Stel je persoonlijke vraag #20

Je kunt kiezen uit gemeentes of plaatsen

1 like

Oh Nice!

Scoorde nóg lager met woonplaatsen lol

1 like

Heerlen in het noorden? Wow, ik zou deze post voor je eigen bestwil deleten hoor.

67 likes

Heb m’n ouders inmiddels ook verslaafd gemaakt :joy:

6 likes

ik voel een nieuwe titel aankomen. “weet niet waar Heerlen ligt”

11 likes

Hahah thanks :joy:

Stel je zou de rest van je leven zo moeten leven als op dit moment, tijdens Corona. Wat zou je daar van vinden?

• Prima, ik vind het nu beter dan mijn normale leven
  • Prima, het verschilt niet zo veel van mijn normale leven
  • Mwah best kut maar kan er wel mee leven
  • Echt super kut maar zou wel doorgaan met mijn leven
  • Nee dan ben ik liever dood
  • Anders (?)

0 stemmers

Dit heb ik ook altijd met Heerlen! Iedereen lacht me altijd uit maar ik verwar het dus ook altijd met Heerenveen. Heb ik wel met meer plaatsen trouwens, Apeldoorn en Amersfoort

3 likes

Ik merk dat ik nu wel dingen ga missen zoals een sportclub of een hobbyclub, dat haalt toch de sleur uit de week.

Precies dit. De spontaniteit van dingen doen en mensen zien/knuffelen/aanraken mis ik het allermeest.

1 like

Hahah ja grasnapolsky is m’n place to be!

1 like

Bedoel je niet Haren? :see_no_evil:

2 likes

Mad Sauce! Bij de Appie iig. Ik neem altijd een fles of twee mee vanuit NL

Heb jij sinds carona:

• Meer kleding en accessoires gekocht
  • Minder kleding en accessoires gekocht
  • Evenveel

0 stemmers

Ik zie er het nut niet van in. Ten eerste ben ik blij met wat ik heb. En waar moet ik het dragen? Thuis?

1 like

Meer, maar dat komt omdat er een baby aankomt en de kleding en dingen voor hem zijn.

Oh ja, wel chill. Als je straks bevallen bent, hoef je niks meer aan jezelf te doen want ~moeder~ :rofl:

2 likes

Dit ja. Ik heb echt bijna niks gekocht afgelopen 7 maanden. Hou zoveel geld over.

2 likes

Ik heb chillkleding gekocht want dat had ik niet

6 likes

Ik Like dit even 100x!!!

1 like

Ik heb het jaar voor corona misschien 2 of 3 kledingstukken gekocht. Maar sinds corona heb ik denk ik meer dan 1000 euro uitgegeven aan kleding?(ok wel allemaal duurdere kledingstukken)