van alles zijn) die je emotionele steun geven als je mentale problemen hebt. Als je je huisdier als zo’n dier registreert met behulp van een zorgverlener die dus bevestigt dat jij die nodig hebt zijn er bepaalde uitzonderingen die er gemaakt worden zoals het beest mogen meenemen naar je werk, gratis mogen meenemen in het vliegtuig en ermee wonen in huurwoningen die eigenlijk geen huisdieren toestaan. Dat verbieden zou namelijk discriminatie zijn tegenover mensen met mentale problemen.

Zou jij een emotional support animal willen?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Vind je het een goed concept?

  • Ja klinkt logisch of fijn
  • Nee wat is dit voor Amerikaanse bullshit
  • Neutraal

0 stemmers

Zou je een emotional support kat meenemen naar een bruiloft?

  • Ja
  • Nee
  • LOL katten zij sociopaten en geven geen emotional support

0 stemmers

in de UK heeft al iemand een support paard de metro
mee in genomen

30 likes

Als je een kat meeneemt naar een bruiloft heeft die kat daarna toch zelf emotional support nodig? Of ken ik toevallig alleen socially awkward katten?

31 likes