Mayonaise en pindasaus, zonder uitjes…
Ik heb er 11, eigenlijk teveel maar ik heb er zoveel gekocht omdat ik toen nog met het ov ging en niet om de dag wilde wassen.
Bij ons is frietje oorlog met mayonaise en pindasaus. Ik kwam er pas op m’n 22e ofzo achter dat het ook met uitjes wordt gegeten. Dus ja, voor mij is dat een frietje oorlog haha
Gvd waarom gaat het hier zo vaak over patat. Zo’n deceptie elke keer als ik dan het topic open en zelf geen patat heb.
Stem jij ook vaak per ongeluk verkeerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gebeurde het net weer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oja dat is een gekke aanname zo van me
Ik heb ook meer dan 7 mondkapjes wegens een enthousiaste naaimoeder en toen ik nog met OV ging was ik bang om zonder te komen zitten. Nu kan ik ze in elk geval na iedere keer dragen wassen
Ik heb geen voorkeur voor zomertijd of wintertijd want voor mijn gevoel is het na 1 week toch al weer zoals het voor het veranderen voor de klok was. Of klopt wat ik nu zeg van geen kant?
Ik heb het liefst wintertijd en dan gewoon het hele jaar door. Haat die verandering in tijd.
Ik heb nooit geweten dat hier lokaal verschil in zit Ik dacht altijd dat die bovenste een goedkope wafel uit een pakje was. Nu kijk ik ineens heel anders naar al die keren in België dat ik teleurgesteld was over m’n wafel
Sowieso dat ik nu patat ga eten vanavond.
Haha, dat dacht ik ook vroeger! Was ik eindelijk eens voor m’n jaarlijkse uitstapje in België, kreeg ik zo’n slappe ‘goedkope’ wafel
Dat denk ik ook altijd met stroopwafels hier
Ik ben nu een dik halfjaar ofzo volledig vegetarisch maar ik vind het zo jammer dat ik geen stoofvlees meer kan eten Ik mis niet zo veel soorten vlees maar omg stoofvlees met een echt goede saus en dan die frieten erin soppen
Als iemand een echt goede vervangrecept heeft, lemme know want het is één van mijn lievelingsgerechten
We hebben dit jaar echt geen extra uur nodig
Oke thanks vanavond patatje oorlog dus
WAT? Nu worden die wafels steeds meer een deceptie (maar ze zijn te lekker om niet te nemen hehehe).
@shortandsmiling ik eet thuis volledig vega, maar tijdens m’n jaarlijkse België-uitje MOET ik stoofvlees. Liefst 2 avonden achterelkaar. Gaat schoon op zodat ik het voor mezelf goed kan praten Hou me ook aanbevolen voor een vega-alternatief (of restaurant waar ze dat serveren)!
Ik eet ze wel en het liefst die van australian en super warm. Ultieme snack als je gaat winkelen.
Ik heb er hier in de diepvries liggen en stop die in de oven haha.
Ik vind die Luikse altijd zo lekker ruiken, maar als ik me dan toch eens laat verleiden ben ik altijd teleurgesteld door de smaak