Stel je persoonlijke vraag #20

Haha ja snap ik ook hoor, dat krijgt ook het meeste “main stream” aandacht, maar als je verder gaat kijken en zoeken verzeker ik iedereen onontdekte pareltjes! Love weval, meer electronische muziek maar ook met band he tegenwoordig! Ze zijn iig geen dj’s :wink:

En in mijn snackkast nog een stuk of 30 :heart_eyes_cat:

Ben echt gek op saus, snap het ook echt niet als mensen snacks of burgers bestellen zonder saus. Of mijn grootste ergernis in de horeca. Dat als je friet bestelt je 1 zo een treurig dopje saus erbij krijgt. Genoeg voor 1 frietje.

24 likes

Ja en sjieradzja (even fonetisch want ik heb geen idee hoe je dit schrijft) mixen met mayo is de beste chips saus!

8 likes

Ja, genoeg Nederlandse en Vlaamse drum & bass dj’s voor de feestjes waar ik heen ga

2 likes

Ik heb vanmiddag sriracha gemengd met roomkaas, bieslook en peper en zout en daar snackpaprika’s mee gevuld. Ook super lekker!
En straks dip ik de rest op met chips

8 likes

Haha ik vind dit dus allemaal vreselijk. Vooral Eefje, die komt nu ook echt té vaak op de radio :nauseated_face:

7 likes

Mckroket zonder saus :triumph::triumph::triumph::triumph::triumph::triumph:

3 likes

Haha ja heb je het allemaal gecheckt? Heel verschillende dingen hoor. Smaken verschillen. Maar het zijn wel artiesten die technisch goede vakmensen zijn.

Oestersaus heb ik ook altijd nog!

1 like

Ze zullen vast wel getalenteerd zijn ofzo maar inderdaad niet mijn genre.

Naar welke zender luister jij dan? Ik vind tot nu toe alleen StuBru chill maar dat kan ik hier niet ontvangen.

2 likes

Ik luister altijd 3FM haha omdat ik dat gezellig vind, niet per se vanwege de muziek. Vind Kink FM ook wel een leuke zender

2 likes

Andalouse en tartaar :heart_eyes:

2 likes

Jawel maar niet in de koelkast! Ik vind de meeste sauzen lekkerder als ze niet koud zijn. In de horeca zijn sauzen meestal ook op kamertemperatuur volgens mij.

Ik lees nu trouwens dat je bedoelde welke sauzen we in huis hebben haha, ik dacht dat het er echt om ging wat je in de koelkast hebt staan toen ok de poll invulde.

Edit: heb de poll opnieuw ingevuld haha

1 like

Geen idee eigenlijk haha, ik bedoel gewoon basic frietsaus.

Je kan online ook naar StuBru ‘de tijdloze’ luisteren. Alleen maar vette muziek zonder gepraat! Net als de online zender van 3FM, 3FM alternative, zooo chill.

3 likes

Ik ga ze even luisteren, thanks!
Oh echt, ik heb ze ooit op Pitch gezien en dacht dat ze met z’n tweeën waren als dj.

1 like

Ja ze begonnen als duo met vooral hun laptopjes maar dat is flink uitgegroeid tot grotere dingen intussen!

Schandalig

1 like

Broodje Unox saus en hamburgersaus :smirk: oja en die Amerikaanse/Mac fritessaus ook

3 likes